Quotefailquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:22 schreef Tsunade het volgende:
[quote]Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Rustig maar, 't was geen offence.Zag alleen een stel foto's die ik op die anti-duckface site ook had gezien.
![]()
je tweede pic maakt alles weer goed
Ze staat ook al in een ander topic, over 'model' zijn, herken je haar niet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:31 schreef Tsunade het volgende:
Oh ja quotensorry
![]()
In t echt ja?? weet ze dat ze nou te kakken staat op fok?
Die laatste!quote:
N3t uiT beddj. Zonduhr make-upjj.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:32 schreef Tsunade het volgende:
zegt t schaap ook nog "zonder makeup"hopelijk is dat een grapje.
En de eerste kijkt hoe ik naar een goor beest kijk, niet mijn eigen spiegelbeeld iig![]()
Ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een handvat aan haar jurk zat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:44 schreef renwan het volgende:
En de rest ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moet een hoax zijn![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga met de hype mee.geile poepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga met de hype mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |