abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:39:40 #151
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_84382349
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:34 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

bisque is een mooi trefwoord Profiel in 1 keer gevonden
Nog dichtbij ook !
Nou, doe 's een profieloordeel dan
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:43:07 #152
6067 Turbomuis
pi_84382431
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:29 schreef Jolene22 het volgende:
Kunnen we niet wat succesverhalen hier horen van die datingsites? Nu al paar topics lang eigenlijk alleen maar de ene loseropsomming na de ander op wat uitzonderingen na dan. Hoe succesvol is dat online daten nou eigenlijk?
Ik heb bijna een jaar een relatie gehad met iemand die ik op rp heb leren kennen. Hij leek op de foto die erop stond, en hij was precies zoals z'n profiel. Geen spatje fake aan dus. Jammer alleen dattie na bijna een jaar bedacht dattie toch liever single wilde zijn...
pi_84382600
quote:
Kunnen we niet wat succesverhalen hier horen van die datingsites? Nu al paar topics lang eigenlijk alleen maar de ene loseropsomming na de ander op wat uitzonderingen na dan. Hoe succesvol is dat online daten nou eigenlijk?
Nou ja ik moet zeggen ik begin die juf nou wel heel erg leuk te vinden. Ze past wel bij mij en we worden steeds intimer alleen jammer dat het alleen msn is en ze nooit wil daten. Misschien volgende week.

Ze logt zelfs in op vakantie, het is een echte amazone!

Alleen doen we nu een spelletje bij 30 rozen ga ik voor haar zingen en nu doet ze de hele tijd lief om rozen te krijgen terwijl ze zelf niks doet bij 30 kussen.
UITGESCHREVEN
pi_84382713
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:39 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Nou, doe 's een profieloordeel dan
Leuk profiel alleen die aanvulling die je doet qua interesseberichten vind ik niet compleet.

Aanvulling: Interesseberichtjes en berichten die wat mij betreft niet wederzijds zijn, krijgen geen reactie terug.

Is gewoon duidelijk (hoewel sommige dames hier op het forum vinden dat je niets hoeft te laten weten als je geen interesse hebt want niets laten horen is duidelijk genoeg)

Oh ja 100 punten voor melden van je woonplaats
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84382735
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:49 schreef picardmike het volgende:
alleen jammer dat het alleen msn is en ze nooit wil daten.
Dan zou ik dus nog niet durven spreken van een succesverhaal.. .
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:54:31 #156
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84382750
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:49 schreef picardmike het volgende:

Ze logt zelfs in op vakantie, het is een echte amazone!

Alleen doen we nu een spelletje bij 30 rozen ga ik voor haar zingen en nu doet ze de hele tijd lief om rozen te krijgen terwijl ze zelf niks doet bij 30 kussen.
Wat lul je nou toch allemaal?

30 rozen? Wat voor rozen?
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:56:29 #157
6067 Turbomuis
pi_84382799
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:53 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Leuk profiel alleen die aanvulling die je doet qua interesseberichten vind ik niet compleet.

Aanvulling: Interesseberichtjes en berichten die wat mij betreft niet wederzijds zijn, krijgen geen reactie terug.

Is gewoon duidelijk (hoewel sommige dames hier op het forum vinden dat je niets hoeft te laten weten als je geen interesse hebt want niets laten horen is duidelijk genoeg)
Nou, als iemand me een hartje toestuurt en het is niks, dan krijgt 'ie niks terug. Maar als iemand de moeite neem een berichtje te tiepen, en ik vind het niks, krijgt 'ie wel een desinteressehartje in z'n bus. Vandaar dat het er zo staat
pi_84383439
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wat lul je nou toch allemaal?

30 rozen? Wat voor rozen?
Msn rozen.

Hoe is het trouwens met morena afgelopen?
UITGESCHREVEN
  vrijdag 23 juli 2010 @ 01:29:46 #159
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84383620
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 01:21 schreef picardmike het volgende:

[..]

Msn rozen.

Hoe is het trouwens met morena afgelopen?
Oh msn-rozen haha, ik dacht al dat je compleet kinderachtig was geworden ofzo. Maar nee, dan begrijp ik het.

Met morena is niks afgelopen, ik hou het lekker bij m'n gratis account dus die romance is de kop ingedrukt voor hij goed en wel begonnen was.
Gourmetten of steengrillen?
pi_84384070
Lieve leuke jonge getrouwde vrouw zoekt lieve, leuke, aantrekkelijke man voor een vriendschap plus. Ik zoek geen eenmalige of kortstondige avontuurtjes.
Mijn droom is een hele lieve, leuke, lekkere man te ontmoeten met wie ik een passionele relatie on-the-side heb. We vinden elkaar leuk en interessant, kunnen samen lachen, kletsen en vrijen. Spreken soms af voor een gezellig avondje en bouwen verlangen op naar elkaar. Soort vlinders in je buik maar zonder dat je bestaande relatie gevaar loopt.

open minded heet dus tegenwoordig vriendschap plus
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 07:14:21 #161
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84386261
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 01:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
Lieve leuke jonge getrouwde vrouw zoekt lieve, leuke, aantrekkelijke man voor een vriendschap plus. Ik zoek geen eenmalige of kortstondige avontuurtjes.
Mijn droom is een hele lieve, leuke, lekkere man te ontmoeten met wie ik een passionele relatie on-the-side heb. We vinden elkaar leuk en interessant, kunnen samen lachen, kletsen en vrijen. Spreken soms af voor een gezellig avondje en bouwen verlangen op naar elkaar. Soort vlinders in je buik maar zonder dat je bestaande relatie gevaar loopt.

open minded heet dus tegenwoordig vriendschap plus
Open minded is volgens mij dat je ook wel open staan voor eens wat uit te proberen met 't zelfde geslacht.
Open relaties daar integen..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_84386273
pfff, datingsites. het zal wel aan mij liggen maar tot nu toe levert het geen zak op (ik moet toegeven dat ik niet echt actief daar bezig ben, maar 200 bezoeken aan mijn profiel en geen enkel berichtje???? Zijn alle vrouwen tegenwoordig zo a-ge-emanicipeerd geworden of zo?)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 07:19:39 #163
141482 Q.
JurassiQ
pi_84386284
Net weer eens ingeschreven op e-Matching, toch mn favoriete datingsite. Niet dat datingsites voor mij werken, ik ben in het echt veel leuker dan online. .
For great justice!
  Moderator vrijdag 23 juli 2010 @ 07:31:00 #164
9859 crew  Karina
Woman
pi_84386360
quote:
Dat wilde ik ook vragen, hebben mensen hier nu al dates gehad? Volgens mij niet zoveel.

@picardmike: sorry, maar wat een kinderachtig gedoe met die rozen en kusjes, het lijkt wel een liedje van K3. Als ze nog steeds niet wil afspreken, dan klopt er volgens mij iets niet hoor. En iemand die in haar vakantie steeds online is? Klinkt ook nogal verdacht eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84386409
ik ken een collega die al wat dates gehad schijnt te hebben (niet dat die minder kansloos verliepen, maar goed)
pi_84386446
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 07:19 schreef Q. het volgende:
Net weer eens ingeschreven op e-Matching, toch mn favoriete datingsite. Niet dat datingsites voor mij werken, ik ben in het echt veel leuker dan online. .
Zijn we dat niet allemaal?

Wat betreft succesverhalen. Heb er twee relaties aan overgehouden. Eentje van ruim vier jaar en eentje van vijf maanden. Op één date na is het me in het echt ook nooit ongelooflijk tegengevallen.
Indien interesse in uitgebreider verhaal dan volgt dat vanmiddag, moet nu naar mijn werk.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  vrijdag 23 juli 2010 @ 07:45:51 #167
141482 Q.
JurassiQ
pi_84386457
Ik heb trouwens ook wel eens (korte) relaties overgehouden aan datingsites. En een redelijk aantal dates. Maar doorgaans vind ik het de moeite niet waard, op de één of andere manier kom ik nooit goed over op zo'n datingsite, in het echt werkt dat veel beter. Of via FOK!
For great justice!
pi_84386475
via Fok! daten?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 07:50:05 #169
141482 Q.
JurassiQ
pi_84386482
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 07:48 schreef bluebit het volgende:
via Fok! daten?
Ik heb meer dates aan FOK! overgehouden dan aan datingsites. Then again, ik zit hier ook al 10 jaar veel te vaak en datingsites doe ik nog maar een paar jaar. Maar als je kijkt hoeveel relaties, huwelijken en zelfs kinderen zijn ontstaan op FOK!, volgens mij kan geen enkele datingsite daar tegenop.
For great justice!
  Moderator vrijdag 23 juli 2010 @ 07:53:41 #170
9859 crew  Karina
Woman
pi_84386513
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 07:50 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik heb meer dates aan FOK! overgehouden dan aan datingsites. Then again, ik zit hier ook al 10 jaar veel te vaak en datingsites doe ik nog maar een paar jaar. Maar als je kijkt hoeveel relaties, huwelijken en zelfs kinderen zijn ontstaan op FOK!, volgens mij kan geen enkele datingsite daar tegenop.
Ja, ik ken het, vorige relatie was ook via FOK! Maar inderdaad, er zijn er volgens mij best veel die via hier een partner (of in ieder geval een date) hebben gevonden, kijk maar naar die Boebies lijst (of hoe dat ding ook heet)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 23 juli 2010 @ 07:56:01 #171
141482 Q.
JurassiQ
pi_84386536
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 07:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja, ik ken het, vorige relatie was ook via FOK! Maar inderdaad, er zijn er volgens mij best veel die via hier een partner (of in ieder geval een date) hebben gevonden, kijk maar naar die Boebies lijst (of hoe dat ding ook heet)
En dan moet je nagaan dat dat nog niet eens het topje van de ijsberg is. .
For great justice!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 08:05:13 #172
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84386631
WTF, één avondje weg en ik mis gelijk een heel topic !
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  vrijdag 23 juli 2010 @ 08:07:45 #173
141482 Q.
JurassiQ
pi_84386662
Trouwens wel grappig, ik ontmoette gisteren een (erg leuk) meisje in het wild die ik van e-Matching bleek te kennen. Nooit met haar gedate maar wel berichtjes uitgewisseld en geMSNt.
For great justice!
pi_84386865
quote:
ben een spontane gekke meid
quote:
mjn hobby's zijn winkel uitgaan . sporten vakantie's snowboarden.. hou ook van gezelli op de bank te hangen met een leuke film kaarstlicht lekker romantie met iemand denk je da je de ware bent
bn hier pas kort dud gaat me niet veel dingen vragen

Welke troll puber heeft die aangemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84386870
Op Fok kun je elkaar al een beetje peilen he
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')