vrouwen zijn leuker met een rokje iddquote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:15 schreef Floor-Sofie het volgende:
gokje![]()
het is best fris, heb lange broek en shirtje met lange mouwen aan!
Minimumtemperatuur Enschede vannacht 4,9 gradenquote:Op zondag 25 juli 2010 01:15 schreef INViCTuS het volgende:
Bohhh, anders is het even koud met maar 8 graden inmiddels..
Brrquote:Op zondag 25 juli 2010 10:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Minimumtemperatuur Enschede vannacht 4,9 graden
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:19 schreef garnage-patrick het volgende:
hele tijd mooi weer en veels te warm weer!
ga ik gvd op vakantie (naar zweden, maar daar was het ook mooi 30graden) regen regen regen!
en we zitten in midden zweden, maar om af te reizen naar italie is al aantal keren door me hoofd gespookt,....
Ik heb liever die hitte dan dit vieze grijze regenachtige weer.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:05 schreef TommyGun het volgende:
De komende 2 weken wordt 't volgens mij niks qua weer...
Maar ik heb nog liever dit dan die hitte.
Bofkontquote:Op maandag 26 juli 2010 13:42 schreef kahaarin het volgende:
Lekker hoor, Groningen net begonnen met plenzen, dit keer nadat ik weer terug was.
Komt een mooi pitje aan: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op maandag 26 juli 2010 13:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
BofkontHier in noordoost Brabant is het zo goed als voorbij. Toch 12mm gevallen vandaag.
flikker op man,heerlijk dit weerquote:Op maandag 26 juli 2010 12:08 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb liever die hitte dan dit vieze grijze regenachtige weer.
Nu de zon schijnt is het lekker ja, maar van grijs weer met miezerregen..daar word je tochquote:
Dat klopt ik bedoelde eigenlijk normale temperaturenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nu de zon schijnt is het lekker ja, maar van grijs weer met miezerregen..daar word je toch
spontaan depressief van.
Ja, eerst in het westen, daarna midden/oostenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:51 schreef Burnie88 het volgende:
Vanavond/Vannacht weer lekker veel regen? Ik reed gisteren in Duitsland, auto's zien aquaplannen
Gezellig weer om een avondje voor de tv te hangen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:57 schreef Kutjelik het volgende:
Flink benauwd in het Zuid-Westen er zijn net een paar druppels gevallen
Inderdaad benauwd. Niet grappig meer. En regen? Tsja het bleef zoals je al zei bij een paar druppels!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:57 schreef Kutjelik het volgende:
Flink benauwd in het Zuid-Westen er zijn net een paar druppels gevallen
Ik neem aan dat je in Den Haag woont, daar komt nog wel wat aanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inderdaad benauwd. Niet grappig meer. En regen? Tsja het bleef zoals je al zei bij een paar druppels!
Hier in Dordt ook, komt met bakken uit de luchtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:20 schreef marcel-o het volgende:
In rdam zuid begint t ineens ff te stortregenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |