Tot 13 aug zit in de pluim verwachting de top op 25 graden..quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:16 schreef Razor21 het volgende:
Hoorde vanavond van een collega dat het de 2e / 3e week van augustus 35 graden of warmer wordt.
Kan iemand dit bevestigen?
Het is gewoon nooit goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Eerst klagen over de kou, nu over de hitte
http://www.janvissersweer.nl/quote:Vanaf circa 8 augustus begint de luchtdruk te stijgen en neemt de kans op stabiel en warm zomerweer toe. Enige voorzichtigheid is echter nog wel geboden want de meerderheid van de oplossingen gelieerd aan het ECMWF (Europees weermodel) laten de bestaande circulatie voortduren.
Klinkt als borrelpraatquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:16 schreef Razor21 het volgende:
Hoorde vanavond van een collega dat het de 2e / 3e week van augustus 35 graden of warmer wordt.
LOL het was ook tijdens een borrelquote:
als een collega dat kan voorspellen moet ie bij het KNMI gaan werkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:16 schreef Razor21 het volgende:
Precies op die grens gingen de buien ook dood, qua hoogtequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:45 schreef Fredo55 het volgende:
Gisteravond 29mm aan regen gevallen.![]()
[ afbeelding ]
Het meerendeel van het land heeft nog meer dan 1 meter tegoed (volgens het langjarig gemiddelde dan)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 06:17 schreef Klonk het volgende:
hoe gaat het eigenlijk met de neerslag tekorten ?
ze zullen op de meeste plekken toch wel aardig aan een inhaalslag bezig zijn nu toch ?
Beetje ver weg nogquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:10 schreef Drassss het volgende:
Klein verschil nu in de lange termijnpluimen. Rond 10/11/12 aug kunnen we boven de 25+ gaan zitten.
Vandaag is het wisselend bewolkt, in de middag neemt de kans op een bui toe. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer 19 graden op de Wadden tot zo'n 22 graden in het zuidoosten van het land. De wind is zwak boven land 2 bft en aan de kust staat een matige wind 3 bft en komt vanuit het noordwesten. Vanavond kan er lokaal nog een enkele bui vallen maar op de meeste plaatsen wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:45 schreef Xebber het volgende:
Kan ik vandaag mijn buitenkozijnen schilderen, of raden jullie me dat af?
(Lelystad)
Bui met wat rode pitjes ja.. Niet zo heel groot, maar genoeg voor wat mm's.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:44 schreef SevD het volgende:
D'r komt aardig wat regen uit de lucht hier (Dordt)
Hier, Groningen, alleen maar regen.... Naja, wel goed voor de natuur.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:19 schreef Drassss het volgende:
Moet wel lukken denk ik. Vooral die 2 buien in België met wolkenhoogtes van 6/7km zien er al leuk uit.
Psies, en juist vanwege de richting had ik er al niets van verwacht, NW richting betekent hier vaak alleen maar nattigheid, geeft niets, ik wacht wel op jullie foto's .quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:27 schreef Drassss het volgende:
Het trek van Noordwest naar zuidoost. Er zitten een paar pitjes met wat onweer, maar veel is het niet.. Achja als wij er niet blij mee zijn, dan maar de natuur he
Ik lig klaar, maar ik beloof niksquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, en juist vanwege de richting had ik er al niets van verwacht, NW richting betekent hier vaak alleen maar nattigheid, geeft niets, ik wacht wel op jullie foto's .![]()
als ik op de radar kijkt komt er onvervalst herfstweer aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:35 schreef Frankz0rz het volgende:
Word opeens wakker van een klap onweer
wanneer was dat?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef kebabkever het volgende:
Dit is leuk:
Gardameer
http://www.dumpert.nl/med(...)n_het_gardameer.html
Dat is informatie die ik ook wel zou willen achterhalen. Maar geen idee nog..quote:
Wel tof filmpje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef kebabkever het volgende:
Dit is leuk:
Gardameer
http://www.dumpert.nl/med(...)n_het_gardameer.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |