Ben benieuwd of John Cena ook nog langskomtquote:
Koningquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:18 schreef pberends het volgende:
'Chuck' komt naar Nederland
Jullie zoeken het maar uit.
Terechtquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Chuck is on the verge of receiving a full-season pickup from NBC, sources confirm.
Jippiequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Chuck is on the verge of receiving a full-season pickup from NBC, sources confirm.
Inmiddels officieel: http://twitter.com/MichaelAusiello/statuses/27854806163quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Jippie.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Event_episodes#Season_1_.282010.29
Ze hadden zeker naar de zwaar ingezakte kijkcijfers van NBC's nieuwe show gekeken.
Awesome!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Johnny Blaze het volgende:
En maar liefst 24 afleveringen dit seizoen!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:38 schreef FastFox91 het volgende:
Ik word echt helemaal vrolijk als ik Alex zie lachen.
quote:ik heb idd de trailer gezien, en het lijkt me niks.. zou het idd alleen kijken voor yvonne strahovskiOp donderdag 21 oktober 2010 15:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Yvonne Strahovski speelt mee in een dit jaar uitgekomen Rom-Com
I Love You Too
Geen idee of het wat is, maar er zijn vast mensen die hier graag naar willen kijken. In dit geval is het een Australische film, dus ik denk dat je haar met origineel Australisch accent kan horen.
quote:Dat is haar eigen echte accent ..Op donderdag 21 oktober 2010 23:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Yvonne onder de dekens met een annoying Australisch accentje.
quote:de ene keer wel, de andere keer vind ik 'r toch ietwat uitzien alsof er allerlei dingen operatief aan bewerkt zijn...Op donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef Mirel het volgende:
Ik vind Ellie echt heeeeeel mooi. Zowat de vrouw van m'n dromen
quote:Ik zou spontaan de spaghettisaus uit m'n handen laten vallen. Ik vind het een prachtige vrouwOp donderdag 21 oktober 2010 17:21 schreef Houniet het volgende:
Mwha, vind die Yvonne maar een standaard vrouw. Zou er niet eens naar omkijken als ik der bij Albert Heijn bij de potgroenten tegen het lijf zou lopen.
quote:Ik vind die bevertanden steeds ergerlijker worden. Maarja, ik vermoed dat ik toch nooit in de positie kom om haar om die reden af te wijzenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zou spontaan de spaghettisaus uit m'n handen laten vallen. Ik vind het een prachtige vrouwIn die vechtscene's ziet ze er ook altijd wel sexy uit.
quote:Ze is niet superknap, maar ze heeft iets.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zou spontaan de spaghettisaus uit m'n handen laten vallen. Ik vind het een prachtige vrouwIn die vechtscene's ziet ze er ook altijd wel sexy uit.
quote:die chick is iddOp zaterdag 23 oktober 2010 00:34 schreef Houniet het volgende:
Doe mij maar die chick van Morgan, maargoed ieder zijn of haar smaak he.
quote:Zet het in spoilers ofzo!! Klootzak!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:54 schreef Gijpvogel het volgende:
Vandaag wordt Chuck doodgeschoten door zijn 'I think she's one of the bad guys' moeder.![]()
Hij zal wel niet echt dood gaan of zo, maar de promo heeft mij wel erg nieuwsgierig gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |