Luciana is briljant.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Catwalk fight nummer was tof, dit is hem:
Nu de oude crew terug is zullen zij helaas weer weggaan vrees ikquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:53 schreef Merkie het volgende:
Werkt die Old Spice-negert nou in de BuyMore?
Nice! Ik zocht hem al.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Catwalk fight nummer was tof, dit is hem:
Iedere week is er als het goed is een nieuwe Handler. Deze week was 't Old Spice-man, volgende week is (dacht ik) Summer Glau (van Firefly en The Sarah Connor Chronicles) aan de beurt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:53 schreef Merkie het volgende:
Werkt die Old Spice-negert nou in de BuyMore?
Summer Glauquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:19 schreef Orbis het volgende:
[..]
Iedere week is er als het goed is een nieuwe Handler. Deze week was 't Old Spice-man, volgende week is (dacht ik) Summer Glau (van Firefly en The Sarah Connor Chronicles) aan de beurt.
Nog niet de hele oude crew is terug, ik heb Big Mike nog niet gezien..quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu de oude crew terug is zullen zij helaas weer weggaan vrees ik
Nee idd... Hoop wel dat ie terug komt!quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nog niet de hele oude crew is terug, ik heb Big Mike nog niet gezien..
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef Tamashii het volgende:
Oh oh oh oh oh! En nu..?Volgende ep!
Die ene neg0r uit de vorige ep was trouwens the man your man could smell like
I'm on a horse!
die gast is echt te awesome![]()
[shifto edit] verkeerde account![]()
Die waren er maandag op dinsdag nacht al hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:28 schreef Houniet het volgende:
Straks E03 kijken. Ik wacht op de 720's elke keer.
HD is een must bij Chuck. Ziet er een stuk scherper dan dan de HD-versies van Burn Notice.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:28 schreef Houniet het volgende:
Straks E03 kijken. Ik wacht op de 720's elke keer.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Die run inn tussen Keibler en SCSAtakes me back man!!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:34 schreef Houniet het volgende:
Aaahhh ja die 'Spiderman Kiss'!
Maargoed, vind die Sarah niet zo lekker.
Ja, hoe komt het eigenlijk dat de HD-versie van Burn Notice zo beroerd oogt in vergelijking met bijvoorbeeld Chuck? En House of The Office zien er nog weer een tandje beter uit. Aan de zender zal het toch niet liggen, want Royal Pains en White Collar worden net als Burn Notice op USA uitgezonden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
HD is een must bij Chuck. Ziet er een stuk scherper dan dan de HD-versies van Burn Notice.
BN is wel HD, maar op één of andere manier extreem korreligquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:10 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ja, hoe komt het eigenlijk dat de HD-versie van Burn Notice zo beroerd oogt in vergelijking met bijvoorbeeld Chuck? En House of The Office zien er nog weer een tandje beter uit. Aan de zender zal het toch niet liggen, want Royal Pains en White Collar worden net als Burn Notice op USA uitgezonden.
Die filter werkt dan niet al te bestquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:45 schreef Johnny Blaze het volgende:
Kan ook zijn dat er een soort van film grain filter bij Burn Notice gebruikt wordt.
En dat was mijn punt dan ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Die filter werkt dan niet al te best.
mee eens, maar dat vind ik eigenlijk al 2 seizoenenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:01 schreef Son-Goku het volgende:
Wat mij betreft mogen ze de chuck en sarah relatie geneuzel wel een tandje minder toen. Het hoeft niet perse ELKE week erover te gaan
Eenschquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:37 schreef Houniet het volgende:
Rachel Bilson moet gewoon terugkomen.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:37 schreef Houniet het volgende:
Kristin Kreuk moet gewoon terugkomen.
Zeker weten!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:13 schreef Sasman het volgende:
En die dochter van Casey mag er toch echt wel wezen...
Doe ik ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:45 schreef planethugo het volgende:
die generalisimo is wel geinig. Leuke aflevering. Lijkt wel alsof Sarah in haar contract heeft staan dat ze elke aflevering in bikini of bh moet gaan staan. Wel matig dat Chuck dan altijd kijkt alsof ie het voor de eerste keer ziet
Ik denk eigenlijk dat het juist snel veel van hetzelfde wordt als ze zich te veel concentreren op die Intersect 2.0. Wat heb je nou aan een serie over een superspion die zich de hele tijd uit allerlei situaties kan redden omdat hij na één flash bijna onoverwinnelijk wordt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Valt me idd op dat Sarah dit seizoen steeds vaker uit de kleren moet. Maar goed, eerlijk gezegd heb ik liever dat ze een beetje afwijken van het Sarah<->Chuck relationele touwtrekgeneuzel, want ondanks dat het een stelletje is, er komt niet veel spy-stuff meer naar bovendrijven. Behalve de occasionele Kung-Fu scenes. Dan zit je met The Intersect 2.0 in je hoofd, doe er dan ook wat nieuws mee ipv hele tijd hetzelfde.
quote:
Gatverdamme wat een irritante kutsnol is dat. De dochter van Casey is tien keer beter.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ze doet me heel erg denken aan Zooey Deschanel
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:44 schreef FastFox91 het volgende:
Dat nee knikken en ja antwoorden.en de laatste scene was ook erg grappig.
Trouwens, die Alex mag er ook wel wezen.
[ http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTQyNjIxOTYwNV5BMl5BanBnXkFtZTcwODUyMjYyMw@@._V1._SX640_SY960_.jpg&t=1]afbeelding ]
Dit is toch niet waar of wel? Chuck is toch nooit uitgezonden in Nederland??????quote:In Nederland is de serie in 2009 te zien geweest op RTL5.
Ben benieuwd of John Cena ook nog langskomtquote:
Koningquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:18 schreef pberends het volgende:
'Chuck' komt naar Nederland
Jullie zoeken het maar uit.
Terechtquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Chuck is on the verge of receiving a full-season pickup from NBC, sources confirm.
Jippiequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Chuck is on the verge of receiving a full-season pickup from NBC, sources confirm.
Inmiddels officieel: http://twitter.com/MichaelAusiello/statuses/27854806163quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Jippie.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Event_episodes#Season_1_.282010.29
Ze hadden zeker naar de zwaar ingezakte kijkcijfers van NBC's nieuwe show gekeken.
Awesome!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Johnny Blaze het volgende:
En maar liefst 24 afleveringen dit seizoen!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:38 schreef FastFox91 het volgende:
Ik word echt helemaal vrolijk als ik Alex zie lachen.
quote:ik heb idd de trailer gezien, en het lijkt me niks.. zou het idd alleen kijken voor yvonne strahovskiOp donderdag 21 oktober 2010 15:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Yvonne Strahovski speelt mee in een dit jaar uitgekomen Rom-Com
I Love You Too
Geen idee of het wat is, maar er zijn vast mensen die hier graag naar willen kijken. In dit geval is het een Australische film, dus ik denk dat je haar met origineel Australisch accent kan horen.
quote:Dat is haar eigen echte accent ..Op donderdag 21 oktober 2010 23:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Yvonne onder de dekens met een annoying Australisch accentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |