dat is een aardige samenvatting voor morgen iddquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:17 schreef Fredo55 het volgende:
Morgen een kansje op onweer, voornamelijk in het binnenland.
Mooie foto!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Rommelt hier flink. Zal zo wel losgaan, als ik buienradar zo zie.
Het trekt langzaam over de provincie heen. Hier op mijn werk in Roermond volop donkere wolken maar er valt nog geen regen uit.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:01 schreef knep het volgende:
Heerlen gaat de volle laag krijgen.
Hier in midden Limburg valt het nog te bezien.
Die wolken doen echt een beetje supercell-achtig aan! Mooi gezicht zegquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, smullen hier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:56 schreef Floor-Sofie het volgende:
Hoe het nu is vind ik heerlijk,
lekker 25 graden, windje erbij!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:24 schreef Xebber het volgende:
[..]
Hoe kom je op 25? In zowat heel Nederland is 't nog geen 20.
[ afbeelding ]
vrouwen zijn leuker met een rokje iddquote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:15 schreef Floor-Sofie het volgende:
gokje![]()
het is best fris, heb lange broek en shirtje met lange mouwen aan!
Minimumtemperatuur Enschede vannacht 4,9 gradenquote:Op zondag 25 juli 2010 01:15 schreef INViCTuS het volgende:
Bohhh, anders is het even koud met maar 8 graden inmiddels..
Brrquote:Op zondag 25 juli 2010 10:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Minimumtemperatuur Enschede vannacht 4,9 graden
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:19 schreef garnage-patrick het volgende:
hele tijd mooi weer en veels te warm weer!
ga ik gvd op vakantie (naar zweden, maar daar was het ook mooi 30graden) regen regen regen!
en we zitten in midden zweden, maar om af te reizen naar italie is al aantal keren door me hoofd gespookt,....
Ik heb liever die hitte dan dit vieze grijze regenachtige weer.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:05 schreef TommyGun het volgende:
De komende 2 weken wordt 't volgens mij niks qua weer...
Maar ik heb nog liever dit dan die hitte.
Bofkontquote:Op maandag 26 juli 2010 13:42 schreef kahaarin het volgende:
Lekker hoor, Groningen net begonnen met plenzen, dit keer nadat ik weer terug was.
Komt een mooi pitje aan: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op maandag 26 juli 2010 13:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
BofkontHier in noordoost Brabant is het zo goed als voorbij. Toch 12mm gevallen vandaag.
flikker op man,heerlijk dit weerquote:Op maandag 26 juli 2010 12:08 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb liever die hitte dan dit vieze grijze regenachtige weer.
Nu de zon schijnt is het lekker ja, maar van grijs weer met miezerregen..daar word je tochquote:
Dat klopt ik bedoelde eigenlijk normale temperaturenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nu de zon schijnt is het lekker ja, maar van grijs weer met miezerregen..daar word je toch
spontaan depressief van.
Ja, eerst in het westen, daarna midden/oostenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:51 schreef Burnie88 het volgende:
Vanavond/Vannacht weer lekker veel regen? Ik reed gisteren in Duitsland, auto's zien aquaplannen
Gezellig weer om een avondje voor de tv te hangen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:57 schreef Kutjelik het volgende:
Flink benauwd in het Zuid-Westen er zijn net een paar druppels gevallen
Inderdaad benauwd. Niet grappig meer. En regen? Tsja het bleef zoals je al zei bij een paar druppels!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:57 schreef Kutjelik het volgende:
Flink benauwd in het Zuid-Westen er zijn net een paar druppels gevallen
Ik neem aan dat je in Den Haag woont, daar komt nog wel wat aanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inderdaad benauwd. Niet grappig meer. En regen? Tsja het bleef zoals je al zei bij een paar druppels!
Hier in Dordt ook, komt met bakken uit de luchtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:20 schreef marcel-o het volgende:
In rdam zuid begint t ineens ff te stortregenen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:35 schreef ethiraseth het volgende:
Leuk dit weer. Iets meer zon mag wel, maar qua temperatuur is het perfect.
Yup, eindelijk weer lekker slapen 's nachtsquote:Op woensdag 28 juli 2010 07:35 schreef ethiraseth het volgende:
Leuk dit weer. Iets meer zon mag wel, maar qua temperatuur is het perfect.
ja partij bewolkt ineens hier @ den haag. Trekt helemaal dicht!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:08 schreef Drassss het volgende:
Komt een pittige " vlek" vanaf de Noordzee naar het vaste land.
dat is een aardige bui idd, gaat de hele Randstad ff schoonspoelen zo te zienquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:08 schreef Drassss het volgende:
Komt een pittige " vlek" vanaf de Noordzee naar het vaste land.
Lijkt er wel op, maar zit niet veel onweer in hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt dat over Den Haag heen?
Hmm, het zal wel weer niks worden dan...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, maar zit niet veel onweer in hoor.
Ik had het over de bui hier in Zeeland, nu onweer in de verte.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt dat over Den Haag heen?
Over een minuut of 10 krijg je wat regen gok ik zo. Meer niet...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het miezert hier een beetje.... hoelaat trekt die bui over?
Hmmzz onweer is mooi totdat het dicht bijkomt... en het gevaarlijk begint te worden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef Fredo55 het volgende:
Ik ben veel gewend qua onweer, maar ik zit hier gewoon te trillen.![]()
Bliksemslag 100m verderop.
Pitje gaat je schampen denk ikquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gebeurd nog steeds geen fuck hier!!!
Gelukkig is het weer droog, die megaklap was ook de laatste.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmmzz onweer is mooi totdat het dicht bijkomt... en het gevaarlijk begint te worden.
Er zit nog steeds onweer in inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:43 schreef Drassss het volgende:
De vlek die nu in west brabant zit kom mooi mijn kant op. Ik verwacht hem over een dik uur
Tevens zit er af en toe toch wat onweer in dus het sterft nog niet echt uit. Toppen van 8000m wat Kahaarin al aangeeft.
Mijn broer (25) zat gewoon te gillen in bed.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmmzz onweer is mooi totdat het dicht bijkomt... en het gevaarlijk begint te worden.
Hmm, ik geef hem geen ongelijk, dat is best raar wakker worden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:46 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Mijn broer (25) zat gewoon te gillen in bed.
Morgen eens kijken waar het precies ingeslagen is.
Keep us posted! pun intendedquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:43 schreef Drassss het volgende:
De vlek die nu in west brabant zit kom mooi mijn kant op. Ik verwacht hem over een dik uur
Tevens zit er af en toe toch wat onweer in dus het sterft nog niet echt uit. Toppen van 8000m wat Kahaarin al aangeeft.
Er zijn gelukkig geen meldingen binnen gekomen inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo lang je geen brandweer hoort of buren in paniek zal het wel enigzins loslopen denk ik, vooral omdat je nog wel stroom hebt.
Deze melding in Zeeland:quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:51 schreef Drassss het volgende:
Tot nu toe nog weinig tot geen 112 meldingen. Dus het valt volgens mij nog wel mee.
Voor de rest niets inderdaad.quote:23:20:39 28-07-10 19 BRAN P 2 4773 4732 MARIAPOLDERSEWEG 1 KAMPERLAND ,Camping de Roompot, wateroverlast
1303671 BRW Wissenkerke ( DB/GM-4773 )
1303635 BRW Kamperland ( TAS 4732 )
1300822 BRW Wissenkerke ( Blusgroep )
1300820 BRW Kamperland ( Blusgroep )
Ook wel een keer lekker toch? Een keertje slapen zonder plakken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:57 schreef Drassss het volgende:
Toch kakken de hoogtes van de buien wat in. Waren ze net nog rond de 8000, nu zie ik nog maar toppen van 7000. Het is ook best " koud " hier in Eindhoven. 14 graden.
Misschien is er wel een inslag in zand, vind je morgen glas.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:56 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig geen meldingen binnen gekomen inderdaad.
Haha, dat zou wel tof zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien is er wel een inslag in zand, vind je morgen glas.
Wie weet heb je geluk en wijst een geblakerde tak de weg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:04 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel tof zijn.![]()
Het zal wel lastig zoeken zijn aangezien ik in een polder woon.
Lol, gewoon 5 graden verschil....quote:In Vlissingen nog steeds 17,4 graden.
Stiekem is het hier toch warm, misschien komt het omdat er een lamp vol op me schijntquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ook wel een keer lekker toch? Een keertje slapen zonder plakken.
Wij trouwens maar 12.2 graden, Groningen.
Restwarmte in het gebouw misschien? Wij wonen in een appartement met binnengallerij en daar is het ook nog gewoon warm, misschien morgen alle branddeuren ff tegen elkaar open zetten en hopen dat de buren ze een poosje open laten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stiekem is het hier toch warm, misschien komt het omdat er een lamp vol op me schijnt
Mhaw dat valt wel mee. Op mijn kamer is het 23 graden. Het zal wel door mijn laptop/lamp komenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Restwarmte in het gebouw misschien? Wij wonen in een appartement met binnengallerij en daar is het ook nog gewoon warm, misschien morgen alle branddeuren ff tegen elkaar open zetten en hopen dat de buren ze een poosje open laten.
Slaapkamer is wel koel.
Hey verrek!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw dat valt wel mee. Op mijn kamer is het 23 graden. Het zal wel door mijn laptop/lamp komen
Misschien gaan die buien bij jou Kahaarin nog wat doen. Ze gaan iig jou kant op.
Deze foto is van vorig jaar zomer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wie weet heb je geluk en wijst een geblakerde tak de weg.
[..]
Lol, ik woon in Zuid Groningen, 300 m verderop begint Drente.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:20 schreef Drassss het volgende:
Hmm ik neem het iets terug, qua richting. Volgens mij trekt dat meer richting Drenthe.
Ohhh ik dacht dat je in Groningen stad woondequote:Op donderdag 29 juli 2010 00:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik woon in Zuid Groningen, 300 m verderop begint Drente.
Zuidelijkste puntje stad.
Zo dan, dat was vast ook een beste klap.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Deze foto is van vorig jaar zomer.![]()
[ afbeelding ]
Prachtig, maar arme boomquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Deze foto is van vorig jaar zomer.![]()
[ afbeelding ]
Klopt, Hoornsemeer, Grenst aan het Paterswoldsemeer en dat is Drente.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht dat je in Groningen stad woonde
De wijk waar ik woon heet Hoornsemeer.quote:In 1981 werd het laatste stuk grond dat het Hoornsemeer van het Paterswoldsemeer scheidde afgegraven. In het jaar daarna werd het meer officieel geopend als een recreatiemeer. Het Hoornsemeer maakt onderdeel uit van het Drents-Gronings merengebied. Het meer wordt beheerd door het Meerschap Paterswolde en qua peilbeheer door waterschap Noorderzijlvest. Het peil is -0,93 m t.o.v. NAP.
Ah topo les om half 1 snachtsquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, Hoornsemeer, Grenst aan het Paterswoldsemeer en dat is Drente.
[..]
De wijk waar ik woon heet Hoornsemeer.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoornsemeer_%28meer%29
Lol, zo was het niet bedoeld...quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah topo les om half 1 snachtsEcht 1 van de weinige gebieden waar ik nog niet geweest ben in Nederland moet ik zeggen.
Buien kakken echt compleet in trouwens...vooral de voorkant ervan. Iets daar achter nog wat toppen van 8000M.
Hahaha geen probleem. Ben altijd geīnteresseerd in dat soort dingen dus dat is toevalquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, zo was het niet bedoeld...
Het is hier mooi: http://www.google.com/ima(...)_AU&biw=1024&bih=544
De buien bevriezen, het is hier nu maar 11.8 graden
Nog genoeg kans voor vannacht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Buien kakken echt compleet in trouwens...vooral de voorkant ervan. Iets daar achter nog wat toppen van 8000M.
quote:Komende nacht wordt de opbouw dieper onstabiel (vanacht wel een zwakke grondinversie boven land) en worden de toppen rond de FL250-FL300, in de loop van de dag stabiliseert de atmosfeer weer op nadering van de rug.
De meest oostelijk jet heeft de afgelopen middag met name in Limburg voor de nodige onweers activiteit gezorgd. De volgende linker uitgang gaat de komende nacht en ochtend vooral in Zuid Nederland buien triggeren. Donderdagavond komen we onder invloed van de derde en sterkste jet steak (120 kn), een subsidentie inversie van een naderende rug zal echter de buienactiviteit groot deels beperken.Met het overtrekken van het hoogtelaag zullen vannacht en morgenochtend eerst aan de kust en later ook landinwaarts buien vallen. De meeste buien worden op het zuiden van het land geprojecteerd vanwege de positie van de jet. Morgenmiddag als het hoogtelaag naar Duitsland wegtrekt zullen de buien zich gaan concentreren op de oostelijke helft van het land. De kans op onweer is met name donderdagmiddag in het zuidoosten van het land aanwezig, INDECS komt met 50-70 % kans.
Lol, ik wiki ook alles aan elkaar vast, leuk toch.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hahaha geen probleem. Ben altijd geīnteresseerd in dat soort dingen dus dat is toeval
Slome slak dat buitje in Brabant. Hij gaat me pas rond half 2 raken gok ik... Ik zit iets noordoost van Eindhoven.
Edit: Het wordt hier trouwens warmer, 15 graden![]()
Enige die aan het hikken is vannacht ben ik denk ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik wiki ook alles aan elkaar vast, leuk toch.
Hmm, bui bij jou lost ook op, iig geen activiteit meer, misschien krijgt hij spontaan een hikje door de stijgende temp?
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Als die actieve pluk een afslag Zuid neemt dat kan dat best kloppen: http://www.sat24.nl/quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nog genoeg kans voor vannacht.
Even een samenvatting van knmi guidance:
[..]
Lol, och iig enige activiteit!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Enige die aan het hikken is vannacht ben ik denk ik
Oh, dat gaat dus weer mooi onder mij doorwaaien, wind uit die hoek is rustig hier.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:48 schreef Drassss het volgende:
Stukje info van onweeronline
Vannacht houden de buien aan en mogelijk gaan die ook nog gepaard met een klap onweer. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 12 a 13 graden. De wind is zwak boven land 2 bft en aan de kust staat een matige wind 3 bft en komt vanuit het noordwesten. Morgen is het wisselend bewolkt en kan er in de middag enkele buien voor gaan komen die gepaard kunnen gaan met onweer. De grootste kans op onweer is in het midden en in het oostelijk deel van het land. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 19 tot 21 graden.
Trusten! Slaap lekker.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:55 schreef Fredo55 het volgende:
Nog steeds geflits hier in Zeeland.![]()
Ik ga maar slapen.
Klopt: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:01 schreef Drassss het volgende:
Ik denk dat het elk moment hier kan gaan regenen...
Houdoe Fredo
Oh wauw, prachtige slang in de lucht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En zie dat eenzame actieve pitje in Zeeland....
Hopelijk kan Fredo slapen.
35 graden is veels te heet,quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:25 schreef UltraBrain het volgende:
Wat een takkeweer zeg!
Ik wil weer in 35 graden door de branding wandelen terwijl er kinderen in de zee spelen en het strand volgepakt ligt! Lijkt wel herfst nu!
DOE ER WAT AAN!
Oja, een smilie:
Mee eens , 25 tot 28 is meer als zat , de rest is dikke overkill waar de mensen alleen maar last van hebben.quote:
Tot 13 aug zit in de pluim verwachting de top op 25 graden..quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:16 schreef Razor21 het volgende:
Hoorde vanavond van een collega dat het de 2e / 3e week van augustus 35 graden of warmer wordt.
Kan iemand dit bevestigen?
Het is gewoon nooit goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Eerst klagen over de kou, nu over de hitte
http://www.janvissersweer.nl/quote:Vanaf circa 8 augustus begint de luchtdruk te stijgen en neemt de kans op stabiel en warm zomerweer toe. Enige voorzichtigheid is echter nog wel geboden want de meerderheid van de oplossingen gelieerd aan het ECMWF (Europees weermodel) laten de bestaande circulatie voortduren.
Klinkt als borrelpraatquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:16 schreef Razor21 het volgende:
Hoorde vanavond van een collega dat het de 2e / 3e week van augustus 35 graden of warmer wordt.
LOL het was ook tijdens een borrelquote:
als een collega dat kan voorspellen moet ie bij het KNMI gaan werkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:16 schreef Razor21 het volgende:
Precies op die grens gingen de buien ook dood, qua hoogtequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:45 schreef Fredo55 het volgende:
Gisteravond 29mm aan regen gevallen.![]()
[ afbeelding ]
Het meerendeel van het land heeft nog meer dan 1 meter tegoed (volgens het langjarig gemiddelde dan)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 06:17 schreef Klonk het volgende:
hoe gaat het eigenlijk met de neerslag tekorten ?
ze zullen op de meeste plekken toch wel aardig aan een inhaalslag bezig zijn nu toch ?
Beetje ver weg nogquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:10 schreef Drassss het volgende:
Klein verschil nu in de lange termijnpluimen. Rond 10/11/12 aug kunnen we boven de 25+ gaan zitten.
Vandaag is het wisselend bewolkt, in de middag neemt de kans op een bui toe. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer 19 graden op de Wadden tot zo'n 22 graden in het zuidoosten van het land. De wind is zwak boven land 2 bft en aan de kust staat een matige wind 3 bft en komt vanuit het noordwesten. Vanavond kan er lokaal nog een enkele bui vallen maar op de meeste plaatsen wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:45 schreef Xebber het volgende:
Kan ik vandaag mijn buitenkozijnen schilderen, of raden jullie me dat af?
(Lelystad)
Bui met wat rode pitjes ja.. Niet zo heel groot, maar genoeg voor wat mm's.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:44 schreef SevD het volgende:
D'r komt aardig wat regen uit de lucht hier (Dordt)
Hier, Groningen, alleen maar regen.... Naja, wel goed voor de natuur.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:19 schreef Drassss het volgende:
Moet wel lukken denk ik. Vooral die 2 buien in België met wolkenhoogtes van 6/7km zien er al leuk uit.
Psies, en juist vanwege de richting had ik er al niets van verwacht, NW richting betekent hier vaak alleen maar nattigheid, geeft niets, ik wacht wel op jullie foto's .quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:27 schreef Drassss het volgende:
Het trek van Noordwest naar zuidoost. Er zitten een paar pitjes met wat onweer, maar veel is het niet.. Achja als wij er niet blij mee zijn, dan maar de natuur he
Ik lig klaar, maar ik beloof niksquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, en juist vanwege de richting had ik er al niets van verwacht, NW richting betekent hier vaak alleen maar nattigheid, geeft niets, ik wacht wel op jullie foto's .![]()
als ik op de radar kijkt komt er onvervalst herfstweer aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:35 schreef Frankz0rz het volgende:
Word opeens wakker van een klap onweer
wanneer was dat?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef kebabkever het volgende:
Dit is leuk:
Gardameer
http://www.dumpert.nl/med(...)n_het_gardameer.html
Dat is informatie die ik ook wel zou willen achterhalen. Maar geen idee nog..quote:
Wel tof filmpje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef kebabkever het volgende:
Dit is leuk:
Gardameer
Roosendaal ook, stortbui gepaard met licht onweer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:45 schreef Fredo55 het volgende:
Gedonder ten zuiden van me, richting Bergen op Zoom/Woensdrecht.
Nu lichte regenval, bui van net gaf 9mm.
quote:WIND:
Hir wind Uitvoer opnieuw wat te laag. 6 Bft langs de zuidwestkust. Uitschieters niet significant. Donderdag grote kans op wind- en waterhozen. (weinig windschering, grote onstabiliteit)
Daar kan het echt los gaan. Heb al een paar keer noodweer meegemaakt bij het Gardameer en het weer kan daar echt in no-time omslaan en daat het echt keihard losquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef kebabkever het volgende:
Dit is leuk:
Gardameer
Dat dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:14 schreef Klonk het volgende:
Wat een heerlijke 10 daagse nu in de ensemble, lekker 23/24 graden, af en toe een buitje, gewoon lekker zomerweer
De zon is wel weinig aanwezig de laatste dagen, en dat in de zonnigste provincie van Ned.quote:
Ja, die buien blijven natuurlijk lekker hangen tussen die bergenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:06 schreef INViCTuS het volgende:
ik zit in annecy en hier begon het 1uur vanacht met gieten..dat doet het nu al zonder pauze.depressie die over de zuid alpen trekt. Wel een behoorlijk natte boel hier.
ik dacht gistermorgen op weg naar werk te kunnen volstaan met een dunne jas een t-shirt en een korte broek, was een foute inschattingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:32 schreef marcel-o het volgende:
11 graden![]()
gister ook al n dikke jas aangedaan smorgens
Hier in Zeeland grijs weer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:34 schreef knep het volgende:
Valt vandaag goed mee hier in Midden Limburg, inmiddels 23 graden en af en toe zon.
Ach man lul toch niet zo slapquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Mensen zeuren omdat het te warm is
Mensen zeuren omdat het te koud is
Mensen zeuren dat het regent
Nederlanders he
Die tuin van ons redt het wel iig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:51 schreef Stali het volgende:,
Ik ben echt zo blij voor mijn planten..
Hier al op verschillende plaatsen tussen de 27 en 34 graden en een onweersbuitje gehad. Beetje flauw want op vakantie. Was alleen bang dat de tuin een woestijn zou zijn.
quote:A level 1 was issued for Benelux and parts of Germany mainly for tornadoes and for excessive rainfall amounts.
Lijkt me logisch want dat is de bedoeling van het topicquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef Kutjelik het volgende:
Dit topic schiet alleen omhoog als het slecht weer is!
Alleen als het ECHT slecht weer is, dit kwakkelweer is ook niksquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef Kutjelik het volgende:
En wat dacht je van vakantie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef Kutjelik het volgende:
Onweer en hagel vind ik geen slecht weer hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef Kutjelik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |