quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:48 schreef pberends het volgende:
http://forum.phun.org/showthread.php?t=517141
Yvonne Strahovski - at the VH1 Do Something awards in Hollywood 07/19/10 x30HQ
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:10 schreef andre347 het volgende:
Zo snel al? Hopen dat het dan wel kwaliteitsafleveringen worden
Sarahquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:27 schreef Trystar het volgende:
Oei, ik moet nog steeds de laatste 5 afleveringen kijken van seizoen 3
wist niet dat linda hamilton chucks moeder gaat spelen. Geweldige keuzequote:'Chuck' exec teases Linda Hamilton role
Chuck producer McG has promised that the introduction of Chuck's mother will have a strong impact on the show.
It was previously reported that Terminator star Linda Hamilton had won the role in the upcoming fourth season.
"I’ve been talking to [creators] Josh [Schwartz] and Chris [Fedak] about it, and I think it’s going to be the most refreshing season of the show yet and the most original season, largely because of just the fire power of Linda," said McG.
He explained that it had not been difficult to persuade Hamilton to appear on the NBC comedy-drama.
"I know her a little bit from Terminator, and I talked to her ten years ago, on the first Charlie’s Angels film," he revealed. "She’s just a good spirit and a good soul, and she responds, like anybody would, to the material."
He added: "I think Chuck is the kind of thing that you don’t need to bulls**t around. You respond to it, or you don’t respond to it, and we all feel very, very good about it."
Chuck returns to NBC on September 20. Hamilton will make her first appearance in the season premiere.
Bron: http://www.digitalspy.co.(...)a-hamilton-role.html
Seizoen 2 is het leukste van allemaal, dus geniet ervan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Splutje het volgende:
Toffe serieMomenteel seizoen 2 achter elkaar erdoorheen aan het jassen
Ik kan maar 1 ding zeggen over seizoen 3: Shawquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:23 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik vond zelf seizoen 3 net een tikkeltje beter dan seizoen 2.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:10 schreef pberends het volgende:
http://forum.phun.org/showthread.php?t=457177
De zus van Chuck in blond.
of Chuck voelt zich opeens aangetrokken tot zijn dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:45 schreef Tim86 het volgende:
Zal wel een nieuwe verhaallijn worden..Chuck voelt zich niet meer aangetrokken tot Sarah omdat ze teveel op zijn zus lijkt
Denk niet dat dat zal gaan gebeuren, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:45 schreef Tim86 het volgende:
Zal wel een nieuwe verhaallijn worden..Chuck voelt zich niet meer aangetrokken tot Sarah omdat ze teveel op zijn zus lijkt
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:52 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Denk niet dat dat zal gaan gebeuren, eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:44 schreef Droopie het volgende:
Ik zie bij tvcountdown dat Dolph Lundgren een gastrol heeft in de 1e aflevering van het nieuwe seizoen
Geweldig inderdaadquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:17 schreef epicbeardman het volgende:
Idd hele goede seizoens opening, een van de betere afleveringen zelfs die ze hebben gehad denk ik!
Moest er inderdaad ook meteen aan denken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:34 schreef Johnny Blaze het volgende:
Iemand de Seinfeld reference opgevallen? 'Vandelay Industries'
Viel me ook al op..quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooi om te zien dat ze ook de nieuwste iphones hebben.
Dat is natuurlijk het raadsel van het seizoen. Wie is die moeder echt? Is ze goed? Is ze (stiekem) slecht?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooi om te zien dat ze ook de nieuwste iphones hebben. Leuke opener, blij te zien dat ze toch als team gaan werken. Ik snap mama alleen niet zo, als ontsnappen zo simpel is heeft ze dus niet de hele tijd vastgezeten bij volkroff? Is ze nou gevangene of niet?
Maar wel met hoesjequote:
"But I really like dumplings", prachtig!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Leuk begin weer van deze heerlijke serie. Geniale cameo van Harry Dean Stanton als repo man ook.![]()
![]()
Ik ook niet. Wel geniaal met Morgan in de slaapkamerquote:Op woensdag 22 september 2010 09:04 schreef Professional het volgende:
Leuke 1ste aflevering weer, en ik had ook nog nooit van sexting gehoord
En hopelijk worden Jeff & Lester ook weer aangenomen. Ze zaten wel nog in de intro geloof ik?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:31 schreef planethugo het volgende:
vond het eigenlijk maar een matige aflevering. Serie lijkt een beetje een nieuwe stijl te krijgen en ik weet niet of ik dat wel zo leuk vind. De buy-more als CIA center... ik heb toch liever big-mike daar zitten
Dit. Ik dacht meteen 'they jumped the shark' tijdens de eerste Buy More scene.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:31 schreef planethugo het volgende:
vond het eigenlijk maar een matige aflevering. Serie lijkt een beetje een nieuwe stijl te krijgen en ik weet niet of ik dat wel zo leuk vind. De buy-more als CIA center... ik heb toch liever big-mike daar zitten
Ja, normaal zit er altijd een recap bij (geen previewquote:Op maandag 27 september 2010 11:10 schreef Tegan het volgende:
Natuurlijk is Ellie weer zwanger en kan Chuck het niet zeggen...
Ik vond het jammer dat ik niet meer goed wist hoe het was geeindigd en dat er geen preview bij zat, zoals bij de meeste series.
Buy More was verbrand ofzo? En Chuck's vader is doodgeschoten? Ik weet het gewoon niet eens meer zeker.
Ja!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die kerel van die Old Spice Commercial speelt mee met deze aflevering...![]()
Elke keer als ik die stem weer hoor moet ik weer aan dat zinnetje denken: "I'm On A Horse"
Verder natuurlijk nog wel leuke gastrolletjes van Lou Ferrigno (The Hulk) en Karolina Kurkova.
Ik las ergens in een review dat als je ook maar even knipperde, je Bronson gemist hebt. Ik heb 'm ook niet gezienquote:Op woensdag 29 september 2010 10:21 schreef Professional het volgende:
Episode 2 was vele malen beter als de eerste, Jeffster is back!
Zag trouwens tijdens de credits dat Bronson Pinchot meedeed maar die heb ik dus niet gezien. Lou Ferrigno wel
Die bitchfigth was echt geweldigquote:Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef IceBeach het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het gevoel dat dit seizoen s03 nog wel eens zou kunnen overtreffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |