Hm okayquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij een lange broek kun je je warmte niet kwijt als het tempo omhoog gaat. Dat fietst dus echt niet prettig.
Wilde net zeggen: wat fijn dat er een Nederlander is meegesprongen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:50 schreef Ericr het volgende:
Rabo rijdt natuurlijk voor het klassement maar het is wel een fijne Tour voor het Nederlandse wielrennen zo. Hoeveel Nederlanders hebben er meegezeten in ontsnapping deze Tour? Volgens mij op de vingers van 1 hand te tellen. Gelukkig rijdt Gesink goed maar het is wel erg karig verder.
Het zijn er ook maar zes, dus tsja. Alleen Boom en Moerenhout geloof ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:50 schreef Ericr het volgende:
Rabo rijdt natuurlijk voor het klassement maar het is wel een fijne Tour voor het Nederlandse wielrennen zo. Hoeveel Nederlanders hebben er meegezeten in ontsnapping deze Tour? Volgens mij op de vingers van 1 hand te tellen. Gelukkig rijdt Gesink goed maar het is wel erg karig verder.
De Nederlandse ontsnappers uit de laatste 6 tours zijn op één hand te tellenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:50 schreef Ericr het volgende:
Herbert heeft het natuurlijk niet doorquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:55 schreef Wombcat het volgende:
Radioshack volle bak voor het ploegenklassement
Jaquote:
Dat er nog maar zo weinig Nederlanders deelnemen aan de Tour zegt ook wat over het Nederlandse wielrennen natuurlijk. Nu lijkt er wel een verbetering aan te komen maar de druk rust wel op enkele vrij smalle schouders.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het zijn er ook maar zes, dus tsja. Alleen Boom en Moerenhout geloof ik.
Komt ook door de internationalisering van het wielrennen. Er zijn sowieso minder nederlanders prof.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat er nog maar zo weinig Nederlanders deelnemen aan de Tour zegt ook wat over het Nederlandse wielrennen natuurlijk. Nu lijkt er wel een verbetering aan te komen maar de druk rust wel op enkele vrij smalle schouders.
Wielrennen is natuurlijk ook veel internationaler geworden. Kijk eens naar het aantal Belgen, dat zijn er ook een pak minder als 10 à 15 jaar geleden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat er nog maar zo weinig Nederlanders deelnemen aan de Tour zegt ook wat over het Nederlandse wielrennen natuurlijk. Nu lijkt er wel een verbetering aan te komen maar de druk rust wel op enkele vrij smalle schouders.
Belgen trekken net weer een beetje aan, heb ik het idee. En NL ook, als die kut-Dekker nou ook nog even een persoonlijkheid kweekt hebben we de komende jaren misschien nog wat meer renners die leuk kunnen fietsen in de grotere rondes.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wielrennen is natuurlijk ook veel internationaler geworden. Kijk eens naar het aantal Belgen, dat zijn er ook een pak minder als 10 à 15 jaar geleden.
Alleen heb de Belgen nog wel wat etappes gepakt sinds 2005. Ok het is vooral Boonen maar ze tellen wel mee.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wielrennen is natuurlijk ook veel internationaler geworden. Kijk eens naar het aantal Belgen, dat zijn er ook een pak minder als 10 à 15 jaar geleden.
Inderdaad, daar kunnen die voetballers nog wat van leren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij staat weer en stapt weer gewoon op de fiets waarschijnlijk. Renners zijn bikkels.![]()
Iddquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:05 schreef wimderon het volgende:
Nu is Bertje meteen op de hoogte, maar van de pech van Schleck wist hij niets af uiteraard.
Boeit dat nu dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:05 schreef wimderon het volgende:
Nu is Bertje meteen op de hoogte, maar van de pech van Schleck wist hij niets af uiteraard.
Dat zou wel vrij misselijk zijnquote:
Maakt verder niet uit. Sastre was al aan het aanvallen en het peloton reageert toch niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:06 schreef tochweerhenk het volgende:
sastre gaat aanvallen, mongool dat hij is.
beetje gebruik maken van de situatie..
RAI doet de uitzending vandaag?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:06 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik vind het irritant die stil staande beelden heel de tijd.
Lag Schleck op zijn muil dan? Nee. Fout schakelen of wat dan ook is iets anders dan een concurrent die op het asfalt ligt. Maar goed volgens jou dus niet. Was verder in volle finale en dit is aan de start.quote:
Een gentlemen's agreement...jammer dat Sastre daar schijt aan heeft.quote:
Crash is wel wat anders dan een ketting. Ik vind het niet onsportief om door te fietsen als je concurrent pech krijgt omdat deze net zelf demarreerde; wel als iemand keihard op zijn plaat gaat.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:05 schreef wimderon het volgende:
Hij had zin om nog even de berg op te wandelen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom schuift Boogerd altijd later aan?
Schleck schakelde helemaal niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lag Schleck op zijn muil dan? Nee. Fout schakelen of wat dan ook is iets anders dan een concurrent die op het asfalt ligt. Maar goed volgens jou dus niet.
Omdat het een vriend van Contador is zeker.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Een gentlemen's agreement...jammer dat Sastre daar schijt aan heeft.
btw...Boogie weer aangeschoven, luister graag naar hem.
Allicht heeft 'ie daar schijt aan. Die was al bezig met zijn eigen plan. Heeft niet voor niets mensen vooruit geschoven.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Een gentlemen's agreement...jammer dat Sastre daar schijt aan heeft.
Rabo moet gewoon wachten tot 'ie terug is, en daarna meteen de koers hard maken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat het een vriend van Contador is zeker.
Hebben ze ooit op Menchov gewacht of op andere renners die top 5/10 stonden? Niet dat ik me kan herinneren.
En misschien is het netjes om te wachten, maar het maakt je geen klootzak om door te fietsen.
ook waar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat het een vriend van Contador is zeker.
Hebben ze ooit op Menchov gewacht of op andere renners die top 5/10 stonden? Niet dat ik me kan herinneren.
En misschien is het netjes om te wachten, maar het maakt je geen klootzak om door te fietsen.
Begin van de rit is anders dan einde van de rit.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:09 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dit echt hyporcriet hoor. Wel doorrijden als Andy Sleck pech heeft, maar nu ineens iedereen tot stoppen te manen.
Valpartijen horen inderdaad bij de koers maar er wordt nu niet eens gekoerst. In de Ardennen en op de kasseien waren ze al een stuk verder en bij die ketting van Schleck waren ze in feite in volle finale.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Schleck schakelde helemaal niet.
En valpartijen horen toch ook bij de koers?
Wat heeft dat ermee te maken dat Contador nu meteen op de hoogte is van een valpartij die ver achter hem gebeurde, terwijl hij in het geval Schleck van niets zei te weten?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lag Schleck op zijn muil dan? Nee. Fout schakelen of wat dan ook is iets anders dan een concurrent die op het asfalt ligt. Maar goed volgens jou dus niet. Was verder in volle finale en dit is aan de start.
Op deze manier krijgt de kopgroep wel heel makkelijk een flinke voorsprong.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:11 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Begin van de rit is anders dan einde van de rit.
Er werd wel gekoerst. Voorin werd er gedemarreerd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
Valpartijen horen inderdaad bij de koers maar er wordt nu niet eens gekoerst. In de Ardennen en op de kasseien waren ze al een stuk verder en bij die ketting van Schleck waren ze in feite in volle finale.
Ik ben voor rijden als er eenmaal gekoerst wordt maar nu kan je moeilijk spreken over een koers die echt in gang is gezet. Als je wacht in volle finale komen anderen terug, nu komt hooguit de bezemwagen terug.
Wat het ook was, het was volle finale. Dat Contador liegt weten we allang, hij zat in een positie dat hij om Schleck heen moest. Dan zie je ook dat hij niet stopt omdat hij vermoeid is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dat Contador nu meteen op de hoogte is van een valpartij die ver achter hem gebeurde, terwijl hij in het geval Schleck van niets zei te weten?
Daarbuiten was het geen schakelfout overigens.
Door favorieten? Of noem je Sastre nog een favoriet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er werd wel gekoerst. Voorin werd er gedemarreerd.
Toen had hij het niet gezienquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:09 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dit echt hyporcriet hoor. Wel doorrijden als Andy Sleck pech heeft, maar nu ineens iedereen tot stoppen te manen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:12 schreef DutchSL het volgende:
Echt wat een kansloos gedoe van jullie.
De rit is pas net begonnen. Als het nu finale was, zouden ze ook doorgereden zijn. Als het Menchov was zouden ze ook gewacht hebben.
Maar Samu zit niet lekker, gaat niet goed komen dit. Kunnen jullie blij zijn dat Gesink gaat stijgen.![]()
Daar spreek ik me verder toch ook niet over uit?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wat het ook was, het was volle finale. Dat Contador liegt weten we allang, hij zat in een positie dat hij om Schleck heen moest. Dan zie je ook dat hij niet stopt omdat hij vermoeid is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |