abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84354098
Ik had Basso wel verwacht vandaag. Liet het dinsdag helemaal lopen en finishte in de bus.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_84354113
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:28 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Rabobank riep de hele tour dat ze in Spa zo graag wilden rijden. Dan moeten ze dat nu ook doen, anders was het echt een loze kreet. Nu kunnen ze Sanchez al versmachten en daarmee uitschakelen voor de derde plek. Dat lijkt me toch handiger dan op de Tourmalet wachten.
Maar Rabo kennende zullen ze dat idd wel niet doen.
De Saxoploeg lijkt me ook een beetje opgerookt.
Triest als je op die manier wilt winnen. Spa was finale en volop koers, totaal andere situatie.
Dit is het begin van de rit. Als Gesink of Menchov zo waren gevallen had de rest ook gewacht, 100% zeker.

En Sanchez is zo zwaar gehavend, die gaat sowieso nog veel tijd verliezen. Daar heb je niet eens onsportieve acties voor nodig.
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:42:45 #253
40566 Ericr
Livewrong
pi_84354116
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef marcodej het volgende:
Ik had Basso wel verwacht vandaag. Liet het dinsdag helemaal lopen en finishte in de bus.
Bronchitis, die zien we niet meer in de aanval. Is al blij als hij Parijs haalt.
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:43:01 #254
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_84354124
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:40 schreef marcodej het volgende:

[..]

VDB lijkt me op dit moment veel frisser. Ik denk dat Gesink al blij mag zijn als hij zijn plekje gewoon behoudt.
Sterker nog, Gesink zal vandaag tijd moeten winnen op de mannen achter hem. Anders gaat hij een paar plaatsen zakken in de tijdrit .
Jij ook?
pi_84354144
VDB rijdt anders aardig constant. Ik zie hem niet meer instorten.
pi_84354171
Ik moest eigenlijk werken tot 1700uur, maar het werk was al klaar, dus kan lekker de Tour kijken! Kon niet beter uitkomen
pi_84354174
Ziet er wel slecht uit qua weer. Ben benieuwd hoe het op de tourmalet is.
pi_84354183
Waarom kijkt iedereen naar de koplopers..en dat Sastre niet dichter bij ze komt? In mijn ogen tot nu toe nog irrelevant...Sastre rijdt gewoon "een wedstrijd in een wedstrijd"...en waarschijnlijk word er toch gewonnen door de grote mannen
pi_84354200
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Triest als je op die manier wilt winnen. Spa was finale en volop koers, totaal andere situatie.
Dit is het begin van de rit. Als Gesink of Menchov zo waren gevallen had de rest ook gewacht, 100% zeker.

En Sanchez is zo zwaar gehavend, die gaat sowieso nog veel tijd verliezen. Daar heb je niet eens onsportieve acties voor nodig.
Ik had het erover dat ze op de Marie Blanque de koers hard gingen maken, niet dat ze dat moesten doen op het moment dat Sanchez gevallen was.
Da's natuurlijk wel een verschil.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2010 13:45:32 ]
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:45:00 #260
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_84354206
Heb begin gemist: Wat is er allemaal gebeurt? Sanchez gevallen?
I hate it here
pi_84354228
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:44 schreef Stansfield het volgende:
Ziet er wel slecht uit qua weer. Ben benieuwd hoe het op de tourmalet is.
Heel mistig.
sig verwijderd door FA
pi_84354236
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:45 schreef Lann555 het volgende:
Jep, maar peleton heeft hem terug laten komen.
pi_84354251
quote:
Hij is ziek, net zoals Tankink.
pi_84354273
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:45 schreef Lann555 het volgende:

Er is een kopgroep weg van 9 (?) man. Sastre wilde aansluiten, maar op het moment dat hij wilde gaan viel Sanchez, die waarschijnlijk iets met zijn borstkas heeft. Peloton bleef wachten, maar Sastre ging er van door. Sanchez is weer in het peloton, Sastre zit tussen de kopgroep en peloton in.
pi_84354276
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Dat is dus niet gebeurd, Gesink was daarvoor al gevallen, toen werd er niet gewacht.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_84354302
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:46 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dat is dus niet gebeurd, Gesink was daarvoor al gevallen, toen werd er niet gewacht.

Toen waren de klassementen nog niet gemaakt.
pi_84354334
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:47 schreef Aalbers het volgende:

[..]

Toen waren de klassementen nog niet gemaakt.
Bovendien bedoelde DutchSL volgens mij dat als vandaag Gesink en Menchov gevallen waren er ook gewacht werd.
pi_84354340
quote:
Basso kon dinsdag gewoon niet dus of die vandaag wel benen heeft, ik waag het te betwijfelwn
pi_84354481
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:46 schreef Felagund het volgende:

[..]

Appels, peren.

Gesink viel toen niet in het begin van de rit en er was toen nog geen klassement dat in een plooi lag, als Sanchez in die etappe was gevallen waar Gesink viel, hadden ze waarschijnlijk ook niet gewacht. (Contador, Armstrong en Andy dan weer wel.. puur door hun status)

Maar als Menchov of Gesink vandaag was gevallen op de plek waar Sanchez viel hadden ze 200% zeker wel gewacht. Zo in het begin van een etappe en een kopgroep die toch al weg is wordt er ALTIJD gewacht, ik kan me geen enkel voorbeeld herinneren waar dat niet zo was.
pi_84354489
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Basso kon dinsdag gewoon niet dus of die vandaag wel benen heeft, ik waag het te betwijfelwn
http://www.wielerupdate.n(...)ik-wil-niet-opgeven/
Where facts are few, experts are many.
pi_84354546
Ze moeten nu wel beginnen met die kopgroep terug te halen.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_84354549
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:52 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Appels, peren.

Gesink viel toen niet in het begin van de rit en er was toen nog geen klassement dat in een plooi lag, als Sanchez in die etappe was gevallen waar Gesink viel, hadden ze waarschijnlijk ook niet gewacht. (Contador, Armstrong en Andy dan weer wel.. puur door hun status)

Maar als Menchov of Gesink vandaag was gevallen op de plek waar Sanchez viel hadden ze 200% zeker wel gewacht. Zo in het begin van een etappe en een kopgroep die toch al weg is wordt er ALTIJD gewacht, ik kan me geen enkel voorbeeld herinneren waar dat niet zo was.

Gesink weet ik nog niet zeker, Menchov zeker wel.
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:55:16 #273
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_84354605
Sastre komt een stukje dichterbij.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:55:31 #274
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_84354613
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ze moeten nu wel beginnen met die kopgroep terug te halen.
van wie?
pi_84354615
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:52 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Appels, peren.

Nogmaals. Ik zei ook niet dat ze niet hadden moeten wachten toen Sanchez was gevallen. Ik zeg dat ze NU de koers hard moeten maken om van zwakte van Sanchez te profiteren. Hoe langer je daarmee wacht, hoe groter de kans is dat Sanchez kan herstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')