Hm okayquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij een lange broek kun je je warmte niet kwijt als het tempo omhoog gaat. Dat fietst dus echt niet prettig.
Wilde net zeggen: wat fijn dat er een Nederlander is meegesprongen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:50 schreef Ericr het volgende:
Rabo rijdt natuurlijk voor het klassement maar het is wel een fijne Tour voor het Nederlandse wielrennen zo. Hoeveel Nederlanders hebben er meegezeten in ontsnapping deze Tour? Volgens mij op de vingers van 1 hand te tellen. Gelukkig rijdt Gesink goed maar het is wel erg karig verder.
Het zijn er ook maar zes, dus tsja. Alleen Boom en Moerenhout geloof ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:50 schreef Ericr het volgende:
Rabo rijdt natuurlijk voor het klassement maar het is wel een fijne Tour voor het Nederlandse wielrennen zo. Hoeveel Nederlanders hebben er meegezeten in ontsnapping deze Tour? Volgens mij op de vingers van 1 hand te tellen. Gelukkig rijdt Gesink goed maar het is wel erg karig verder.
De Nederlandse ontsnappers uit de laatste 6 tours zijn op één hand te tellenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:50 schreef Ericr het volgende:
Herbert heeft het natuurlijk niet doorquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:55 schreef Wombcat het volgende:
Radioshack volle bak voor het ploegenklassement
Jaquote:
Dat er nog maar zo weinig Nederlanders deelnemen aan de Tour zegt ook wat over het Nederlandse wielrennen natuurlijk. Nu lijkt er wel een verbetering aan te komen maar de druk rust wel op enkele vrij smalle schouders.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het zijn er ook maar zes, dus tsja. Alleen Boom en Moerenhout geloof ik.
Komt ook door de internationalisering van het wielrennen. Er zijn sowieso minder nederlanders prof.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat er nog maar zo weinig Nederlanders deelnemen aan de Tour zegt ook wat over het Nederlandse wielrennen natuurlijk. Nu lijkt er wel een verbetering aan te komen maar de druk rust wel op enkele vrij smalle schouders.
Wielrennen is natuurlijk ook veel internationaler geworden. Kijk eens naar het aantal Belgen, dat zijn er ook een pak minder als 10 à 15 jaar geleden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat er nog maar zo weinig Nederlanders deelnemen aan de Tour zegt ook wat over het Nederlandse wielrennen natuurlijk. Nu lijkt er wel een verbetering aan te komen maar de druk rust wel op enkele vrij smalle schouders.
Belgen trekken net weer een beetje aan, heb ik het idee. En NL ook, als die kut-Dekker nou ook nog even een persoonlijkheid kweekt hebben we de komende jaren misschien nog wat meer renners die leuk kunnen fietsen in de grotere rondes.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wielrennen is natuurlijk ook veel internationaler geworden. Kijk eens naar het aantal Belgen, dat zijn er ook een pak minder als 10 à 15 jaar geleden.
Alleen heb de Belgen nog wel wat etappes gepakt sinds 2005. Ok het is vooral Boonen maar ze tellen wel mee.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wielrennen is natuurlijk ook veel internationaler geworden. Kijk eens naar het aantal Belgen, dat zijn er ook een pak minder als 10 à 15 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |