abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84379000
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:22 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Het lijkt sommigen van ons leuk/grappig om naar dit 'Singles Feest!' te gaan :
[..]

Ah, zon feest. Daar heb ik ook wel eens van die mails van gehad.
Lijkt me heel... apart... zoiets
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:24 schreef M2theC het volgende:

[..]

Het gemak dient de mens maar jij maakt het de mens wel erg gemakkelijk zo
Want waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
pi_84379031
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
Ja wie stuurt mij net een interesseberichtje Man met favoriet boek "komt een vrouw bij de dokter"

50% van alle vrouwen op dating sites hebben dat boek als favo staan, dus logisch dat mannen dat overnemen om een wit voetje te halen
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_84379153
Dus ik zou flink buiten de boot vallen als ik bijvoorbeeld "The Age of Reason" van Thomas Paine zou neerzetten?
  Moderator donderdag 22 juli 2010 @ 23:30:24 #104
42184 crew  DaMart
pi_84379198
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef Techno het volgende:
Dus ik zou flink buiten de boot vallen als ik bijvoorbeeld "The Age of Reason" van Thomas Paine zou neerzetten?

Ik heb bij boeken 'Honderd jaar eenzaamheid' staan...
pi_84379234
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:27 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

50% van alle vrouwen op dating sites hebben dat boek als favo staan, dus logisch dat mannen dat overnemen om een wit voetje te halen
Ze snappen dan alleen niet dat je dan ook vaak minpunten scoort
Tap tap tap
pi_84379362
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:30 schreef DaMart het volgende:
Ik heb bij boeken 'Honderd jaar eenzaamheid' staan...
Ghehehe, die is wel grappig.
pi_84379444
Ik heb 'a short history of nearly everything' gezegt als favo. Kwam laatst een profiel tegen van een dame die dat ook had... Jammer dat ze niet reageerde op mijn mail

-edit-

Lol! Zie net dat een meid mij 3x bezocht heeft de afgelopen dagen op Knuz en dan zie ik op haar profiel:

"Als ik een paar keer bij je heb gekeken, en niets heb achtergelaten zegt t genoeg ..toch?
Ik onthou niet alle namen en dan moet ik dus ff kijken welk gezicht r bij hoort.
Als ik je leuk vin stuur ik je heus wel een berichtje!! "

Moderator donderdag 22 juli 2010 @ 23:35:12 #108
42184 crew  DaMart
pi_84379511
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:32 schreef Techno het volgende:

[..]

Ghehehe, die is wel grappig.
En gewoon een goed boek! .
pi_84379534
ok fake of heel fake

De shampoo flessen van de reclamefolder staan er nota bene nog op! (of zou ze model zijn? )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84379585
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:22 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Het lijkt sommigen van ons leuk/grappig om naar dit 'Singles Feest!' te gaan :
[..]

Lijkt mij ook wel leuk alleen eventjes kijken wat de komende weken gaat brengen.

Wat vonden jullie trouwens van de nubische prinses?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UITGESCHREVEN
pi_84379609
Mannen, help mij eens. Wat betekent het wanneer een man een willekeurige opmerking stuurt over je profiel? Dus geen compliment maar gewoon een opmerking. Is dat een soort sociaal gedrag waar niets mee bedoeld wordt? Is dat een subtiele manier van interesse tonen? Is het medelijden?
Ik heb nu een aantal van die berichtjes gekregen en ik weet niet goed wat ik ermee moet
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef Techno het volgende:
Buiten de boot met wanhopige sukkels erin
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:24 schreef M2theC het volgende:

[..]

Het gemak dient de mens maar jij maakt het de mens wel erg gemakkelijk zo
't Was maar een kleine moeite
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_84379677
tvp
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:38:41 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84379693
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef GForceT1 het volgende:
ok fake of heel fake

De shampoo flessen van de reclamefolder staan er nota bene nog op! (of zou ze model zijn? )
SPOILER
er zit iets op haar lip.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84379728
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef Lolaatje het volgende:
Mannen, help mij eens. Wat betekent het wanneer een man een willekeurige opmerking stuurt over je profiel? Dus geen compliment maar gewoon een opmerking. Is dat een soort sociaal gedrag waar niets mee bedoeld wordt? Is dat een subtiele manier van interesse tonen? Is het medelijden?
Ik heb nu een aantal van die berichtjes gekregen en ik weet niet goed wat ik ermee moet
[..]

[..]

Ik geef ook nooit complimenten en heb bijna overal commentaar op. Dat wil niet zeggen dat ik het negatief vind... alleen zijn complimenten en oneliners vaak zo... 'standaard'
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:39:22 #115
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84379739
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef picardmike het volgende:

[..]

Lijkt mij ook wel leuk alleen eventjes kijken wat de komende weken gaat brengen.

SPOILER
die is spastisch en veel te mager.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84379765
Sowieso, ik heb niet echt één favoriet. Er zijn gewoon veel te veel goede boeken in omloop.
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:40:18 #117
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_84379789
quote:
[..]

[..]

Zo kreeg ik een berichtje van een man die zei dattie het knap vond dat ik weet wat een bisque is (voor de niet-kenners: dat is kreeftensoep). Wat moet je nou met zoiets...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_84379814
quote:
Subtiele interesse tonen. Doe ik ook wel eens; gewoon inhaken op het profiel zonder een 'heeeej leuk profiel heb jij blabla'. Les 1 van berichtjes sturen: altijd een vraag in je mail verwerken, want dan moeten ze antwoorden en dan kun je wellicht vanzelf overgaan op chatten.

Bij de vrouwen is het denk ik geen subtiel interesse tonen. Als ik losse opmerkingen krijg is het altijd van vrouwen van een paar jaar ouder die wellicht gewoon een mail-praatje willen maken.
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:40:48 #119
52636 M2theC
You designed yourself
pi_84379815
[quote]Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef Lolaatje het volgende:
[..]

haha, ik denk niet dat het medelijden is hoor... Denk dat het gewoon interesse tonen is. Alsof iemand wat op je "prikbord" zet... gewoon omdat het kan of omdat ze echt contact zoeken. Waarom moet iedereen een uitgebreid verhaal sturen om een gesprek op gang te brengen?
There's a valuable lesson learned, so it evens it up for me. When the grass is cut, the snakes will show.
pi_84379855
quote:
[..]

[..]

Geef eens een voorbeeld van die berichtjes.
  Moderator donderdag 22 juli 2010 @ 23:42:03 #121
42184 crew  DaMart
pi_84379888
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:40 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Zo kreeg ik een berichtje van een man die zei dattie het knap vond dat ik weet wat een bisque is (voor de niet-kenners: dat is kreeftensoep). Wat moet je nou met zoiets...

Op Lexa kon je vroeger de talen die je sprak invullen. Iemand had daar Mandarijn ingevuld, dus stuurde ik een kort berichtje waarin ik vroeg of de mandarijnen lekkerder gingen smaken als ze er tegen praatte .

Haar reactie was dat ze geschokt was dat er ook nog leuke berichtjes werden verstuurd.
pi_84380097
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef GlenSpey het volgende:

Ik geef ook nooit complimenten en heb bijna overal commentaar op. Dat wil niet zeggen dat ik het negatief vind... alleen zijn complimenten en oneliners vaak zo... 'standaard'
Ik bedoel ook niet dat ik een compliment wil ontvangen voor alle duidelijkheid Begrijp alleen niet goed wat een man met zo'n reactie bedoelt. En omdat ik niets terug kan schrijven is dat wat lastig dan.

Zal even een paar opzoeken.
pi_84380119
quote:

[..]

SPOILER
No Tits and Ass
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:46:49 #124
52636 M2theC
You designed yourself
pi_84380141
quote:
ok fake of heel fake

SPOILER
hahaha, die flessen... geweldig!
There's a valuable lesson learned, so it evens it up for me. When the grass is cut, the snakes will show.
pi_84380149
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:45 schreef Lolaatje het volgende:
Zal even een paar opzoeken.
Dat zou mooi zijn. Anders moeten we maar gissen.
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:51:50 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84380397
Kijk, we hebben onze eigen Leonard Shelb (Lenny)
57145583
Een gedicht over Maanvis
pi_84380589
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef DaMart het volgende:

Op Lexa kon je vroeger de talen die je sprak invullen. Iemand had daar Mandarijn ingevuld, dus stuurde ik een kort berichtje waarin ik vroeg of de mandarijnen lekkerder gingen smaken als ze er tegen praatte .

Haar reactie was dat ze geschokt was dat er ook nog leuke berichtjes werden verstuurd.
Wat zei je nog meer? Ik spreek sinaasappel en een beetje watermeloens?
pi_84380644
quote:
ok fake of heel fake

SPOILER
De flessen zijn erin geshopt. Heeft dus waarschijnlijk niks met een reclame te maken.
Zal wel een grapje zijn geweest. "Kijk mij ik pas zo in een shampoo reclame "
  Moderator donderdag 22 juli 2010 @ 23:58:24 #129
42184 crew  DaMart
pi_84380734
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:55 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Wat zei je nog meer? Ik spreek sinaasappel en een beetje watermeloens?

Nee, dat wat ik eerder postte, was zo ongeveer het hele bericht.
pi_84380751
quote:

[..]

SPOILER
Te lang... te mager... geen knap koppie...
Tis maar wat je een prinses noemt
pi_84380759
De meeste van zulke berichtjes heb ik al weggegooid, maar reacties als deze:
quote:
je bent nooit te oud om te leren.. voetbal is dus altijd nog te leren;)
quote:
Koude voeten in de winter is cliche
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:02:13 #132
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_84380922
"Geen foto op mijn profiel... Niet iedereen in mijn omgeving weet al van onze scheiding..maar ik wil hem je wel mailen...."

Okee, hoe snel wil je verder?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_84380930
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:58 schreef Lolaatje het volgende:
De meeste van zulke berichtjes heb ik al weggegooid, maar reacties als deze:
[..]

[..]

Lijken me ijsbrekers. Al weet ik natuurlijk niet of het op jou profiel ofzo inhaakt.
Als jij als vrouw daar nou ook leuk op terug reageert, dan opent een eventueel gesprek zich wat makkelijker (want dan heb je gelijk iets om een eind over weg te ouwehoeren )
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:04:26 #134
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_84381035
Bwhehe, RP

Wil je reageren op een interesseberichtje, moet je betalen. Wil je iemand wat sturen.. betalen. Je hebt er dus geen fuck aan
pi_84381040
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:02 schreef GlenSpey het volgende:
Lijken me ijsbrekers. Al weet ik natuurlijk niet of het op jou profiel ofzo inhaakt.
Als jij als vrouw daar nou ook leuk op terug reageert, dan opent een eventueel gesprek zich wat makkelijker (want dan heb je gelijk iets om een eind over weg te ouwehoeren )
Inderdaad, met bovenstaande dus.
pi_84381140
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:04 schreef Sander het volgende:
Bwhehe, RP

Wil je reageren op een interesseberichtje, moet je betalen. Wil je iemand wat sturen.. betalen. Je hebt er dus geen fuck aan
Voor niks gaat de zon op

nu bij mijn matches
SPOILER
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84381161
Deze 79384754 is ook zon typische een tijdje geleden had ze in haar profiel staan dat ze erotisch contact niet schuwd. Nu zoekt ze een vaste relatie met een man met een fors postuur.
UITGESCHREVEN
pi_84381215
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:04 schreef Sander het volgende:
Bwhehe, RP

Nee, je bent dan afhankelijk van vrouwen die betaald lid zijn en hun emailadres o.i.d. geven in een berichtje.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:08:52 #139
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_84381227
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:06 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Voor niks gaat de zon op
Hey, ik werd lid om gericht te kunnen zoeken naar die gekke profielen die jullie allemaal posten. Ik ga geen geld neerleggen omdat een mooie meid me een berichtje stuurt . Duik wel de kroeg in. Nog goedkoper ook.
pi_84381302
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Nee, je bent dan afhankelijk van vrouwen die betaald lid zijn en hun emailadres o.i.d. geven in een berichtje.
Maar waarom doen vrouwen dat nooit?

Dat heb ik eigenlijk nooit gesnapt.
UITGESCHREVEN
pi_84381426
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef Sander het volgende:

[..]

Hey, ik werd lid om gericht te kunnen zoeken naar die gekke profielen die jullie allemaal posten. Ik ga geen geld neerleggen omdat een mooie meid me een berichtje stuurt . Duik wel de kroeg in. Nog goedkoper ook.
Dan moet je ook niet klagen dat je niks kunt sturen als er toevallig een lekker ding je een interessebericht stuurt.
Maar ik vind het knap van je dat je geen abonnement neemt na 1 mailtje.

Was het een interessebericht of een echte mail ?
pi_84381448
@CL: Je hebt een leuk profiel hoor. Een profiel waar ik normaal wel op zou reageren als je iets jonger was en iets dichter zou wonen. Nu maakt de afstand (en ook leeftijd)mij niet veel uit, maar uit ondervinding weet ik dat dat voor de meesten al een afknapper is waardoor ik normaal dus ook geen bericht meer stuur dan.

Maar je lijkt me echt wel een toffe vrouw. Een beetje zoals mezelf op veel vlakken zo te zien maar dan de vrouwelijke versie. Je profieltekst is alleen wel veel leuker

Je vindt zeker wel iemand.

(Ik volg het topic trouwens al langer, maar het is al ergens sinds de eerste deeltjes geleden dat ik gereageerd heb. Het wordt trouwens wel steeds leuker om te volgen. Misschien moet ik mijn weinige ervaringen ook maar eens delen. )
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:16:23 #143
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_84381530
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:13 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet klagen dat je niks kunt sturen als er toevallig een lekker ding je een interessebericht stuurt.
Maar ik vind het knap van je dat je geen abonnement neemt na 1 mailtje.

Was het een interessebericht of een echte mail ?
Het verbaasd me ook niks, zij moeten ook geld verdienen. Ze hebben op een hele slimme manier álle communicatiemogelijkheden afgesloten, en dat verdiend ergens wel respect .

't Was een interessebericht .
pi_84381586
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:10 schreef picardmike het volgende:

Maar waarom doen vrouwen dat nooit?

Dat heb ik eigenlijk nooit gesnapt.
Berichtjes sturen? Ik denk dat nog steeds veel meer mannen dan vrouwen betaald lid zijn en ik denk ook dat vrouwen daar vanuit gaan.

@ GlenSpey en Techno: klinkt aannemelijk. Toch lastig met gratis lid zijn dat je niet even een reactie kunt schrijven. Maar goed, dat is juist het hele punt daarvan natuurlijk
pi_84381609
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:16 schreef Sander het volgende:

[..]

't Was een interessebericht .
Ja dan kan je ook weinig doen inderdaad
pi_84381675
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:17 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Berichtjes sturen? Ik denk dat nog steeds veel meer mannen dan vrouwen betaald lid zijn en ik denk ook dat vrouwen daar vanuit gaan.

@ GlenSpey en Techno: klinkt aannemelijk. Toch lastig met gratis lid zijn dat je niet even een reactie kunt schrijven. Maar goed, dat is juist het hele punt daarvan natuurlijk
Nee ik ben fullmember geweest en vrouwen zijn ook vaak volledig lid. Het is geen supergroot verschil misschien 2x zoveel mannen. Maar dat zou je dan nauwelijks moeten merken.

Wat vind men eigenlijk van deze 27881087 de marjo die hard wegliep. Damn ze heeft toch maar besloten om mij niet toe te voegen.
UITGESCHREVEN
pi_84381757
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:19 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee ik ben fullmember geweest en vrouwen zijn ook vaak volledig lid. Het is geen supergroot verschil misschien 2x zoveel mannen. Maar dat zou je dan nauwelijks moeten merken.
Ohja, als fullmember kun je dat natuurlijk zien. Dan weet ik het echt niet, die logica ontgaat mij ook.
pi_84382029
Kunnen we niet wat succesverhalen hier horen van die datingsites? Nu al paar topics lang eigenlijk alleen maar de ene loseropsomming na de ander op wat uitzonderingen na dan. Hoe succesvol is dat online daten nou eigenlijk?
pi_84382117
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:29 schreef Jolene22 het volgende:
Kunnen we niet wat succesverhalen hier horen van die datingsites? Nu al paar topics lang eigenlijk alleen maar de ene loseropsomming na de ander op wat uitzonderingen na dan. Hoe succesvol is dat online daten nou eigenlijk?
Telt Fok ook mee? Want dat is immers ook een verkapte datingsite.
pi_84382217
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:40 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

bisque is een mooi trefwoord Profiel in 1 keer gevonden
Nog dichtbij ook !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')