Nou, doe 's een profieloordeel danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
bisque is een mooi trefwoord Profiel in 1 keer gevonden
Nog dichtbij ook !
Ik heb bijna een jaar een relatie gehad met iemand die ik op rp heb leren kennen. Hij leek op de foto die erop stond, en hij was precies zoals z'n profiel. Geen spatje fake aan dus. Jammer alleen dattie na bijna een jaar bedacht dattie toch liever single wilde zijn...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:29 schreef Jolene22 het volgende:
Kunnen we niet wat succesverhalen hier horen van die datingsites? Nu al paar topics lang eigenlijk alleen maar de ene loseropsomming na de ander op wat uitzonderingen na dan. Hoe succesvol is dat online daten nou eigenlijk?
Nou ja ik moet zeggen ik begin die juf nou wel heel erg leuk te vinden. Ze past wel bij mij en we worden steeds intimer alleen jammer dat het alleen msn is en ze nooit wil daten. Misschien volgende week.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:29 schreef Jolene22 het volgende:
Kunnen we niet wat succesverhalen hier horen van die datingsites? Nu al paar topics lang eigenlijk alleen maar de ene loseropsomming na de ander op wat uitzonderingen na dan. Hoe succesvol is dat online daten nou eigenlijk?
Leuk profiel alleen die aanvulling die je doet qua interesseberichten vind ik niet compleet.quote:
Dan zou ik dus nog niet durven spreken van een succesverhaal.. .quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:49 schreef picardmike het volgende:
alleen jammer dat het alleen msn is en ze nooit wil daten.
Wat lul je nou toch allemaal?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:49 schreef picardmike het volgende:
Ze logt zelfs in op vakantie, het is een echte amazone!
Alleen doen we nu een spelletje bij 30 rozen ga ik voor haar zingen en nu doet ze de hele tijd lief om rozen te krijgen terwijl ze zelf niks doet bij 30 kussen.
Nou, als iemand me een hartje toestuurt en het is niks, dan krijgt 'ie niks terug. Maar als iemand de moeite neem een berichtje te tiepen, en ik vind het niks, krijgt 'ie wel een desinteressehartje in z'n bus. Vandaar dat het er zo staatquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Leuk profiel alleen die aanvulling die je doet qua interesseberichten vind ik niet compleet.
Aanvulling: Interesseberichtjes en berichten die wat mij betreft niet wederzijds zijn, krijgen geen reactie terug.
Is gewoon duidelijk (hoewel sommige dames hier op het forum vinden dat je niets hoeft te laten weten als je geen interesse hebt want niets laten horen is duidelijk genoeg)
Msn rozen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat lul je nou toch allemaal?
30 rozen? Wat voor rozen?
Oh msn-rozen haha, ik dacht al dat je compleet kinderachtig was geworden ofzo. Maar nee, dan begrijp ik het.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:21 schreef picardmike het volgende:
[..]
Msn rozen.
Hoe is het trouwens met morena afgelopen?
Open minded is volgens mij dat je ook wel open staan voor eens wat uit te proberen met 't zelfde geslacht.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
Lieve leuke jonge getrouwde vrouw zoekt lieve, leuke, aantrekkelijke man voor een vriendschap plus. Ik zoek geen eenmalige of kortstondige avontuurtjes.
Mijn droom is een hele lieve, leuke, lekkere man te ontmoeten met wie ik een passionele relatie on-the-side heb. We vinden elkaar leuk en interessant, kunnen samen lachen, kletsen en vrijen. Spreken soms af voor een gezellig avondje en bouwen verlangen op naar elkaar. Soort vlinders in je buik maar zonder dat je bestaande relatie gevaar loopt.
open minded heet dus tegenwoordig vriendschap plus
Dat wilde ik ook vragen, hebben mensen hier nu al dates gehad? Volgens mij niet zoveel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:29 schreef Jolene22 het volgende:
Zijn we dat niet allemaal?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:19 schreef Q. het volgende:
Net weer eens ingeschreven op e-Matching, toch mn favoriete datingsite. Niet dat datingsites voor mij werken, ik ben in het echt veel leuker dan online..
Ik heb meer dates aan FOK! overgehouden dan aan datingsites. Then again, ik zit hier ook al 10 jaar veel te vaak en datingsites doe ik nog maar een paar jaar.quote:
Ja, ik ken het, vorige relatie was ook via FOK!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb meer dates aan FOK! overgehouden dan aan datingsites. Then again, ik zit hier ook al 10 jaar veel te vaak en datingsites doe ik nog maar een paar jaar.Maar als je kijkt hoeveel relaties, huwelijken en zelfs kinderen zijn ontstaan op FOK!, volgens mij kan geen enkele datingsite daar tegenop.
En dan moet je nagaan dat dat nog niet eens het topje van de ijsberg is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik ken het, vorige relatie was ook via FOK!Maar inderdaad, er zijn er volgens mij best veel die via hier een partner (of in ieder geval een date) hebben gevonden, kijk maar naar die Boebies lijst (of hoe dat ding ook heet)
quote:ben een spontane gekke meid
quote:mjn hobby's zijn winkel uitgaan . sporten vakantie's snowboarden.. hou ook van gezelli op de bank te hangen met een leuke film kaarstlicht lekker romantie met iemand denk je da je de ware bent
bn hier pas kort dud gaat me niet veel dingen vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |