Dat soort heb geen vriendenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:02 schreef MikeyMo het volgende:
wat is dat toch met al die kipjes die zichzelf fotograferen ine en spiegel. Niet mans genoeg om je beste vriendin een leuke pic te laten maken van je sexy pose, maar die wel vervolgens op het internet dumpen
Als je dr kop buiten beschouwing laat: ze heeft best een goed lijf, zonder rimpels en met mooie kleine tietjes, voor een vrouw van 62quote:
Dat is verbaasd, niet (poging tot) sexy.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:59 schreef Vierkant. het volgende:
oprah kan er ook wat van.
[ afbeelding ]
Jeuzes, is de botox scheef gegaan ofzoquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:08 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Jeuzes, is de botox scheef gegaan ofzo
in dezelfde spraycabine als Ross in Friendsquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:50 schreef Vierkant. het volgende:
[ afbeelding ]
ik vraag me af waar die rechter in heeft gezeten.
Duckstad?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:50 schreef Vierkant. het volgende:
[ afbeelding ]
ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:58 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Wordt de halve anti-duckface site hier geplaatst of zo?![]()
Ze is in een poederdoos gevallen nadat ze per ongeluk d'r haar met peroxide had gewassen, dat gezicht is nooit meer bijgetrokken na de val.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:50 schreef Vierkant. het volgende:
[ afbeelding ]
anders plaats je zelf ook eens watquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:58 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Wordt de halve anti-duckface site hier geplaatst of zo?![]()
Daar zou ik niet graag naast wakker worden.quote:
Rustig maar, 't was geen offence.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:13 schreef Tsunade het volgende:
[..]
anders plaats je zelf ook eens wat
DIe laatste![]()
![]()
Dat is mijn kakbek, dit is een duckface.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:09 schreef Gillette_M5 het volgende:
Over duckfacejes gesproken....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 06:51 schreef cloneduplicaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don't look out of the window
People will think that it's Halloween
Omg kiek die lelijke knieën dan!!!1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |