Er zijn gelukkig geen meldingen binnen gekomen inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo lang je geen brandweer hoort of buren in paniek zal het wel enigzins loslopen denk ik, vooral omdat je nog wel stroom hebt.
Deze melding in Zeeland:quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:51 schreef Drassss het volgende:
Tot nu toe nog weinig tot geen 112 meldingen. Dus het valt volgens mij nog wel mee.
Voor de rest niets inderdaad.quote:23:20:39 28-07-10 19 BRAN P 2 4773 4732 MARIAPOLDERSEWEG 1 KAMPERLAND ,Camping de Roompot, wateroverlast
1303671 BRW Wissenkerke ( DB/GM-4773 )
1303635 BRW Kamperland ( TAS 4732 )
1300822 BRW Wissenkerke ( Blusgroep )
1300820 BRW Kamperland ( Blusgroep )
Ook wel een keer lekker toch? Een keertje slapen zonder plakken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:57 schreef Drassss het volgende:
Toch kakken de hoogtes van de buien wat in. Waren ze net nog rond de 8000, nu zie ik nog maar toppen van 7000. Het is ook best " koud " hier in Eindhoven. 14 graden.
Misschien is er wel een inslag in zand, vind je morgen glas.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:56 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig geen meldingen binnen gekomen inderdaad.
Haha, dat zou wel tof zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien is er wel een inslag in zand, vind je morgen glas.
Wie weet heb je geluk en wijst een geblakerde tak de weg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:04 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel tof zijn.![]()
Het zal wel lastig zoeken zijn aangezien ik in een polder woon.
Lol, gewoon 5 graden verschil....quote:In Vlissingen nog steeds 17,4 graden.
Stiekem is het hier toch warm, misschien komt het omdat er een lamp vol op me schijntquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ook wel een keer lekker toch? Een keertje slapen zonder plakken.
Wij trouwens maar 12.2 graden, Groningen.
Restwarmte in het gebouw misschien? Wij wonen in een appartement met binnengallerij en daar is het ook nog gewoon warm, misschien morgen alle branddeuren ff tegen elkaar open zetten en hopen dat de buren ze een poosje open laten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stiekem is het hier toch warm, misschien komt het omdat er een lamp vol op me schijnt
Mhaw dat valt wel mee. Op mijn kamer is het 23 graden. Het zal wel door mijn laptop/lamp komenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Restwarmte in het gebouw misschien? Wij wonen in een appartement met binnengallerij en daar is het ook nog gewoon warm, misschien morgen alle branddeuren ff tegen elkaar open zetten en hopen dat de buren ze een poosje open laten.
Slaapkamer is wel koel.
Hey verrek!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw dat valt wel mee. Op mijn kamer is het 23 graden. Het zal wel door mijn laptop/lamp komen
Misschien gaan die buien bij jou Kahaarin nog wat doen. Ze gaan iig jou kant op.
Deze foto is van vorig jaar zomer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wie weet heb je geluk en wijst een geblakerde tak de weg.
[..]
Lol, ik woon in Zuid Groningen, 300 m verderop begint Drente.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:20 schreef Drassss het volgende:
Hmm ik neem het iets terug, qua richting. Volgens mij trekt dat meer richting Drenthe.
Ohhh ik dacht dat je in Groningen stad woondequote:Op donderdag 29 juli 2010 00:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik woon in Zuid Groningen, 300 m verderop begint Drente.
Zuidelijkste puntje stad.
Zo dan, dat was vast ook een beste klap.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Deze foto is van vorig jaar zomer.![]()
[ afbeelding ]
Prachtig, maar arme boomquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Deze foto is van vorig jaar zomer.![]()
[ afbeelding ]
Klopt, Hoornsemeer, Grenst aan het Paterswoldsemeer en dat is Drente.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht dat je in Groningen stad woonde
De wijk waar ik woon heet Hoornsemeer.quote:In 1981 werd het laatste stuk grond dat het Hoornsemeer van het Paterswoldsemeer scheidde afgegraven. In het jaar daarna werd het meer officieel geopend als een recreatiemeer. Het Hoornsemeer maakt onderdeel uit van het Drents-Gronings merengebied. Het meer wordt beheerd door het Meerschap Paterswolde en qua peilbeheer door waterschap Noorderzijlvest. Het peil is -0,93 m t.o.v. NAP.
Ah topo les om half 1 snachtsquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, Hoornsemeer, Grenst aan het Paterswoldsemeer en dat is Drente.
[..]
De wijk waar ik woon heet Hoornsemeer.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoornsemeer_%28meer%29
Lol, zo was het niet bedoeld...quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah topo les om half 1 snachtsEcht 1 van de weinige gebieden waar ik nog niet geweest ben in Nederland moet ik zeggen.
Buien kakken echt compleet in trouwens...vooral de voorkant ervan. Iets daar achter nog wat toppen van 8000M.
Hahaha geen probleem. Ben altijd geïnteresseerd in dat soort dingen dus dat is toevalquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, zo was het niet bedoeld...
Het is hier mooi: http://www.google.com/ima(...)_AU&biw=1024&bih=544
De buien bevriezen, het is hier nu maar 11.8 graden
Nog genoeg kans voor vannacht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Buien kakken echt compleet in trouwens...vooral de voorkant ervan. Iets daar achter nog wat toppen van 8000M.
quote:Komende nacht wordt de opbouw dieper onstabiel (vanacht wel een zwakke grondinversie boven land) en worden de toppen rond de FL250-FL300, in de loop van de dag stabiliseert de atmosfeer weer op nadering van de rug.
De meest oostelijk jet heeft de afgelopen middag met name in Limburg voor de nodige onweers activiteit gezorgd. De volgende linker uitgang gaat de komende nacht en ochtend vooral in Zuid Nederland buien triggeren. Donderdagavond komen we onder invloed van de derde en sterkste jet steak (120 kn), een subsidentie inversie van een naderende rug zal echter de buienactiviteit groot deels beperken.Met het overtrekken van het hoogtelaag zullen vannacht en morgenochtend eerst aan de kust en later ook landinwaarts buien vallen. De meeste buien worden op het zuiden van het land geprojecteerd vanwege de positie van de jet. Morgenmiddag als het hoogtelaag naar Duitsland wegtrekt zullen de buien zich gaan concentreren op de oostelijke helft van het land. De kans op onweer is met name donderdagmiddag in het zuidoosten van het land aanwezig, INDECS komt met 50-70 % kans.
Lol, ik wiki ook alles aan elkaar vast, leuk toch.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hahaha geen probleem. Ben altijd geïnteresseerd in dat soort dingen dus dat is toeval
Slome slak dat buitje in Brabant. Hij gaat me pas rond half 2 raken gok ik... Ik zit iets noordoost van Eindhoven.
Edit: Het wordt hier trouwens warmer, 15 graden![]()
Enige die aan het hikken is vannacht ben ik denk ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik wiki ook alles aan elkaar vast, leuk toch.
Hmm, bui bij jou lost ook op, iig geen activiteit meer, misschien krijgt hij spontaan een hikje door de stijgende temp?
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Als die actieve pluk een afslag Zuid neemt dat kan dat best kloppen: http://www.sat24.nl/quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nog genoeg kans voor vannacht.
Even een samenvatting van knmi guidance:
[..]
Lol, och iig enige activiteit!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Enige die aan het hikken is vannacht ben ik denk ik
Oh, dat gaat dus weer mooi onder mij doorwaaien, wind uit die hoek is rustig hier.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:48 schreef Drassss het volgende:
Stukje info van onweeronline
Vannacht houden de buien aan en mogelijk gaan die ook nog gepaard met een klap onweer. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 12 a 13 graden. De wind is zwak boven land 2 bft en aan de kust staat een matige wind 3 bft en komt vanuit het noordwesten. Morgen is het wisselend bewolkt en kan er in de middag enkele buien voor gaan komen die gepaard kunnen gaan met onweer. De grootste kans op onweer is in het midden en in het oostelijk deel van het land. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 19 tot 21 graden.
Trusten! Slaap lekker.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:55 schreef Fredo55 het volgende:
Nog steeds geflits hier in Zeeland.![]()
Ik ga maar slapen.
Klopt: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:01 schreef Drassss het volgende:
Ik denk dat het elk moment hier kan gaan regenen...
Houdoe Fredo
Oh wauw, prachtige slang in de lucht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En zie dat eenzame actieve pitje in Zeeland....
Hopelijk kan Fredo slapen.
35 graden is veels te heet,quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:25 schreef UltraBrain het volgende:
Wat een takkeweer zeg!
Ik wil weer in 35 graden door de branding wandelen terwijl er kinderen in de zee spelen en het strand volgepakt ligt! Lijkt wel herfst nu!
DOE ER WAT AAN!
Oja, een smilie:
Mee eens , 25 tot 28 is meer als zat , de rest is dikke overkill waar de mensen alleen maar last van hebben.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |