quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:10 schreef MikeyMo het volgende:
diet itene zijn wel episch
[ afbeelding ]
hehe die gast die zo pissig was dat de koninginnedagaanslag hyves in ene een herdenk Michael jackson hyves was gewordenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:10 schreef BlazingV2 het volgende:
Jullie zijn allemaal Essols!
Mijn eeuwige respect voor degene die dit nog weet.
En, was de pliessie nog aan Danny's deur geweestquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hehe die gast die zo pissig was dat de koninginnedagaanslag hyves in ene een herdenk Michael jackson hyves was geworden
Mijn tere kinderzieltje, wat doe je?!quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:10 schreef MikeyMo het volgende:
die tieten zijn wel episch
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:22 schreef MikeyMo het volgende:
ik word spontaan impotent van dit topic
MY EEEYES, MY EEEEEEYES!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:20 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zojuist een poging gewaagd mijn ogen uit te krabben.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:24 schreef Rectum het volgende:
Nog eentje om het af te leren.
[ afbeelding ]
Een natuurlijke geslachtsverandering?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik krijg ook een soort van inwaartse erectie
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:24 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Straks komt greenpeace haar terug rollen in de zeequote:
welk?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:41 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb gescoord bij 1 van die 50 plussers in het vorige topic. Ze denkt dat ik haar buurman ben. Serieus.![]()
From: xxx
Date: 2010-07-22 15:27:07
---------------------------------------
en jij mijn buurman
Van: Jasper
Datum: 2010-07-22 15:30:47
Date: 2010-07-22 15:37:33
---------------------------------------
RE:
haha,............suiker in de koffie?
Erg mooi, beste even samengevoegd. Zelfs een mooie avatar gemaaktquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:51 schreef PiRANiA het volgende:
Even een collage gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:51 schreef PiRANiA het volgende:
Even een collage gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:51 schreef PiRANiA het volgende:
Even een collage gemaakt
[ afbeelding ]
Whehequote:
quote:
Fuck.quote:
Ik dacht even dat je dit niet sexy vond.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:19 schreef Monopoly het volgende:
Om de pijn even te verlichten, Een voe voor je topic
[ afbeelding ]
Verzacht de pijn inderdaad wel een beetje na het zien van dit topic.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:19 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Hartelijk dank!quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:19 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
AU! mijn ogenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:24 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Die gozer doet me hieraan denken:quote:
Ik kom dan ook emmers vol tijdens het posten van die foto's.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je wat me nou nog veel meer ontrust? Mensen die dit soort shit op gaan zoeken. Blijkbaar weet je het nog te vinden ook. Dat zet me toch aan het denken
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:58 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:01 schreef MikeyMo het volgende:
toch een deel 2 omdat deze goud is:
[ afbeelding ]
vorig deel: Kijk mij eens sexy poseren!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:20 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:58 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je wat me nou nog veel meer ontrust? Mensen die dit soort shit op gaan zoeken. Blijkbaar weet je het nog te vinden ook. Dat zet me toch aan het denken
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:01 schreef Patje1989 het volgende:
Zo'n topic zal ik dus zelf nooooit openen.
Tokkies.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:25 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
De gedachte dat mensen - voornamelijk vrouwen - zich sexy voelen bij deze angstaanjagende foto's en ze nog serieus op Hyves en andere sites plaatsen maakt me bang. Plus het idee dat hun partners, die de foto's maken, het helemaal geweldig vinden en zeggen: ''Oh, da's een gewaagde houding, blijf zo staan. Dit ziet er prachtig uit!'' Etc.
weltrusten ik ga ook zoquote:Op zondag 25 juli 2010 03:28 schreef Tassiepassie het volgende:waarom keek ik in dit topic vlak voor het slapen gaan ???
Zodat je vertrouwen in de medemens met -1000 is gedaald, maar je wel rustig in slaap kunt vallen omdat je je bedenkt dat je sowieso zelf al tig keer aantrekkelijker bent?quote:Op zondag 25 juli 2010 03:28 schreef Tassiepassie het volgende:waarom keek ik in dit topic vlak voor het slapen gaan ???
dit topic doet iemands onzekerheid idd goed jaquote:Op zondag 25 juli 2010 03:32 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zodat je vertrouwen in de medemens met -1000 is gedaald, maar je wel rustig in slaap kunt vallen omdat je je bedenkt dat je sowieso zelf al tig keer aantrekkelijker bent?
Jij kunt in ieder geval weer met een gerust hart naar Dromenland, truste!quote:Op zondag 25 juli 2010 03:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dit topic doet iemands onzekerheid idd goed ja
Misselijkmakend wederom..quote:Op zondag 25 juli 2010 03:55 schreef Drinky het volgende:
haha wat een gekke ginger pose
[ afbeelding ]
Ik moet echt eens fobo foto's gaan opslaanquote:Op zondag 25 juli 2010 03:55 schreef Drinky het volgende:
haha wat een gekke ginger pose
[ afbeelding ]
Mensen die niet opslaanquote:Op maandag 26 juli 2010 03:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik moet echt eens fobo foto's gaan opslaan
Ik heb mijn eigenste rarquote:Op maandag 26 juli 2010 03:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen die niet opslaan
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst: "die kan er nog mee door"quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:48 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
zo kijkt ze in het echt ook altijd.. dat is het enge..
awh, ik kijk soms ook wel eens naar meisjes (quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: "die kan er nog mee door"
toen keek ik beter
OMFG... wat denken dat doort vrouwen nou? Dat ze zo aantrekkelijk/sexy kijken?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:48 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
zo kijkt ze in het echt ook altijd.. dat is het enge..
ze willen botox maar kunnen t niet betalen..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:04 schreef Tsunade het volgende:
[..]
OMFG... wat denken dat doort vrouwen nou? Dat ze zo aantrekkelijk/sexy kijken?Duckface.
boh gek, check die tettenquote:
Mooi, dat compenseert weer wat danquote:
wilde ik dat net ook gaan doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Bah bah dat die mensen de foto's ook nog op internet pleuren![]()
Zou verboden moeten worden!
heb je een lul dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
Oh My God, wat een foto's
Brr hier wordt je echt impotent van.
Nee, maar ik kan het me voorstellen dat je er als man impotent van wordt.quote:
Prove itquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan het me voorstellen dat je er als man impotent van wordt.
Ja viktor en ROFL bedoel jequote:Op maandag 26 juli 2010 04:33 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zij is de nieuwe viktor&rolf! (denkt ze..)
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:39 schreef GeorgiePorgie het volgende:
[ afbeelding ]
'Zegt ze tegen me: Wijffie ben je nou gestopt? Dus ik nee joh hahahaha'
Hej! Dat is de diamant die in de tank van Herbie zat toen hij de race van Monte Carlo ging rijden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door WhateverWhatever op 28-07-2010 17:53:08 ]
Die kan gewoon vanin twee kaonten genomen wordenquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:40 schreef VorteXxX het volgende:
die plaatjes beroven mij straks van mijn nachtrust...
sommige wel ja... Die wil je niet in een donkersteegje tegenkomen... Zelfs niet als je heeeeel dronken bentquote:
hahahaha omgquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:01 schreef MikeyMo het volgende:
toch een deel 2 omdat deze goud is:
[ afbeelding ]
vorig deel: Kijk mij eens sexy poseren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snollebolt
Lianne Muisquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:00 schreef Gillette_M5 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fail
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:[ afbeelding ]
Jeez
[ afbeelding ]
Waar kijkt ze nou naar?Domme foto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok...
Dat soort heb geen vriendenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:02 schreef MikeyMo het volgende:
wat is dat toch met al die kipjes die zichzelf fotograferen ine en spiegel. Niet mans genoeg om je beste vriendin een leuke pic te laten maken van je sexy pose, maar die wel vervolgens op het internet dumpen
Als je dr kop buiten beschouwing laat: ze heeft best een goed lijf, zonder rimpels en met mooie kleine tietjes, voor een vrouw van 62quote:
Dat is verbaasd, niet (poging tot) sexy.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:59 schreef Vierkant. het volgende:
oprah kan er ook wat van.
[ afbeelding ]
Jeuzes, is de botox scheef gegaan ofzoquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:08 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Jeuzes, is de botox scheef gegaan ofzo
in dezelfde spraycabine als Ross in Friendsquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:50 schreef Vierkant. het volgende:
[ afbeelding ]
ik vraag me af waar die rechter in heeft gezeten.
Duckstad?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:50 schreef Vierkant. het volgende:
[ afbeelding ]
ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:58 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Wordt de halve anti-duckface site hier geplaatst of zo?![]()
Ze is in een poederdoos gevallen nadat ze per ongeluk d'r haar met peroxide had gewassen, dat gezicht is nooit meer bijgetrokken na de val.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:50 schreef Vierkant. het volgende:
[ afbeelding ]
anders plaats je zelf ook eens watquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:58 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Wordt de halve anti-duckface site hier geplaatst of zo?![]()
Daar zou ik niet graag naast wakker worden.quote:
Rustig maar, 't was geen offence.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:13 schreef Tsunade het volgende:
[..]
anders plaats je zelf ook eens wat
DIe laatste![]()
![]()
Dat is mijn kakbek, dit is een duckface.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:09 schreef Gillette_M5 het volgende:
Over duckfacejes gesproken....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 06:51 schreef cloneduplicaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don't look out of the window
People will think that it's Halloween
Omg kiek die lelijke knieën dan!!!1quote:
Quotefailquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:22 schreef Tsunade het volgende:
[quote]Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Rustig maar, 't was geen offence.Zag alleen een stel foto's die ik op die anti-duckface site ook had gezien.
![]()
je tweede pic maakt alles weer goed
Ze staat ook al in een ander topic, over 'model' zijn, herken je haar niet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:31 schreef Tsunade het volgende:
Oh ja quotensorry
![]()
In t echt ja?? weet ze dat ze nou te kakken staat op fok?
Die laatste!quote:
N3t uiT beddj. Zonduhr make-upjj.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:32 schreef Tsunade het volgende:
zegt t schaap ook nog "zonder makeup"hopelijk is dat een grapje.
En de eerste kijkt hoe ik naar een goor beest kijk, niet mijn eigen spiegelbeeld iig![]()
Ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een handvat aan haar jurk zat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:44 schreef renwan het volgende:
En de rest ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moet een hoax zijn![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga met de hype mee.geile poepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
Ik ga met de hype mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
zo waar hequote:we’re digging the brunette here, because she knows she’s just tarding around. blondie, on the other hand? you can just tell she’s thinking “i’m just pretending to be making an “ugly face,” but really, everyone who sees this pic is gonna know i’m the hot one.”
this is so typical of girls. you always have to have that one friend you think you’re hotter than, even though you totally pretend you don’t think that. WE KNOW YOU DO THIS, LADIES. WE KNOW.
[ afbeelding ]
Ik ga met de hype mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Die laatste is niets mis mee.quote:
eehm als je ook echt sexy bent mag je best sexy kijken hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:52 schreef Tsunade het volgende:
Het gaat om de koppen die ze trekt, niet of ze leuk is
En ze trekt een 'kijk mij eens sexy zijn' bakkes
[ afbeelding ]
Ik ga met de hype mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:09 schreef Glenn_de_Man het volgende:
sowieso dat ik haar duckystyle pak met haar donald duckgezicht
Wtf man... dit topic.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:44 schreef renwan het volgende:
En de rest ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moet een hoax zijn![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |