quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:48 schreef pberends het volgende:
http://forum.phun.org/showthread.php?t=517141
Yvonne Strahovski - at the VH1 Do Something awards in Hollywood 07/19/10 x30HQ
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:10 schreef andre347 het volgende:
Zo snel al? Hopen dat het dan wel kwaliteitsafleveringen worden
Sarahquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:27 schreef Trystar het volgende:
Oei, ik moet nog steeds de laatste 5 afleveringen kijken van seizoen 3
wist niet dat linda hamilton chucks moeder gaat spelen. Geweldige keuzequote:'Chuck' exec teases Linda Hamilton role
Chuck producer McG has promised that the introduction of Chuck's mother will have a strong impact on the show.
It was previously reported that Terminator star Linda Hamilton had won the role in the upcoming fourth season.
"I’ve been talking to [creators] Josh [Schwartz] and Chris [Fedak] about it, and I think it’s going to be the most refreshing season of the show yet and the most original season, largely because of just the fire power of Linda," said McG.
He explained that it had not been difficult to persuade Hamilton to appear on the NBC comedy-drama.
"I know her a little bit from Terminator, and I talked to her ten years ago, on the first Charlie’s Angels film," he revealed. "She’s just a good spirit and a good soul, and she responds, like anybody would, to the material."
He added: "I think Chuck is the kind of thing that you don’t need to bulls**t around. You respond to it, or you don’t respond to it, and we all feel very, very good about it."
Chuck returns to NBC on September 20. Hamilton will make her first appearance in the season premiere.
Bron: http://www.digitalspy.co.(...)a-hamilton-role.html
Seizoen 2 is het leukste van allemaal, dus geniet ervan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Splutje het volgende:
Toffe serieMomenteel seizoen 2 achter elkaar erdoorheen aan het jassen
Ik kan maar 1 ding zeggen over seizoen 3: Shawquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:23 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik vond zelf seizoen 3 net een tikkeltje beter dan seizoen 2.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:10 schreef pberends het volgende:
http://forum.phun.org/showthread.php?t=457177
De zus van Chuck in blond.
of Chuck voelt zich opeens aangetrokken tot zijn dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:45 schreef Tim86 het volgende:
Zal wel een nieuwe verhaallijn worden..Chuck voelt zich niet meer aangetrokken tot Sarah omdat ze teveel op zijn zus lijkt
Denk niet dat dat zal gaan gebeuren, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:45 schreef Tim86 het volgende:
Zal wel een nieuwe verhaallijn worden..Chuck voelt zich niet meer aangetrokken tot Sarah omdat ze teveel op zijn zus lijkt
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:52 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Denk niet dat dat zal gaan gebeuren, eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:44 schreef Droopie het volgende:
Ik zie bij tvcountdown dat Dolph Lundgren een gastrol heeft in de 1e aflevering van het nieuwe seizoen
Geweldig inderdaadquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:17 schreef epicbeardman het volgende:
Idd hele goede seizoens opening, een van de betere afleveringen zelfs die ze hebben gehad denk ik!
Moest er inderdaad ook meteen aan denken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:34 schreef Johnny Blaze het volgende:
Iemand de Seinfeld reference opgevallen? 'Vandelay Industries'
Viel me ook al op..quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooi om te zien dat ze ook de nieuwste iphones hebben.
Dat is natuurlijk het raadsel van het seizoen. Wie is die moeder echt? Is ze goed? Is ze (stiekem) slecht?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooi om te zien dat ze ook de nieuwste iphones hebben. Leuke opener, blij te zien dat ze toch als team gaan werken. Ik snap mama alleen niet zo, als ontsnappen zo simpel is heeft ze dus niet de hele tijd vastgezeten bij volkroff? Is ze nou gevangene of niet?
Maar wel met hoesjequote:
"But I really like dumplings", prachtig!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Leuk begin weer van deze heerlijke serie. Geniale cameo van Harry Dean Stanton als repo man ook.![]()
![]()
Ik ook niet. Wel geniaal met Morgan in de slaapkamerquote:Op woensdag 22 september 2010 09:04 schreef Professional het volgende:
Leuke 1ste aflevering weer, en ik had ook nog nooit van sexting gehoord
En hopelijk worden Jeff & Lester ook weer aangenomen. Ze zaten wel nog in de intro geloof ik?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:31 schreef planethugo het volgende:
vond het eigenlijk maar een matige aflevering. Serie lijkt een beetje een nieuwe stijl te krijgen en ik weet niet of ik dat wel zo leuk vind. De buy-more als CIA center... ik heb toch liever big-mike daar zitten
Dit. Ik dacht meteen 'they jumped the shark' tijdens de eerste Buy More scene.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:31 schreef planethugo het volgende:
vond het eigenlijk maar een matige aflevering. Serie lijkt een beetje een nieuwe stijl te krijgen en ik weet niet of ik dat wel zo leuk vind. De buy-more als CIA center... ik heb toch liever big-mike daar zitten
Ja, normaal zit er altijd een recap bij (geen previewquote:Op maandag 27 september 2010 11:10 schreef Tegan het volgende:
Natuurlijk is Ellie weer zwanger en kan Chuck het niet zeggen...
Ik vond het jammer dat ik niet meer goed wist hoe het was geeindigd en dat er geen preview bij zat, zoals bij de meeste series.
Buy More was verbrand ofzo? En Chuck's vader is doodgeschoten? Ik weet het gewoon niet eens meer zeker.
Ja!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die kerel van die Old Spice Commercial speelt mee met deze aflevering...![]()
Elke keer als ik die stem weer hoor moet ik weer aan dat zinnetje denken: "I'm On A Horse"
Verder natuurlijk nog wel leuke gastrolletjes van Lou Ferrigno (The Hulk) en Karolina Kurkova.
Ik las ergens in een review dat als je ook maar even knipperde, je Bronson gemist hebt. Ik heb 'm ook niet gezienquote:Op woensdag 29 september 2010 10:21 schreef Professional het volgende:
Episode 2 was vele malen beter als de eerste, Jeffster is back!
Zag trouwens tijdens de credits dat Bronson Pinchot meedeed maar die heb ik dus niet gezien. Lou Ferrigno wel
Die bitchfigth was echt geweldigquote:Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef IceBeach het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het gevoel dat dit seizoen s03 nog wel eens zou kunnen overtreffen.
Luciana is briljant.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Catwalk fight nummer was tof, dit is hem:
Nu de oude crew terug is zullen zij helaas weer weggaan vrees ikquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:53 schreef Merkie het volgende:
Werkt die Old Spice-negert nou in de BuyMore?
Nice! Ik zocht hem al.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Catwalk fight nummer was tof, dit is hem:
Iedere week is er als het goed is een nieuwe Handler. Deze week was 't Old Spice-man, volgende week is (dacht ik) Summer Glau (van Firefly en The Sarah Connor Chronicles) aan de beurt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:53 schreef Merkie het volgende:
Werkt die Old Spice-negert nou in de BuyMore?
Summer Glauquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:19 schreef Orbis het volgende:
[..]
Iedere week is er als het goed is een nieuwe Handler. Deze week was 't Old Spice-man, volgende week is (dacht ik) Summer Glau (van Firefly en The Sarah Connor Chronicles) aan de beurt.
Nog niet de hele oude crew is terug, ik heb Big Mike nog niet gezien..quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu de oude crew terug is zullen zij helaas weer weggaan vrees ik
Nee idd... Hoop wel dat ie terug komt!quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nog niet de hele oude crew is terug, ik heb Big Mike nog niet gezien..
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef Tamashii het volgende:
Oh oh oh oh oh! En nu..?Volgende ep!
Die ene neg0r uit de vorige ep was trouwens the man your man could smell like
I'm on a horse!
die gast is echt te awesome![]()
[shifto edit] verkeerde account![]()
Die waren er maandag op dinsdag nacht al hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:28 schreef Houniet het volgende:
Straks E03 kijken. Ik wacht op de 720's elke keer.
HD is een must bij Chuck. Ziet er een stuk scherper dan dan de HD-versies van Burn Notice.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:28 schreef Houniet het volgende:
Straks E03 kijken. Ik wacht op de 720's elke keer.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Die run inn tussen Keibler en SCSAtakes me back man!!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:34 schreef Houniet het volgende:
Aaahhh ja die 'Spiderman Kiss'!
Maargoed, vind die Sarah niet zo lekker.
Ja, hoe komt het eigenlijk dat de HD-versie van Burn Notice zo beroerd oogt in vergelijking met bijvoorbeeld Chuck? En House of The Office zien er nog weer een tandje beter uit. Aan de zender zal het toch niet liggen, want Royal Pains en White Collar worden net als Burn Notice op USA uitgezonden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
HD is een must bij Chuck. Ziet er een stuk scherper dan dan de HD-versies van Burn Notice.
BN is wel HD, maar op één of andere manier extreem korreligquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:10 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ja, hoe komt het eigenlijk dat de HD-versie van Burn Notice zo beroerd oogt in vergelijking met bijvoorbeeld Chuck? En House of The Office zien er nog weer een tandje beter uit. Aan de zender zal het toch niet liggen, want Royal Pains en White Collar worden net als Burn Notice op USA uitgezonden.
Die filter werkt dan niet al te bestquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:45 schreef Johnny Blaze het volgende:
Kan ook zijn dat er een soort van film grain filter bij Burn Notice gebruikt wordt.
En dat was mijn punt dan ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Die filter werkt dan niet al te best.
mee eens, maar dat vind ik eigenlijk al 2 seizoenenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:01 schreef Son-Goku het volgende:
Wat mij betreft mogen ze de chuck en sarah relatie geneuzel wel een tandje minder toen. Het hoeft niet perse ELKE week erover te gaan
Eenschquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:37 schreef Houniet het volgende:
Rachel Bilson moet gewoon terugkomen.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:37 schreef Houniet het volgende:
Kristin Kreuk moet gewoon terugkomen.
Zeker weten!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:13 schreef Sasman het volgende:
En die dochter van Casey mag er toch echt wel wezen...
Doe ik ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:45 schreef planethugo het volgende:
die generalisimo is wel geinig. Leuke aflevering. Lijkt wel alsof Sarah in haar contract heeft staan dat ze elke aflevering in bikini of bh moet gaan staan. Wel matig dat Chuck dan altijd kijkt alsof ie het voor de eerste keer ziet
Ik denk eigenlijk dat het juist snel veel van hetzelfde wordt als ze zich te veel concentreren op die Intersect 2.0. Wat heb je nou aan een serie over een superspion die zich de hele tijd uit allerlei situaties kan redden omdat hij na één flash bijna onoverwinnelijk wordt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Valt me idd op dat Sarah dit seizoen steeds vaker uit de kleren moet. Maar goed, eerlijk gezegd heb ik liever dat ze een beetje afwijken van het Sarah<->Chuck relationele touwtrekgeneuzel, want ondanks dat het een stelletje is, er komt niet veel spy-stuff meer naar bovendrijven. Behalve de occasionele Kung-Fu scenes. Dan zit je met The Intersect 2.0 in je hoofd, doe er dan ook wat nieuws mee ipv hele tijd hetzelfde.
quote:
Gatverdamme wat een irritante kutsnol is dat. De dochter van Casey is tien keer beter.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ze doet me heel erg denken aan Zooey Deschanel
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:44 schreef FastFox91 het volgende:
Dat nee knikken en ja antwoorden.en de laatste scene was ook erg grappig.
Trouwens, die Alex mag er ook wel wezen.
[ http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTQyNjIxOTYwNV5BMl5BanBnXkFtZTcwODUyMjYyMw@@._V1._SX640_SY960_.jpg&t=1]afbeelding ]
Dit is toch niet waar of wel? Chuck is toch nooit uitgezonden in Nederland??????quote:In Nederland is de serie in 2009 te zien geweest op RTL5.
Ben benieuwd of John Cena ook nog langskomtquote:
Koningquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:18 schreef pberends het volgende:
'Chuck' komt naar Nederland
Jullie zoeken het maar uit.
Terechtquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Chuck is on the verge of receiving a full-season pickup from NBC, sources confirm.
Jippiequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Chuck is on the verge of receiving a full-season pickup from NBC, sources confirm.
Inmiddels officieel: http://twitter.com/MichaelAusiello/statuses/27854806163quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Jippie.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Event_episodes#Season_1_.282010.29
Ze hadden zeker naar de zwaar ingezakte kijkcijfers van NBC's nieuwe show gekeken.
Awesome!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Johnny Blaze het volgende:
En maar liefst 24 afleveringen dit seizoen!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:38 schreef FastFox91 het volgende:
Ik word echt helemaal vrolijk als ik Alex zie lachen.
quote:ik heb idd de trailer gezien, en het lijkt me niks.. zou het idd alleen kijken voor yvonne strahovskiOp donderdag 21 oktober 2010 15:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Yvonne Strahovski speelt mee in een dit jaar uitgekomen Rom-Com
I Love You Too
Geen idee of het wat is, maar er zijn vast mensen die hier graag naar willen kijken. In dit geval is het een Australische film, dus ik denk dat je haar met origineel Australisch accent kan horen.
quote:Dat is haar eigen echte accent ..Op donderdag 21 oktober 2010 23:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Yvonne onder de dekens met een annoying Australisch accentje.
quote:de ene keer wel, de andere keer vind ik 'r toch ietwat uitzien alsof er allerlei dingen operatief aan bewerkt zijn...Op donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef Mirel het volgende:
Ik vind Ellie echt heeeeeel mooi. Zowat de vrouw van m'n dromen
quote:Ik zou spontaan de spaghettisaus uit m'n handen laten vallen. Ik vind het een prachtige vrouwOp donderdag 21 oktober 2010 17:21 schreef Houniet het volgende:
Mwha, vind die Yvonne maar een standaard vrouw. Zou er niet eens naar omkijken als ik der bij Albert Heijn bij de potgroenten tegen het lijf zou lopen.
quote:Ik vind die bevertanden steeds ergerlijker worden. Maarja, ik vermoed dat ik toch nooit in de positie kom om haar om die reden af te wijzenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zou spontaan de spaghettisaus uit m'n handen laten vallen. Ik vind het een prachtige vrouwIn die vechtscene's ziet ze er ook altijd wel sexy uit.
quote:Ze is niet superknap, maar ze heeft iets.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zou spontaan de spaghettisaus uit m'n handen laten vallen. Ik vind het een prachtige vrouwIn die vechtscene's ziet ze er ook altijd wel sexy uit.
quote:die chick is iddOp zaterdag 23 oktober 2010 00:34 schreef Houniet het volgende:
Doe mij maar die chick van Morgan, maargoed ieder zijn of haar smaak he.
quote:Zet het in spoilers ofzo!! Klootzak!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:54 schreef Gijpvogel het volgende:
Vandaag wordt Chuck doodgeschoten door zijn 'I think she's one of the bad guys' moeder.![]()
Hij zal wel niet echt dood gaan of zo, maar de promo heeft mij wel erg nieuwsgierig gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Ik ook , wat een kut aflevering
quote:Veel mensen kijken die promo's voor de volgende aflevering niet, dus is het een beetje een ongeschreven regel geworden dat dingen die je in de promo hebt gezien ook in een spoiler gaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Gijpvogel het volgende:
Dit zou je zelf ook gezien moeten hebben op het einde van episode 5, waar ze altijd een promo uitzenden. Nou ja, excuses.
Paar posts naar boven scrollen...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:29 schreef pberends het volgende:
Geweldig nummer gebruikt ook op het einde.
Ja, dat zei ik alquote:Op woensdag 27 oktober 2010 03:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Erg toepasselijke track, en wel een leuke aflevering deze keer.
ik denk dat er een back-up van allle info van zijn pa in zit..quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:51 schreef Orbis het volgende:
Gave aflevering! Dat geklooi van Morgan met het ear piece was prachtig, net als het gezicht van Timothy Dalton (stuntcasting FTW!) toen hij het mes in de rug van die gast wierpt.
En wat zou er in de auto liggen...?
De zoveelste intersect denk ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:51 schreef Orbis het volgende:
Gave aflevering! Dat geklooi van Morgan met het ear piece was prachtig, net als het gezicht van Timothy Dalton (stuntcasting FTW!) toen hij het mes in de rug van die gast wierpt.
En wat zou er in de auto liggen...?
Jup, dacht precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De zoveelste intersect denk ik.
Jackson is ook een belgquote:Op donderdag 4 november 2010 11:51 schreef tdrone het volgende:
jaa vanavond weer expeditie robinson![]()
![]()
hoop dat er wel wat meer gebeurt dan de vorige aflevering anders begin ik toch te twijfelen over het hele BN ers idee
De varanen kijken wel uit voor zijn kung fu moves.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:41 schreef planethugo het volgende:
maar Chuck doet niet meet aan Robinson toch?
Je kan toch gewoon een scart-kabel aan je NES hangen?quote:Op maandag 8 november 2010 15:05 schreef DragonFire het volgende:
Chuck!
Ik loop nog wat achter, deze week de rest van seizoen 3 maar eens bekijken.
Viel iemand nog op dat er in een aflevering duckhunt werd gespeeld op een platte monitor, dat kan helemaal niet! (sorry de nerd in mij moest het kwijt)
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:57 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Event_episodes#Season_1_.282010.29
Het nieuwe NBC-pareltje The Event haalt inmiddels dezelfde kijkcijfers als het 4 jaar oude Chuck![]()
.
Dat Chuck het eigenlijk nog relatief goed doet, zelfs na 4 seizoenenquote:
Casey en Morgan zijn een goed teamquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:35 schreef Zinedinho het volgende:
Was vorige week toevallig aan het zappen en kwam toen net uit bij deze serie. Scheen dus de eerste aflevering te zijn. Die beviel me wel (Vooral door die blonde schone), en gelijk maar het eerste seizoen weten te 'bemachtigen'. Ge-wel-dige serie. Het gaat helemaal nergens over, en dat maakt het juist zo grappig. Vooral die agent casey wat een baas.
![]()
![]()
dat zag er idd heel erg matig uit ja. Ook hoe Chuck aan die rand 'hangt'....quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef Orbis het volgende:
Maar als ik toch mag klagen: het green screen is natuurlijk een goedkope optie om toch 'ver weg' te zijn, maar het zit er wel wat cheesy uit. En waar was Ellie met de auto en het 'ding'?
Idd.. Mooie aflevering!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:25 schreef IceBeach het volgende:
Hadden meer mensen bij de laatste aflevering een seizoen 2 gevoel? Vond het echt een erg sterke aflevering.
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:25 schreef IceBeach het volgende:
Hadden meer mensen bij de laatste aflevering een seizoen 2 gevoel? Vond het echt een erg sterke aflevering.
Ik vond seizoen 1 echt heel sterk, seizoen 2 ook maar 3 was minder.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
S1 en 3 vond ik beter dan S2
Van welk seizoen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:19 schreef pberends het volgende:
Jippie, OP een beetje vernieuwd.
Vanavond eens de laatste aflevering bekijken.
quote:
die vond ik juist wel geinigquote:Op zondag 21 november 2010 11:17 schreef pberends het volgende:
En gelukkig is die irritante CIA-gozerd dood.
Idd..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |