Bofkontquote:Op maandag 26 juli 2010 13:42 schreef kahaarin het volgende:
Lekker hoor, Groningen net begonnen met plenzen, dit keer nadat ik weer terug was.
Komt een mooi pitje aan: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op maandag 26 juli 2010 13:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
BofkontHier in noordoost Brabant is het zo goed als voorbij. Toch 12mm gevallen vandaag.
flikker op man,heerlijk dit weerquote:Op maandag 26 juli 2010 12:08 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb liever die hitte dan dit vieze grijze regenachtige weer.
Nu de zon schijnt is het lekker ja, maar van grijs weer met miezerregen..daar word je tochquote:
Dat klopt ik bedoelde eigenlijk normale temperaturenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nu de zon schijnt is het lekker ja, maar van grijs weer met miezerregen..daar word je toch
spontaan depressief van.
Ja, eerst in het westen, daarna midden/oostenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:51 schreef Burnie88 het volgende:
Vanavond/Vannacht weer lekker veel regen? Ik reed gisteren in Duitsland, auto's zien aquaplannen
Gezellig weer om een avondje voor de tv te hangen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:57 schreef Kutjelik het volgende:
Flink benauwd in het Zuid-Westen er zijn net een paar druppels gevallen
Inderdaad benauwd. Niet grappig meer. En regen? Tsja het bleef zoals je al zei bij een paar druppels!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:57 schreef Kutjelik het volgende:
Flink benauwd in het Zuid-Westen er zijn net een paar druppels gevallen
Ik neem aan dat je in Den Haag woont, daar komt nog wel wat aanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inderdaad benauwd. Niet grappig meer. En regen? Tsja het bleef zoals je al zei bij een paar druppels!
Hier in Dordt ook, komt met bakken uit de luchtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:20 schreef marcel-o het volgende:
In rdam zuid begint t ineens ff te stortregenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |