Ik kom dan ook emmers vol tijdens het posten van die foto's.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je wat me nou nog veel meer ontrust? Mensen die dit soort shit op gaan zoeken. Blijkbaar weet je het nog te vinden ook. Dat zet me toch aan het denken
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:58 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:01 schreef MikeyMo het volgende:
toch een deel 2 omdat deze goud is:
[ afbeelding ]
vorig deel: Kijk mij eens sexy poseren!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:20 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:58 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je wat me nou nog veel meer ontrust? Mensen die dit soort shit op gaan zoeken. Blijkbaar weet je het nog te vinden ook. Dat zet me toch aan het denken
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:01 schreef Patje1989 het volgende:
Zo'n topic zal ik dus zelf nooooit openen.
Tokkies.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:25 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
De gedachte dat mensen - voornamelijk vrouwen - zich sexy voelen bij deze angstaanjagende foto's en ze nog serieus op Hyves en andere sites plaatsen maakt me bang. Plus het idee dat hun partners, die de foto's maken, het helemaal geweldig vinden en zeggen: ''Oh, da's een gewaagde houding, blijf zo staan. Dit ziet er prachtig uit!'' Etc.
weltrusten ik ga ook zoquote:Op zondag 25 juli 2010 03:28 schreef Tassiepassie het volgende:waarom keek ik in dit topic vlak voor het slapen gaan ???
Zodat je vertrouwen in de medemens met -1000 is gedaald, maar je wel rustig in slaap kunt vallen omdat je je bedenkt dat je sowieso zelf al tig keer aantrekkelijker bent?quote:Op zondag 25 juli 2010 03:28 schreef Tassiepassie het volgende:waarom keek ik in dit topic vlak voor het slapen gaan ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |