Bofkontquote:Op maandag 26 juli 2010 13:42 schreef kahaarin het volgende:
Lekker hoor, Groningen net begonnen met plenzen, dit keer nadat ik weer terug was.
Komt een mooi pitje aan: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op maandag 26 juli 2010 13:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
BofkontHier in noordoost Brabant is het zo goed als voorbij. Toch 12mm gevallen vandaag.
flikker op man,heerlijk dit weerquote:Op maandag 26 juli 2010 12:08 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb liever die hitte dan dit vieze grijze regenachtige weer.
Nu de zon schijnt is het lekker ja, maar van grijs weer met miezerregen..daar word je tochquote:
Dat klopt ik bedoelde eigenlijk normale temperaturenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nu de zon schijnt is het lekker ja, maar van grijs weer met miezerregen..daar word je toch
spontaan depressief van.
Ja, eerst in het westen, daarna midden/oostenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:51 schreef Burnie88 het volgende:
Vanavond/Vannacht weer lekker veel regen? Ik reed gisteren in Duitsland, auto's zien aquaplannen
Gezellig weer om een avondje voor de tv te hangen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:57 schreef Kutjelik het volgende:
Flink benauwd in het Zuid-Westen er zijn net een paar druppels gevallen
Inderdaad benauwd. Niet grappig meer. En regen? Tsja het bleef zoals je al zei bij een paar druppels!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:57 schreef Kutjelik het volgende:
Flink benauwd in het Zuid-Westen er zijn net een paar druppels gevallen
Ik neem aan dat je in Den Haag woont, daar komt nog wel wat aanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inderdaad benauwd. Niet grappig meer. En regen? Tsja het bleef zoals je al zei bij een paar druppels!
Hier in Dordt ook, komt met bakken uit de luchtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:20 schreef marcel-o het volgende:
In rdam zuid begint t ineens ff te stortregenen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:35 schreef ethiraseth het volgende:
Leuk dit weer. Iets meer zon mag wel, maar qua temperatuur is het perfect.
Yup, eindelijk weer lekker slapen 's nachtsquote:Op woensdag 28 juli 2010 07:35 schreef ethiraseth het volgende:
Leuk dit weer. Iets meer zon mag wel, maar qua temperatuur is het perfect.
ja partij bewolkt ineens hier @ den haag. Trekt helemaal dicht!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:08 schreef Drassss het volgende:
Komt een pittige " vlek" vanaf de Noordzee naar het vaste land.
dat is een aardige bui idd, gaat de hele Randstad ff schoonspoelen zo te zienquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:08 schreef Drassss het volgende:
Komt een pittige " vlek" vanaf de Noordzee naar het vaste land.
Lijkt er wel op, maar zit niet veel onweer in hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt dat over Den Haag heen?
Hmm, het zal wel weer niks worden dan...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, maar zit niet veel onweer in hoor.
Ik had het over de bui hier in Zeeland, nu onweer in de verte.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt dat over Den Haag heen?
Over een minuut of 10 krijg je wat regen gok ik zo. Meer niet...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het miezert hier een beetje.... hoelaat trekt die bui over?
Hmmzz onweer is mooi totdat het dicht bijkomt... en het gevaarlijk begint te worden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef Fredo55 het volgende:
Ik ben veel gewend qua onweer, maar ik zit hier gewoon te trillen.![]()
Bliksemslag 100m verderop.
Pitje gaat je schampen denk ikquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gebeurd nog steeds geen fuck hier!!!
Gelukkig is het weer droog, die megaklap was ook de laatste.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmmzz onweer is mooi totdat het dicht bijkomt... en het gevaarlijk begint te worden.
Er zit nog steeds onweer in inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:43 schreef Drassss het volgende:
De vlek die nu in west brabant zit kom mooi mijn kant op. Ik verwacht hem over een dik uur
Tevens zit er af en toe toch wat onweer in dus het sterft nog niet echt uit. Toppen van 8000m wat Kahaarin al aangeeft.
Mijn broer (25) zat gewoon te gillen in bed.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmmzz onweer is mooi totdat het dicht bijkomt... en het gevaarlijk begint te worden.
Hmm, ik geef hem geen ongelijk, dat is best raar wakker worden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:46 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Mijn broer (25) zat gewoon te gillen in bed.
Morgen eens kijken waar het precies ingeslagen is.
Keep us posted! pun intendedquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:43 schreef Drassss het volgende:
De vlek die nu in west brabant zit kom mooi mijn kant op. Ik verwacht hem over een dik uur
Tevens zit er af en toe toch wat onweer in dus het sterft nog niet echt uit. Toppen van 8000m wat Kahaarin al aangeeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |