Dat kryg je als je 'n paar maanden zonder de i kan typen. ;pquote:Op zondag 25 juli 2010 03:25 schreef Penisbaard het volgende:
TS weet niet waar de ij-toets op zijn toetsenbord zit
;pquote:Op zondag 25 juli 2010 03:27 schreef jawrr het volgende:
[..]
Dat kryg je als je 'n paar maanden zonder de i kan typen. ;p
Heb je bericht even verbeterd.quote:Op zondag 25 juli 2010 03:27 schreef jawrr het volgende:
[..]
Dat kryg je als je niet slim genoeg bent voor vmbo
haha goed verbetred ;dquote:
lmao, op dit tijdstip vind ik die verbetering best grappig.quote:
Je hebt nog niet gehoord dat je tegenwoordig zo moet kijken op officiële foto's?quote:Op zondag 25 juli 2010 03:22 schreef jawrr het volgende:
En dan zo heel "stoer/uitdrukkingsloos" kyken..
Kga liever geen foto's posten van mensen die ik ken. >.>quote:
ja klop ma makt niet uit tog ;pquote:Op zondag 25 juli 2010 03:35 schreef Rectum het volgende:
Ik zie jou de laatste tijd verdacht veel gifjes maken Pener.
Ik zit te hele kijken tot ze nog meer andere leuke bewegingen maakt, wordt het de hele tijd herhaalt!quote:
ja ma die posticon keek zo van serieuse shit mattie dus ik van chill man warom altijd serieuzenquote:Op zondag 25 juli 2010 03:39 schreef Rectum het volgende:
[..]
neeehoorz viele me gewoon op tog dus ik even vragen zo en toen gaf jij antwoort nou superdoei
ja mang ik weetniet wt de afspraak was met die postivone hij wou gwoon even lekker de mallen jonge uithangen jeweezelf toch ook wel heyquote:Op zondag 25 juli 2010 03:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ja ma die posticon keek zo van serieuse shit mattie dus ik van chill man warom altijd serieuzen
Pics van jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |