Denk het ook. Plus Gesink reed al op achterstand toch,quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Gesink weet ik nog niet zeker, Menchov zeker wel.
Want?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ze moeten nu wel beginnen met die kopgroep terug te halen.
Ik zou niet weten waarom.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ze moeten nu wel beginnen met die kopgroep terug te halen.
Gesink reed helemaal nog niet op achterstand (vandaag, want daar gaat het over).quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Denk het ook. Plus Gesink reed al op achterstand toch,
nee maar wellicht kan sastre 7 minuten vasthouden....denk dat de grote mannen het gaan uitmaken...maar ze zullen wel flink moeten gaan koersen dalijk:D daar hou ik van!quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want?
Die mannen kunnen echt niet zo goed klimmen dat ze vooruit blijven als ze 8 minuten op de Tourmalet hebben.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik zei ook niet dat ze niet hadden moeten wachten toen Sanchez was gevallen. Ik zeg dat ze NU de koers hard moeten maken om van zwakte van Sanchez te profiteren. Hoe langer je daarmee wacht, hoe groter de kans is dat Sanchez kan herstellen.
Sastre zit helemaal alleen, die zal eerder tijd verliezen dan winnen, die is op de slotklim niet fris genoeg meer om een paar minuten te houden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:57 schreef sven23456 het volgende:
[..]
nee maar wellicht kan sastre 7 minuten vasthouden....denk dat de grote mannen het gaan uitmaken...maar ze zullen wel flink moeten gaan koersen dalijk:D daar hou ik van!
Oeps, ik verwar postingsquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gesink reed helemaal nog niet op achterstand (vandaag, want daar gaat het over).
Deze reactie van je was wel degelijk op mij:quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik reageerde op Felagund, niet op jou.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Triest als je op die manier wilt winnen. Spa was finale en volop koers, totaal andere situatie.
Dit is het begin van de rit. Als Gesink of Menchov zo waren gevallen had de rest ook gewacht, 100% zeker.
En Sanchez is zo zwaar gehavend, die gaat sowieso nog veel tijd verliezen. Daar heb je niet eens onsportieve acties voor nodig.
nee om te winnen word lastig:P of het peleton moet na de top nog steeds niet op zijn minst gaan consolideren:Psastre komt wat dichter 2'45 nuquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sastre zit helemaal alleen, die zal eerder tijd verliezen dan winnen, die is op de slotklim niet fris genoeg meer om een paar minuten te houden.
Die was veel te vroeg in vorm.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Martin valt ook erg tegen, onder meer omdat hij zoveel moet werken voor Cavendish. Zou hem graag eens in een vrije rol zien.
in de tijdrit kan hij mss nog iets klaarspelenquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Martin valt ook erg tegen, onder meer omdat hij zoveel moet werken voor Cavendish. Zou hem graag eens in een vrije rol zien.
Hoop het, top 3 zou mooi zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:00 schreef Beregd het volgende:
[..]
in de tijdrit kan hij mss nog iets klaarspelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |