abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:51:50 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84380397
Kijk, we hebben onze eigen Leonard Shelb (Lenny)
57145583
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84380589
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef DaMart het volgende:

Op Lexa kon je vroeger de talen die je sprak invullen. Iemand had daar Mandarijn ingevuld, dus stuurde ik een kort berichtje waarin ik vroeg of de mandarijnen lekkerder gingen smaken als ze er tegen praatte .

Haar reactie was dat ze geschokt was dat er ook nog leuke berichtjes werden verstuurd.
Wat zei je nog meer? Ik spreek sinaasappel en een beetje watermeloens?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_84380644
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef GForceT1 het volgende:
ok fake of heel fake

De shampoo flessen van de reclamefolder staan er nota bene nog op! (of zou ze model zijn? )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De flessen zijn erin geshopt. Heeft dus waarschijnlijk niks met een reclame te maken.
Zal wel een grapje zijn geweest. "Kijk mij ik pas zo in een shampoo reclame "
  Moderator donderdag 22 juli 2010 @ 23:58:24 #129
42184 crew  DaMart
pi_84380734
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:55 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Wat zei je nog meer? Ik spreek sinaasappel en een beetje watermeloens?

Nee, dat wat ik eerder postte, was zo ongeveer het hele bericht.
pi_84380751
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef picardmike het volgende:

[..]

Lijkt mij ook wel leuk alleen eventjes kijken wat de komende weken gaat brengen.

Wat vonden jullie trouwens van de nubische prinses?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te lang... te mager... geen knap koppie...
Tis maar wat je een prinses noemt
pi_84380759
De meeste van zulke berichtjes heb ik al weggegooid, maar reacties als deze:
quote:
je bent nooit te oud om te leren.. voetbal is dus altijd nog te leren;)
quote:
Koude voeten in de winter is cliche
"The problem with common sense is that most people are morons."
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:02:13 #132
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_84380922
"Geen foto op mijn profiel... Niet iedereen in mijn omgeving weet al van onze scheiding..maar ik wil hem je wel mailen...."

Okee, hoe snel wil je verder?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_84380930
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:58 schreef Lolaatje het volgende:
De meeste van zulke berichtjes heb ik al weggegooid, maar reacties als deze:
[..]

[..]

Lijken me ijsbrekers. Al weet ik natuurlijk niet of het op jou profiel ofzo inhaakt.
Als jij als vrouw daar nou ook leuk op terug reageert, dan opent een eventueel gesprek zich wat makkelijker (want dan heb je gelijk iets om een eind over weg te ouwehoeren )
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:04:26 #134
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_84381035
Bwhehe, RP

Wil je reageren op een interesseberichtje, moet je betalen. Wil je iemand wat sturen.. betalen. Je hebt er dus geen fuck aan
pi_84381040
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:02 schreef GlenSpey het volgende:
Lijken me ijsbrekers. Al weet ik natuurlijk niet of het op jou profiel ofzo inhaakt.
Als jij als vrouw daar nou ook leuk op terug reageert, dan opent een eventueel gesprek zich wat makkelijker (want dan heb je gelijk iets om een eind over weg te ouwehoeren )
Inderdaad, met bovenstaande dus.
pi_84381140
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:04 schreef Sander het volgende:
Bwhehe, RP

Wil je reageren op een interesseberichtje, moet je betalen. Wil je iemand wat sturen.. betalen. Je hebt er dus geen fuck aan
Voor niks gaat de zon op

nu bij mijn matches
SPOILER
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84381161
Deze 79384754 is ook zon typische een tijdje geleden had ze in haar profiel staan dat ze erotisch contact niet schuwd. Nu zoekt ze een vaste relatie met een man met een fors postuur.
UITGESCHREVEN
pi_84381215
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:04 schreef Sander het volgende:
Bwhehe, RP

Nee, je bent dan afhankelijk van vrouwen die betaald lid zijn en hun emailadres o.i.d. geven in een berichtje.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:08:52 #139
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_84381227
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:06 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Voor niks gaat de zon op
Hey, ik werd lid om gericht te kunnen zoeken naar die gekke profielen die jullie allemaal posten. Ik ga geen geld neerleggen omdat een mooie meid me een berichtje stuurt . Duik wel de kroeg in. Nog goedkoper ook.
pi_84381302
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Nee, je bent dan afhankelijk van vrouwen die betaald lid zijn en hun emailadres o.i.d. geven in een berichtje.
Maar waarom doen vrouwen dat nooit?

Dat heb ik eigenlijk nooit gesnapt.
UITGESCHREVEN
pi_84381426
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef Sander het volgende:

[..]

Hey, ik werd lid om gericht te kunnen zoeken naar die gekke profielen die jullie allemaal posten. Ik ga geen geld neerleggen omdat een mooie meid me een berichtje stuurt . Duik wel de kroeg in. Nog goedkoper ook.
Dan moet je ook niet klagen dat je niks kunt sturen als er toevallig een lekker ding je een interessebericht stuurt.
Maar ik vind het knap van je dat je geen abonnement neemt na 1 mailtje.

Was het een interessebericht of een echte mail ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84381448
@CL: Je hebt een leuk profiel hoor. Een profiel waar ik normaal wel op zou reageren als je iets jonger was en iets dichter zou wonen. Nu maakt de afstand (en ook leeftijd)mij niet veel uit, maar uit ondervinding weet ik dat dat voor de meesten al een afknapper is waardoor ik normaal dus ook geen bericht meer stuur dan.

Maar je lijkt me echt wel een toffe vrouw. Een beetje zoals mezelf op veel vlakken zo te zien maar dan de vrouwelijke versie. Je profieltekst is alleen wel veel leuker

Je vindt zeker wel iemand.

(Ik volg het topic trouwens al langer, maar het is al ergens sinds de eerste deeltjes geleden dat ik gereageerd heb. Het wordt trouwens wel steeds leuker om te volgen. Misschien moet ik mijn weinige ervaringen ook maar eens delen. )
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:16:23 #143
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_84381530
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:13 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet klagen dat je niks kunt sturen als er toevallig een lekker ding je een interessebericht stuurt.
Maar ik vind het knap van je dat je geen abonnement neemt na 1 mailtje.

Was het een interessebericht of een echte mail ?
Het verbaasd me ook niks, zij moeten ook geld verdienen. Ze hebben op een hele slimme manier álle communicatiemogelijkheden afgesloten, en dat verdiend ergens wel respect .

't Was een interessebericht .
pi_84381586
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:10 schreef picardmike het volgende:

Maar waarom doen vrouwen dat nooit?

Dat heb ik eigenlijk nooit gesnapt.
Berichtjes sturen? Ik denk dat nog steeds veel meer mannen dan vrouwen betaald lid zijn en ik denk ook dat vrouwen daar vanuit gaan.

@ GlenSpey en Techno: klinkt aannemelijk. Toch lastig met gratis lid zijn dat je niet even een reactie kunt schrijven. Maar goed, dat is juist het hele punt daarvan natuurlijk
pi_84381609
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:16 schreef Sander het volgende:

[..]

't Was een interessebericht .
Ja dan kan je ook weinig doen inderdaad
pi_84381675
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:17 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Berichtjes sturen? Ik denk dat nog steeds veel meer mannen dan vrouwen betaald lid zijn en ik denk ook dat vrouwen daar vanuit gaan.

@ GlenSpey en Techno: klinkt aannemelijk. Toch lastig met gratis lid zijn dat je niet even een reactie kunt schrijven. Maar goed, dat is juist het hele punt daarvan natuurlijk
Nee ik ben fullmember geweest en vrouwen zijn ook vaak volledig lid. Het is geen supergroot verschil misschien 2x zoveel mannen. Maar dat zou je dan nauwelijks moeten merken.

Wat vind men eigenlijk van deze 27881087 de marjo die hard wegliep. Damn ze heeft toch maar besloten om mij niet toe te voegen.
UITGESCHREVEN
pi_84381757
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:19 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee ik ben fullmember geweest en vrouwen zijn ook vaak volledig lid. Het is geen supergroot verschil misschien 2x zoveel mannen. Maar dat zou je dan nauwelijks moeten merken.
Ohja, als fullmember kun je dat natuurlijk zien. Dan weet ik het echt niet, die logica ontgaat mij ook.
pi_84382029
Kunnen we niet wat succesverhalen hier horen van die datingsites? Nu al paar topics lang eigenlijk alleen maar de ene loseropsomming na de ander op wat uitzonderingen na dan. Hoe succesvol is dat online daten nou eigenlijk?
pi_84382117
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:29 schreef Jolene22 het volgende:
Kunnen we niet wat succesverhalen hier horen van die datingsites? Nu al paar topics lang eigenlijk alleen maar de ene loseropsomming na de ander op wat uitzonderingen na dan. Hoe succesvol is dat online daten nou eigenlijk?
Telt Fok ook mee? Want dat is immers ook een verkapte datingsite.
pi_84382217
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:40 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Zo kreeg ik een berichtje van een man die zei dattie het knap vond dat ik weet wat een bisque is (voor de niet-kenners: dat is kreeftensoep). Wat moet je nou met zoiets...
bisque is een mooi trefwoord Profiel in 1 keer gevonden
Nog dichtbij ook !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')