Roosendaal ook, stortbui gepaard met licht onweer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:45 schreef Fredo55 het volgende:
Gedonder ten zuiden van me, richting Bergen op Zoom/Woensdrecht.
Nu lichte regenval, bui van net gaf 9mm.
quote:WIND:
Hir wind Uitvoer opnieuw wat te laag. 6 Bft langs de zuidwestkust. Uitschieters niet significant. Donderdag grote kans op wind- en waterhozen. (weinig windschering, grote onstabiliteit)
Daar kan het echt los gaan. Heb al een paar keer noodweer meegemaakt bij het Gardameer en het weer kan daar echt in no-time omslaan en daat het echt keihard losquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef kebabkever het volgende:
Dit is leuk:
Gardameer
http://www.dumpert.nl/med(...)n_het_gardameer.html
Dat dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:14 schreef Klonk het volgende:
Wat een heerlijke 10 daagse nu in de ensemble, lekker 23/24 graden, af en toe een buitje, gewoon lekker zomerweer
De zon is wel weinig aanwezig de laatste dagen, en dat in de zonnigste provincie van Ned.quote:
Ja, die buien blijven natuurlijk lekker hangen tussen die bergenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:06 schreef INViCTuS het volgende:
ik zit in annecy en hier begon het 1uur vanacht met gieten..dat doet het nu al zonder pauze.depressie die over de zuid alpen trekt. Wel een behoorlijk natte boel hier.
ik dacht gistermorgen op weg naar werk te kunnen volstaan met een dunne jas een t-shirt en een korte broek, was een foute inschattingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:32 schreef marcel-o het volgende:
11 graden![]()
gister ook al n dikke jas aangedaan smorgens
Hier in Zeeland grijs weer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:34 schreef knep het volgende:
Valt vandaag goed mee hier in Midden Limburg, inmiddels 23 graden en af en toe zon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |