Wel over Contador die nu wel wacht, terwijl het een totaal andere situatie is. Verder zal het geval Schleck ook wel meespelen. Als ze nu niet wachten krijg je weer gezeik dat ze niet wachten op een gevallen concurrent. Dan was Contador nogmaals de boeman geweest.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar spreek ik me verder toch ook niet over uit?
Nee, maar wimderon heeft wel gelijk dat het opvallend is dat Contador nu wel meteen weet wat er aan de hand was, maar bij Schleck niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Door favorieten? Of noem je Sastre nog een favoriet?
Dit dus, want hij gebaarde wel richting Sastre dat die moest stoppen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is gewoon hypocriet van Bertje dat hij bij Schleck zegt niets gezien te hebben en nu opzichtig Cervelo een halt toe roept.
Contador rijdt toch vooral voor team Contador. 'There is no I in team'. Ok dat was van Armstrong maar volgens mij zal Contador meer moeite hebben met slachten van een Spanjaard dan het naaien van een Luxemburger.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, maar wimderon heeft wel gelijk dat het opvallend is dat Contador nu wel meteen weet wat er aan de hand was, maar bij Schleck niet.
Ik vind het geen probleem dat ze nu wachten, ik vind het een probleem dat er zo hypocriet wordt gedaan. Contador die roept dat hij van niets weet. Schleck die roept dat er gewacht moet worden (terwijl hij dat zelf in de kasseienetappe ook niet gedaan heeft). Contador die dan toch alsnog zijn excuses aanbiedt.
Contador die dan nu wel meteen weet wat er aan de hand is, terwijl het nu ver achter hem gebeurde en afgelopen dinsdag direct voor hem.
Geef dan gewoon toe hoe de vork in de steel zit als iedereen het toch weet.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, maar wimderon heeft wel gelijk dat het opvallend is dat Contador nu wel meteen weet wat er aan de hand was, maar bij Schleck niet.
Ik vind het geen probleem dat ze nu wachten, ik vind het een probleem dat er zo hypocriet wordt gedaan. Contador die roept dat hij van niets weet. Schleck die roept dat er gewacht moet worden (terwijl hij dat zelf in de kasseienetappe ook niet gedaan heeft). Contador die dan toch alsnog zijn excuses aanbiedt.
Contador die dan nu wel meteen weet wat er aan de hand is, terwijl het nu ver achter hem gebeurde en afgelopen dinsdag direct voor hem.
Geef dan gewoon toe hoe de vork in de steel zit als iedereen het toch weet.
En op het einde heeft ie weer 5 minuten verlorenquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik word op een of andere manier zo moe van die Sastre ontsnappingen he
Dat lijkt me ook.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Sanchez zal die valpartij straks toch wel gaan voelen, in feite heeft wachten dus weinig zin.
Ze zouden het wel moeten doen eigenlijk maar volgens mij wordt het weer bloedeloos tot aan de Tourmalet. Schleck wil pas op de Tourmalet gaan strijden en Menchov wil niet eens aanvallen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook.
Als ik Saxo of Rabo was, zou ik op de Marie Blanque of evt. de Soulor alvast de koers hard maken. Sanchez zal niet lekker op zijn fiets zitten.
ben ik het mee eens ja...het is geen mietjessport..en waar ligt de grens? ga je wel wachten op de nr. 3 maar niet op de nr. 10......beetje overdreven allemaal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat het een vriend van Contador is zeker.
Hebben ze ooit op Menchov gewacht of op andere renners die top 5/10 stonden? Niet dat ik me kan herinneren.
En misschien is het netjes om te wachten, maar het maakt je geen klootzak om door te fietsen.
naja, hij probeert tenminste iets, al is het vrij kansloosquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik word op een of andere manier zo moe van die Sastre ontsnappingen he
Alleen gaat Carlos wel een beetje vroeg of misschien eigenlijk te laat. (jezelf quoten, het zou verboden moeten worden)quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:54 schreef Ericr het volgende:
Ik ga voor Sastre die via een kopgroep zich de top 10 in rijdt.
hij heeft ook alleens ritten gewonnen gast....en het is ook nooit goed...als ie niet gaat is het niet goed want dan is het "saai" nu gaat ie wel en is het weer niet goed:Pquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
En op het einde heeft ie weer 5 minuten verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |