ja, als klassementsrenner ben je ofwel saai ofwel dom. Iets anders kan niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:27 schreef sven23456 het volgende:
[..]
hij heeft ook alleens ritten gewonnen gast....en het is ook nooit goed...als ie niet gaat is het niet goed want dan is het "saai" nu gaat ie wel en is het weer niet goed:P
Ik vind het mooi voor de koers want nu kunnen ze niet gaan lantefanteren in het peleton
Rabobank riep de hele tour dat ze in Spa zo graag wilden rijden. Dan moeten ze dat nu ook doen, anders was het echt een loze kreet. Nu kunnen ze Sanchez al versmachten en daarmee uitschakelen voor de derde plek. Dat lijkt me toch handiger dan op de Tourmalet wachten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze zouden het wel moeten doen eigenlijk maar volgens mij wordt het weer bloedeloos tot aan de Tourmalet. Schleck wil pas op de Tourmalet gaan strijden en Menchov wil niet eens aanvallen.
Het is lullig voor Sanchez maar ze doen er goed aan om hem op de pijnbank te leggen nu, ook dat is wielrennen.
Beide. En de finish bergop.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:29 schreef Type-R het volgende:
[tour-leek]
Wat maakt deze etappe zo special? De gele trui tijds-verschil of de hoogte?
quote:According to TDF doctor Porte, Sanchez took a real blow to his chest, briefly had breathing problems. Seems fine now.
De mythische Tourmalet, een aankomst bovenop komt bijna nooit voor. Toch wel uniek voor een berg die het meeste voorkomt door de jaren heen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:29 schreef Type-R het volgende:
[tour-leek]
Wat maakt deze etappe zo special? De gele trui tijds-verschil of de hoogte?
Omdat ze met de huidige vorm van Sastre in het achterhoofd op voorhand al gedoemd zijn om te mislukken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik word op een of andere manier zo moe van die Sastre ontsnappingen he
naja..het is hopen dat sastre wat tijd kan terugpakken op de 1e col:Dquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Omdat ze met de huidige vorm van Sastre in het achterhoofd op voorhand al gedoemd zijn om te mislukken?
Sowieso zijn de vroege ontsnappingen van Sastre eigenlijk vrijwel nooit geslaagd de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Omdat ze met de huidige vorm van Sastre in het achterhoofd op voorhand al gedoemd zijn om te mislukken?
Sastre gaf aan dat hij alleen zou wegspringen als hij het gevoel had dat er iets uit te halen viel. Misschien dat hij de Marie Blanque kan gebruiken om de koplopers te naderen. Blijft natuurlijk wel een vreemde renner, kan opeens top zijn en daarna weer net zo hard wegzakken. Ook zal je hem bijna nooit in een bus zien.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
maakt toch geen reet uit of ze slagen of niet..ik vind het super interessant om te zien wat er nu gaat gebeuren...wat kan sastre doen....loopt hij nog meer uit op het peloton? ..dan zal er gekoerst MOETEN worden op de 1e cat. cols....en dat is wat ik toch hoop.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sowieso zijn de vroege ontsnappingen van Sastre eigenlijk vrijwel nooit geslaagd de afgelopen jaren.
Haha ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:37 schreef DennisDeBengel het volgende:
Zitten ze allemaal met volle mond te praten ofzo, vooral bij Boogerd hoor je het goed
Er gebeurt iig watquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:37 schreef sven23456 het volgende:
[..]
maakt toch geen reet uit of ze slagen of niet..ik vind het super interessant om te zien wat er nu gaat gebeuren...wat kan sastre doen....loopt hij nog meer uit op het peloton? ..dan zal er gekoerst MOETEN worden op de 1e cat. cols....en dat is wat ik toch hoop.
Als sastre niet was meegesprongen ..komt er SOWIESO geen koers op die 1e cat. cols
VDB lijkt me op dit moment veel frisser. Ik denk dat Gesink al blij mag zijn als hij zijn plekje gewoon behoudt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:20 schreef Pro_Shifty het volgende:
zou zomaar eens kunnen dat Gesink een plaatsje opschuift vandaag. Misschien ligt eraan hoe goed VDB is vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |