Wel over Contador die nu wel wacht, terwijl het een totaal andere situatie is. Verder zal het geval Schleck ook wel meespelen. Als ze nu niet wachten krijg je weer gezeik dat ze niet wachten op een gevallen concurrent. Dan was Contador nogmaals de boeman geweest.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar spreek ik me verder toch ook niet over uit?
Nee, maar wimderon heeft wel gelijk dat het opvallend is dat Contador nu wel meteen weet wat er aan de hand was, maar bij Schleck niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Door favorieten? Of noem je Sastre nog een favoriet?
Dit dus, want hij gebaarde wel richting Sastre dat die moest stoppen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is gewoon hypocriet van Bertje dat hij bij Schleck zegt niets gezien te hebben en nu opzichtig Cervelo een halt toe roept.
Contador rijdt toch vooral voor team Contador. 'There is no I in team'. Ok dat was van Armstrong maar volgens mij zal Contador meer moeite hebben met slachten van een Spanjaard dan het naaien van een Luxemburger.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, maar wimderon heeft wel gelijk dat het opvallend is dat Contador nu wel meteen weet wat er aan de hand was, maar bij Schleck niet.
Ik vind het geen probleem dat ze nu wachten, ik vind het een probleem dat er zo hypocriet wordt gedaan. Contador die roept dat hij van niets weet. Schleck die roept dat er gewacht moet worden (terwijl hij dat zelf in de kasseienetappe ook niet gedaan heeft). Contador die dan toch alsnog zijn excuses aanbiedt.
Contador die dan nu wel meteen weet wat er aan de hand is, terwijl het nu ver achter hem gebeurde en afgelopen dinsdag direct voor hem.
Geef dan gewoon toe hoe de vork in de steel zit als iedereen het toch weet.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, maar wimderon heeft wel gelijk dat het opvallend is dat Contador nu wel meteen weet wat er aan de hand was, maar bij Schleck niet.
Ik vind het geen probleem dat ze nu wachten, ik vind het een probleem dat er zo hypocriet wordt gedaan. Contador die roept dat hij van niets weet. Schleck die roept dat er gewacht moet worden (terwijl hij dat zelf in de kasseienetappe ook niet gedaan heeft). Contador die dan toch alsnog zijn excuses aanbiedt.
Contador die dan nu wel meteen weet wat er aan de hand is, terwijl het nu ver achter hem gebeurde en afgelopen dinsdag direct voor hem.
Geef dan gewoon toe hoe de vork in de steel zit als iedereen het toch weet.
En op het einde heeft ie weer 5 minuten verlorenquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik word op een of andere manier zo moe van die Sastre ontsnappingen he
Dat lijkt me ook.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Sanchez zal die valpartij straks toch wel gaan voelen, in feite heeft wachten dus weinig zin.
Ze zouden het wel moeten doen eigenlijk maar volgens mij wordt het weer bloedeloos tot aan de Tourmalet. Schleck wil pas op de Tourmalet gaan strijden en Menchov wil niet eens aanvallen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook.
Als ik Saxo of Rabo was, zou ik op de Marie Blanque of evt. de Soulor alvast de koers hard maken. Sanchez zal niet lekker op zijn fiets zitten.
ben ik het mee eens ja...het is geen mietjessport..en waar ligt de grens? ga je wel wachten op de nr. 3 maar niet op de nr. 10......beetje overdreven allemaal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat het een vriend van Contador is zeker.
Hebben ze ooit op Menchov gewacht of op andere renners die top 5/10 stonden? Niet dat ik me kan herinneren.
En misschien is het netjes om te wachten, maar het maakt je geen klootzak om door te fietsen.
naja, hij probeert tenminste iets, al is het vrij kansloosquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Alleen gaat Carlos wel een beetje vroeg of misschien eigenlijk te laat. (jezelf quoten, het zou verboden moeten worden)quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:54 schreef Ericr het volgende:
Ik ga voor Sastre die via een kopgroep zich de top 10 in rijdt.
hij heeft ook alleens ritten gewonnen gast....en het is ook nooit goed...als ie niet gaat is het niet goed want dan is het "saai" nu gaat ie wel en is het weer niet goed:Pquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
En op het einde heeft ie weer 5 minuten verloren
ja, als klassementsrenner ben je ofwel saai ofwel dom. Iets anders kan niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:27 schreef sven23456 het volgende:
[..]
hij heeft ook alleens ritten gewonnen gast....en het is ook nooit goed...als ie niet gaat is het niet goed want dan is het "saai" nu gaat ie wel en is het weer niet goed:P
Ik vind het mooi voor de koers want nu kunnen ze niet gaan lantefanteren in het peleton
Rabobank riep de hele tour dat ze in Spa zo graag wilden rijden. Dan moeten ze dat nu ook doen, anders was het echt een loze kreet. Nu kunnen ze Sanchez al versmachten en daarmee uitschakelen voor de derde plek. Dat lijkt me toch handiger dan op de Tourmalet wachten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze zouden het wel moeten doen eigenlijk maar volgens mij wordt het weer bloedeloos tot aan de Tourmalet. Schleck wil pas op de Tourmalet gaan strijden en Menchov wil niet eens aanvallen.
Het is lullig voor Sanchez maar ze doen er goed aan om hem op de pijnbank te leggen nu, ook dat is wielrennen.
Beide. En de finish bergop.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:29 schreef Type-R het volgende:
[tour-leek]
Wat maakt deze etappe zo special? De gele trui tijds-verschil of de hoogte?
quote:According to TDF doctor Porte, Sanchez took a real blow to his chest, briefly had breathing problems. Seems fine now.
De mythische Tourmalet, een aankomst bovenop komt bijna nooit voor. Toch wel uniek voor een berg die het meeste voorkomt door de jaren heen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:29 schreef Type-R het volgende:
[tour-leek]
Wat maakt deze etappe zo special? De gele trui tijds-verschil of de hoogte?
Omdat ze met de huidige vorm van Sastre in het achterhoofd op voorhand al gedoemd zijn om te mislukken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
naja..het is hopen dat sastre wat tijd kan terugpakken op de 1e col:Dquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Omdat ze met de huidige vorm van Sastre in het achterhoofd op voorhand al gedoemd zijn om te mislukken?
Sowieso zijn de vroege ontsnappingen van Sastre eigenlijk vrijwel nooit geslaagd de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Omdat ze met de huidige vorm van Sastre in het achterhoofd op voorhand al gedoemd zijn om te mislukken?
Sastre gaf aan dat hij alleen zou wegspringen als hij het gevoel had dat er iets uit te halen viel. Misschien dat hij de Marie Blanque kan gebruiken om de koplopers te naderen. Blijft natuurlijk wel een vreemde renner, kan opeens top zijn en daarna weer net zo hard wegzakken. Ook zal je hem bijna nooit in een bus zien.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
maakt toch geen reet uit of ze slagen of niet..ik vind het super interessant om te zien wat er nu gaat gebeuren...wat kan sastre doen....loopt hij nog meer uit op het peloton? ..dan zal er gekoerst MOETEN worden op de 1e cat. cols....en dat is wat ik toch hoop.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sowieso zijn de vroege ontsnappingen van Sastre eigenlijk vrijwel nooit geslaagd de afgelopen jaren.
Haha ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:37 schreef DennisDeBengel het volgende:
Zitten ze allemaal met volle mond te praten ofzo, vooral bij Boogerd hoor je het goed
Er gebeurt iig watquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:37 schreef sven23456 het volgende:
[..]
maakt toch geen reet uit of ze slagen of niet..ik vind het super interessant om te zien wat er nu gaat gebeuren...wat kan sastre doen....loopt hij nog meer uit op het peloton? ..dan zal er gekoerst MOETEN worden op de 1e cat. cols....en dat is wat ik toch hoop.
Als sastre niet was meegesprongen ..komt er SOWIESO geen koers op die 1e cat. cols
VDB lijkt me op dit moment veel frisser. Ik denk dat Gesink al blij mag zijn als hij zijn plekje gewoon behoudt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:20 schreef Pro_Shifty het volgende:
zou zomaar eens kunnen dat Gesink een plaatsje opschuift vandaag. Misschien ligt eraan hoe goed VDB is vandaag.
Triest als je op die manier wilt winnen. Spa was finale en volop koers, totaal andere situatie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Rabobank riep de hele tour dat ze in Spa zo graag wilden rijden. Dan moeten ze dat nu ook doen, anders was het echt een loze kreet. Nu kunnen ze Sanchez al versmachten en daarmee uitschakelen voor de derde plek. Dat lijkt me toch handiger dan op de Tourmalet wachten.
Maar Rabo kennende zullen ze dat idd wel niet doen.
De Saxoploeg lijkt me ook een beetje opgerookt.
Bronchitis, die zien we niet meer in de aanval. Is al blij als hij Parijs haalt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef marcodej het volgende:
Ik had Basso wel verwacht vandaag. Liet het dinsdag helemaal lopen en finishte in de bus.
Sterker nog, Gesink zal vandaag tijd moeten winnen op de mannen achter hem. Anders gaat hij een paar plaatsen zakken in de tijdrit .quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
VDB lijkt me op dit moment veel frisser. Ik denk dat Gesink al blij mag zijn als hij zijn plekje gewoon behoudt.
Ik had het erover dat ze op de Marie Blanque de koers hard gingen maken, niet dat ze dat moesten doen op het moment dat Sanchez gevallen was.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Triest als je op die manier wilt winnen. Spa was finale en volop koers, totaal andere situatie.
Dit is het begin van de rit. Als Gesink of Menchov zo waren gevallen had de rest ook gewacht, 100% zeker.
En Sanchez is zo zwaar gehavend, die gaat sowieso nog veel tijd verliezen. Daar heb je niet eens onsportieve acties voor nodig.
Heel mistig.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:44 schreef Stansfield het volgende:
Ziet er wel slecht uit qua weer. Ben benieuwd hoe het op de tourmalet is.
Jep, maar peleton heeft hem terug laten komen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:45 schreef Lann555 het volgende:
Heb begin gemist: Wat is er allemaal gebeurt? Sanchez gevallen?
Hij is ziek, net zoals Tankink.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef marcodej het volgende:
Ik had Basso wel verwacht vandaag. Liet het dinsdag helemaal lopen en finishte in de bus.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:45 schreef Lann555 het volgende:
Heb begin gemist: Wat is er allemaal gebeurt? Sanchez gevallen?
Dat is dus niet gebeurd, Gesink was daarvoor al gevallen, toen werd er niet gewacht.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Triest als je op die manier wilt winnen. Spa was finale en volop koers, totaal andere situatie.
Dit is het begin van de rit. Als Gesink of Menchov zo waren gevallen had de rest ook gewacht, 100% zeker.
En Sanchez is zo zwaar gehavend, die gaat sowieso nog veel tijd verliezen. Daar heb je niet eens onsportieve acties voor nodig.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is dus niet gebeurd, Gesink was daarvoor al gevallen, toen werd er niet gewacht.
Bovendien bedoelde DutchSL volgens mij dat als vandaag Gesink en Menchov gevallen waren er ook gewacht werd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:47 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Toen waren de klassementen nog niet gemaakt.
Basso kon dinsdag gewoon niet dus of die vandaag wel benen heeft, ik waag het te betwijfelwnquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef marcodej het volgende:
Appels, peren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is dus niet gebeurd, Gesink was daarvoor al gevallen, toen werd er niet gewacht.
http://www.wielerupdate.n(...)ik-wil-niet-opgeven/quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Basso kon dinsdag gewoon niet dus of die vandaag wel benen heeft, ik waag het te betwijfelwn
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Appels, peren.
Gesink viel toen niet in het begin van de rit en er was toen nog geen klassement dat in een plooi lag, als Sanchez in die etappe was gevallen waar Gesink viel, hadden ze waarschijnlijk ook niet gewacht. (Contador, Armstrong en Andy dan weer wel.. puur door hun status)
Maar als Menchov of Gesink vandaag was gevallen op de plek waar Sanchez viel hadden ze 200% zeker wel gewacht. Zo in het begin van een etappe en een kopgroep die toch al weg is wordt er ALTIJD gewacht, ik kan me geen enkel voorbeeld herinneren waar dat niet zo was.
van wie?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ze moeten nu wel beginnen met die kopgroep terug te halen.
Nogmaals. Ik zei ook niet dat ze niet hadden moeten wachten toen Sanchez was gevallen. Ik zeg dat ze NU de koers hard moeten maken om van zwakte van Sanchez te profiteren. Hoe langer je daarmee wacht, hoe groter de kans is dat Sanchez kan herstellen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Appels, peren.
Gesink viel toen niet in het begin van de rit en er was toen nog geen klassement dat in een plooi lag, als Sanchez in die etappe was gevallen waar Gesink viel, hadden ze waarschijnlijk ook niet gewacht. (Contador, Armstrong en Andy dan weer wel.. puur door hun status)
Maar als Menchov of Gesink vandaag was gevallen op de plek waar Sanchez viel hadden ze 200% zeker wel gewacht. Zo in het begin van een etappe en een kopgroep die toch al weg is wordt er ALTIJD gewacht, ik kan me geen enkel voorbeeld herinneren waar dat niet zo was.
Denk het ook. Plus Gesink reed al op achterstand toch,quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Gesink weet ik nog niet zeker, Menchov zeker wel.
Want?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik zou niet weten waarom.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef Pro_Shifty het volgende:
Gesink reed helemaal nog niet op achterstand (vandaag, want daar gaat het over).quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Denk het ook. Plus Gesink reed al op achterstand toch,
nee maar wellicht kan sastre 7 minuten vasthouden....denk dat de grote mannen het gaan uitmaken...maar ze zullen wel flink moeten gaan koersen dalijk:D daar hou ik van!quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want?
Die mannen kunnen echt niet zo goed klimmen dat ze vooruit blijven als ze 8 minuten op de Tourmalet hebben.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik zei ook niet dat ze niet hadden moeten wachten toen Sanchez was gevallen. Ik zeg dat ze NU de koers hard moeten maken om van zwakte van Sanchez te profiteren. Hoe langer je daarmee wacht, hoe groter de kans is dat Sanchez kan herstellen.
Sastre zit helemaal alleen, die zal eerder tijd verliezen dan winnen, die is op de slotklim niet fris genoeg meer om een paar minuten te houden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:57 schreef sven23456 het volgende:
[..]
nee maar wellicht kan sastre 7 minuten vasthouden....denk dat de grote mannen het gaan uitmaken...maar ze zullen wel flink moeten gaan koersen dalijk:D daar hou ik van!
Oeps, ik verwar postingsquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gesink reed helemaal nog niet op achterstand (vandaag, want daar gaat het over).
Deze reactie van je was wel degelijk op mij:quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik reageerde op Felagund, niet op jou.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
nee om te winnen word lastig:P of het peleton moet na de top nog steeds niet op zijn minst gaan consolideren:Psastre komt wat dichter 2'45 nuquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sastre zit helemaal alleen, die zal eerder tijd verliezen dan winnen, die is op de slotklim niet fris genoeg meer om een paar minuten te houden.
Die was veel te vroeg in vorm.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Martin valt ook erg tegen, onder meer omdat hij zoveel moet werken voor Cavendish. Zou hem graag eens in een vrije rol zien.
in de tijdrit kan hij mss nog iets klaarspelenquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Martin valt ook erg tegen, onder meer omdat hij zoveel moet werken voor Cavendish. Zou hem graag eens in een vrije rol zien.
Hoop het, top 3 zou mooi zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:00 schreef Beregd het volgende:
[..]
in de tijdrit kan hij mss nog iets klaarspelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |