Realm: Aggramarquote:classpc Naochan-(A)- Rogue
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Balnazzarquote:
Realm: Bladefistquote:MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Blade's Edgequote:
quote:Maraca Dolera - ?? - ??
Realm: Boulderfistquote:Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
quote:
Realm: Chromaggusquote:AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Darkmoon Fairequote:
Realm: Darkspearquote:Olment Olment-(A)- Shaman (80)
Realm: Darksorrowquote:Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:Hanstin Éládor-(A)- Fury Warrior (80)
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Karazhanquote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
Realm: Outlandquote:
Realm: Nordrassilquote:
quote:
Realm: Ragnarosquote:BWRaep Ockeros-(A)- Warrior (80)
Realm: Ravenholdtquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Skullcrusherquote:
quote:R-Mon Athelia-(A)- Priest
Realm: Spinebreakerquote:WyriHaximus Wyrihaximus-(H)- Rogue
Realm: Stormscalequote:HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
quote:Dibble Phantium-(A)- Hunter
Realm: Tarren Millquote:SharQueDo Sharqy-(H)- Rogue(80)
Realm: Terenasquote:MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
quote:Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
Realm: The Sha'tarquote:Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Realm: Turalyonquote:Windigo Shelai-(A)- Hunter (66)
quote:
Realm: Twilight's Hammerquote:SharQueDo Icebear-(A)- Druid (80)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.quote:Joyvke Shenarea-(A)- Priest (80)
Same.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:28 schreef leeell het volgende:
tvp voor het niet meedoen met de Fok!Guild
T is heel gezellig op chat hoor!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Same.Ik krijg ook echt de neiging om toch gewoon een Undead rogue (eventueel mage) te rollen en aan te sluiten bij de groep, maar van de andere kant wil ik ook echt eens Alliance spelen. Keuzes, keuzes...
Ja, nou ja, ik ga nu toch eerst eten en zo, dus ik denk er nog wel even over na.quote:
Zonder fatsoenlijk hoofdlettergebruik, geen van allenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:46 schreef SharQueDo het volgende:
Poll: guild naambazen squad klb squad klb bazen tvp tvp squad fipo volg topic zomer reces advancedpower 14puntgif
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Chromaggus.. Lees..Je bent serieus al de 3e die dit vraagt..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zonder fatsoenlijk hoofdlettergebruik, geen van allenDat stoort me
En op welke server zit de Fok! Guild, of gaat die zitten?
Lol okquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:48 schreef SharQueDo het volgende:
het gaat om het idee, te lui om hoofdletters en < > toe te voegen
quote:
Als ik de 3e ben, dan ligt 't vast niet aan mij dat 't nergens te vinden isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:48 schreef Windigo het volgende:
[..]
Chromaggus.. Lees..Je bent serieus al de 3e die dit vraagt..
Het word in t vorige topic zowat iedere post genoemd.. Maar ja da's wel veel werk natuurlijk..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Als ik de 3e ben, dan ligt 't vast niet aan mij dat 't nergens te vinden isEn in de OP zie ik 't niet staan. En ik ga serieus niet alle posts doorspitten
Gewoon Ret tanken. Seal of Command ftw!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:13 schreef Zokunen het volgende:
Ik maak er denk ik maar een paladin dandacht dat ik er nog een alt had maar niet dus. Ga iig als prot lvlen ivm insta queue
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:07 schreef Civilian het volgende:
Als 't serieus is, dan transfer ik wel een van m'n chars naar die server
Dan ga jij n dk levellen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:59 schreef Failatronic het volgende:
tvp voor fok guild,
lvlen dat zie ik op het moment echt niet zo zitten, maar als dit echt doorgezet wordt dan ben ik wel bereid om een van mijn healers over te zetten ( disc P / R druid / R shaman )
maar alleen als het echt serieus word, dus diegene die nu een char aangemaakt hebben rond de lvl 50-60 zitten allemaal
spreek jullie wel over paar weekjes dan
Oftewel: Eluquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:26 schreef Zokunen het volgende:
Eluwilussit is de naam geworden; Algonquin name meaning "holy one."
Ook een fijne voor TS/vent etc.
Santelloquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:35 schreef Santello het volgende:
50g dat het een keiharde faal gaat worden![]()
Reiskosten kunnen wel gedeclareerd worden denk ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kosten worden vergoed neem ik aan?
12 mensen in de guildquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:48 schreef Leonos het volgende:
Guild is gemaakt !
Voor een invite, contact mij maar. ( Placebo )
Of iemand anders
Had het zelfde probleem met mijn gecrashte Iphone. Kreeg een nieuwe waardoor mijn authenticator niet meer werkte. Gewoon ff bellen met blizzard, vervolgens ff kopietje van je ID mailen en ze halen de authenticator er voor je af.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf. Moet met de Billing service van WoW bellen voor het gezever met mijn account.
Andere telefoon en heb er niet aan gedacht dat je eerst die mobile Authenticator van je account moet af halen.
Kom er nu dus achter dat billing support gewoon in het nederlands is
eu.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_GB&articleId=23210
Hmm had jij met die nederlandse support aan de lijn gezeten dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:01 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Had het zelfde probleem met mijn gecrashte Iphone. Kreeg een nieuwe waardoor mijn authenticator niet meer werkte. Gewoon ff bellen met blizzard, vervolgens ff kopietje van je ID mailen en ze halen de authenticator er voor je af.
De naam van de guild is goed gekozen dus!quote:
Ik heb gewoon teveel aggroquote:
Lekker boeiend? Guilds die zichzelf net iets te serieus nemen zijn er al genoeg.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:59 schreef BWRaep het volgende:
Wipe squad ? Klinkt alsof een 12 jarige kleuter GM is.
Lijkt wle een beetje op White Powerquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:18 schreef Junglebeast het volgende:
Nee Wipe Power.
Nee dat kan een priest niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:41 schreef Dibble het volgende:
Ik wil een heirlooms halen voor mijn alt priest maar vraag me af of twee van die one handed maces kan equippen. Of is dat onmogelijk?
http://www.wowhead.com/it(...)tone-hammer#comments
er zijn genoeg sites welke hun database verkopen of gekraakt worden. Vaak zijn dit sites als mmo-champion / wowhead / curse / guild websites (vooral guild websites zijn vaak slecht beschermd).quote:Op woensdag 21 juli 2010 06:34 schreef Windigo het volgende:
Bwuh, ik heb n scam email gekregen *hoop ik* over dat mijn password gewijzigd zou zijn.. Ik hoop het niet maar kan t nu natuurlijk niet checken met maintenance.
Edit: Het is en scam email, gelukkig. Vraag me alleen wel af hoe die lui aan mn emailadres komen![]()
Op onderhoud woensdag?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:06 schreef lifeblind het volgende:
Hm, waarom moet ik werkenIk wil m'n warlock levellen!
Ja da's toch niet de hele dagquote:
nope, heb week of 3 geleden mijjn diploma gehaald en ben nu fulltime aant werken =)quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:55 schreef Reneuh het volgende:
Jullie zitten normaal nog allemaal op school?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:55 schreef Reneuh het volgende:
Nope, ik werk niet, ik word over 3 weken, 5 dagen per week opgenomen in een psychiatrische instellingquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:55 schreef Reneuh het volgende:
Jep, snap ook niet waarom ik door wilde studeren..quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:55 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb zelfs een wow praat verbod gehad in de klasquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:09 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb tijdens mijn studie overigens een keer een hele ochtend 'les' gehad over World Of Warcraft(was in 2006).
Ik deed dat kwartaal een minor over game-design, dus toen kwam dat ook aan bod
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:12 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een wow praat verbod gehad in de klas![]()
Zat steeds met een gozer over wow te praten dat de leraar het zo zat werd en ik een verbod kreeg
LOLquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:12 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Zat steeds met een gozer over wow te praten dat de leraar het zo zat werd en ik een verbod kreeg
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:12 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Hm, als ik eerlijk mag kiezen ga ik voor die 2equote:Op woensdag 21 juli 2010 10:16 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Wat is leuker..over wow praten of uitleg krijgen over moleculair wiskunde.. dat eerste dus
Probeer voor de lol maar eens uit te leggen aan iemand die er nis van afweet.. is vrij lastig hehequote:Op woensdag 21 juli 2010 10:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
LOL![]()
Kan me daar wel wat bij voorstellen, als je het niet speelt is het iig heel irritant.
na 5 keer is het echt niet leuk meerquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:17 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm, als ik eerlijk mag kiezen ga ik voor die 2e
Het is geen addon volgens mij.. je moet bij interface combat text aanzetten.. ik geloof bijna alles.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef CraniuM het volgende:
Weet iemand toevallig hoe deze addon nog eens heet, als je opeens als fury de slam buff krijgt dat je in het midden van het beeld het icoon van slam krijgt te zien?
Zo mijn Alliance is eindelijk 80.
Scrolling Combat Text of Mik's Combat Text volgens mij?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef CraniuM het volgende:
Weet iemand toevallig hoe deze addon nog eens heet, als je opeens als fury de slam buff krijgt dat je in het midden van het beeld het icoon van slam krijgt te zien?
Zo mijn Alliance is eindelijk 80.
is/was toch maintenance?quote:
k geloof je dan maarquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:30 schreef Amnistia het volgende:
Alleen warrior hebben fury
Zal eens kijken.. moment
dan zou je verwachten dat het drukker was hier aangezien niemand op wow kanquote:
gohh, de laatste 2 maanden klopt er al geen ruk van. verwacht maar dat die server niet voor 12 ofzo online komt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:55 schreef Zokunen het volgende:
nog 6 minuten officieel, gaan ze niet redden dus, want de loginservers zijn nog down.
Ja dat heb ik ook maar zon icoontje is imo wat handiger.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:31 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Het is geen addon volgens mij.. je moet bij interface combat text aanzetten.. ik geloof bijna alles.
Ik heb dat namelijk ook tijdje gehad dat ik dat kwijt was.. en toen ik dat aanzetten kreeg ik de 'slam' melding weer.
tot hoelaat? (tenminste als ze het op de inlogpage hebben geupdate)quote:
Wat je zelf wilt, in principe heb je niks nodig. Als je net begint zou ik maar met de basic interface spelen, en dan zo leren wat je wel / niet wilt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:07 schreef Waterflesje het volgende:
Wat voor addons kan ik het best gebruiken? Ik weet er echt niets vanaf.
Soon TMquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:07 schreef Olment het volgende:
[..]
tot hoelaat? (tenminste als ze het op de inlogpage hebben geupdate)
Zo ben ik ook begonnen, en dan 1 voor 1 addons toevoegen. Anders kan je nog wel eens problemen krijgen met het instellen ervan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
Wat je zelf wilt, in principe heb je niks nodig. Als je net begint zou ik maar met de basic interface spelen, en dan zo leren wat je wel / niet wilt.
Inderdaad. Eerst een beetje leren spelen, daarna kom je er achter wat misschien wel handig zou zijn om te hebben op je scherm en ga je daar addons voor zoeken. Eerste paar levels heb je sowieso geen addons nodig eigenlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
Wat je zelf wilt, in principe heb je niks nodig. Als je net begint zou ik maar met de basic interface spelen, en dan zo leren wat je wel / niet wilt.
staat niks bij. alleen maar dat het voor alle realms geldt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:07 schreef Olment het volgende:
[..]
tot hoelaat? (tenminste als ze het op de inlogpage hebben geupdate)
Wel meerderequote:Op woensdag 21 juli 2010 11:13 schreef Olment het volgende:
ff offtopic.
Lifeblind, zit jij in een bandje?
Laten we hopen dat er geen niggers gaan whinen. Er zijn al genoeg whiners op wow.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:18 schreef Cassolt het volgende:
Gehe, zit ff te lezen, ik heb zelf 3 jaar wow gespeelt, ben sins februari gestopt. over de guild naam, kijken hoelang het duurdt voor er een nigger is die het gaat reporten
voor mij wordt het misschien pas morgen. k heb vanavond ook niet belachelijk veel tijd om te levelen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:20 schreef Windigo het volgende:
En weer extended maintenance.. Dat word dan pas eind van de middag, dat ik saffire naar 15 kan gooien
Er is nog een andere Wipe Power@Emeriss . Daar zitten wat lvl 80's in en lijkt me dat daar nog niet over geklaagd is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:18 schreef Cassolt het volgende:
Gehe, zit ff te lezen, ik heb zelf 3 jaar wow gespeelt, ben sins februari gestopt. over de guild naam, kijken hoelang het duurd voor er een nigger is die het gaat reporten
Ik zie op de inlogpagina nog steeds van 3 tot 11 ?quote:
Hihi, Ik had 24 titelsquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:15 schreef Olment het volgende:
Btw,, ik heb gister dan eindelijk de titel Crusader gekregen. nu is het Crusader Olment
Kan jij al inloggen dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:45 schreef farscapevr8 het volgende:
maar eens een char aanmaken daar dan met de naam
Dat was mijn eerste gedachte ook.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt wle een beetje op White Power.
MMO-Champion of andere wow-gerelateerde sites wss.quote:Op woensdag 21 juli 2010 06:34 schreef Windigo het volgende:
Bwuh, ik heb n scam email gekregen *hoop ik* over dat mijn password gewijzigd zou zijn.. Ik hoop het niet maar kan t nu natuurlijk niet checken met maintenance.
Edit: Het is en scam email, gelukkig. Vraag me alleen wel af hoe die lui aan mn emailadres komen![]()
lijkt me best lachen als iemand ons reportquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:04 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte ook.Een persoon hoeft maar een GM ticket te maken en we kunnen een nieuwe naam bedenken (forced rename).
[..]
MMO-Champion of andere wow-gerelateerde sites wss.
Wehehe brb m'n eigen guildnaam reporten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
lijkt me best lachen als iemand ons report
zijn we ook weer van die kutnaam af
Ik kreeg ze ook nooit de afgelopen 5 jaar, tot vandaag. En ik zit helemaal niet op zulke websites, en heb ervaring in het beveiligen van mn persoonsgegevens. Ik vind het dus ook best verontrustend dat ik nu zo'n email hebquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:09 schreef SharQueDo het volgende:
Dat soort mailtjes krijg ik dus nooit he, ik geeft mijn echte mail nooit op bij wowhead/curse/mmochamp/etc.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:15 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik kreeg ze ook nooit de afgelopen 5 jaar, tot vandaag. En ik zit helemaal niet op zulke websites, en heb ervaring in het beveiligen van mn persoonsgegevens. Ik vind het dus ook best verontrustend dat ik nu zo'n email heb
of 'Come Honor Face'quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:20 schreef Amnistia het volgende:
denk niet dat iemand er iets over gaat zeggen, heb guildnamen op mijn eigen server gezien zoals klikklik klan
Jup, daar ben ik ook bang voor. Ik ga iig zorgen dat ik mn emailadres verander voor wow. Heb geen zin in problemen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:21 schreef Faithfulness het volgende:
Ik heb een emailadres speciaal voor WoW. Sinds kort krijg ik daar toch mail op, met titels als:
- World of Warcraft Cataclysm beta opt-in
- Battle.net account management
- Blizzard entertainment Cataclysm beta
- World of Warcraft account instructions.
Ik ben niet de enige die 100% zeker het emailadres alleen voor blizzard gebruikt (en geen keyloggers etc) heeft. Dus dan is er maar één manier hoe ze aan de emailadressen komen... Rechtstreeks uit de database van Blizz
FAP FAP FAP is bij op onze server wel gedwongen van naam te veranderen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:20 schreef Amnistia het volgende:
denk niet dat iemand er iets over gaat zeggen, heb guildnamen op mijn eigen server gezien zoals klikklik klan
huh? Bij mij is er nog steeds een guild die zo heet :squote:Op woensdag 21 juli 2010 12:22 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
FAP FAP FAP is bij op onze server wel gedwongen van naam te veranderen.
En ik ben bang dat ze die uiteindelijk toch weer te pakken krijgen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:22 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jup, daar ben ik ook bang voor. Ik ga iig zorgen dat ik mn emailadres verander voor wow. Heb geen zin in problemen.
Op Darkspear is het nu FLAP FLAP FLAPquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:25 schreef Amnistia het volgende:
[..]
huh? Bij mij is er nog steeds een guild die zo heet :s
Ik reageer ook nooit op mails, en ik weet ook wel dat ze niks kunnen zolang ik niet reageer, maar t geeft toch n ongemakkelijk gevoel..quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:25 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
En ik ben bang dat ze die uiteindelijk toch weer te pakken krijgen.
Ik reageer gewoon NOOIT op mail. Al lijkt het nog zo legitiem, als ze me echt freezen weet ik ze wel te vinden.
En natuurlijk hebt een authenticator ook prima
Hmmm ik weet het niet hoor. Ik gebruik mijn spam-mail ook voor mijn battlenet en ik krijg er eens in de zoveel tijd een keertje een op. Ik weet toch wel dat het scam is, dus het boeit me verder ook niet. Hoewel ik wel denk dat goldsellers en die scam vanuit bepaalde Blizzard werknemers komt, of inderdaad van Blizzard zelf.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:21 schreef Faithfulness het volgende:
Ik heb een emailadres speciaal voor WoW. Sinds kort krijg ik daar toch mail op, met titels als:
- World of Warcraft Cataclysm beta opt-in
- Battle.net account management
- Blizzard entertainment Cataclysm beta
- World of Warcraft account instructions.
Ik ben niet de enige die 100% zeker het emailadres alleen voor blizzard gebruikt (en geen keyloggers etc) heeft. Dus dan is er maar één manier hoe ze aan de emailadressen komen... Rechtstreeks uit de database van Blizz
Ik denk niet dat jan en allemaal zomaar toegang hebben tot de database met persoonsgegevens.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:26 schreef joyvke het volgende:
[..]
Hmmm ik weet het niet hoor. Ik gebruik mijn spam-mail ook voor mijn battlenet en ik krijg er eens in de zoveel tijd een keertje een op. Ik weet toch wel dat het scam is, dus het boeit me verder ook niet. Hoewel ik wel denk dat goldsellers en die scam vanuit bepaalde Blizzard werknemers komt, of inderdaad van Blizzard zelf.
In het begin kreeg ik ook een ongemakkelijk gevoel. Maar krijg er tegenwoordig soms wel vijf per dag.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:26 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik reageer ook nooit op mails, en ik weet ook wel dat ze niks kunnen zolang ik niet reageer, maar t geeft toch n ongemakkelijk gevoel..
Ik denk niet dat zodra hun database een lek heeft ze het aan de grote klok zouden hangen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:29 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jan en allemaal zomaar toegang hebben tot de database met persoonsgegevens.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:30 schreef Ferdii het volgende:
als we report worden ga ik voor <Seal Cub Clubbing Club>
Als grapje hoop ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nope, ik werk niet, ik word over 3 weken, 5 dagen per week opgenomen in een psychiatrische instelling
http://www.wowtal.com/#quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:37 schreef Ferdii het volgende:
waar vind je die nieuwe talent tree?
dat vind ik ook. word er niet echt vrolijk van.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:46 schreef Windigo het volgende:
Ooh man, wat zien die talentrees er kut uit zeg
Zou dat niet zo 123 vertellen op een openbaar forumquote:
het is om te huilen iddquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:46 schreef Windigo het volgende:
Ooh man, wat zien die talentrees er kut uit zeg
bij shaman bv staat er in de resto spec een talent die zegt: Your attunement to natureal energies causes your Lightning Bolt spell to restore mana equal to 20%(40%) of the damage dealt.quote:
bij kitty druid heb je ongeveer 10 punten die je ergens in moet duwen zonder dat het enige bonus geeft aan je cat dps oid omdat je nou eenmaal naar beneden moet in de talent tree.quote:
Dát soort hybrid talents vind ík juist weer vet, alleen het feit dat er zo veel talents weg gaan = minder keuze.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:04 schreef Olment het volgende:
[..]
bij shaman bv staat er in de resto spec een talent die zegt: Your attunement to natureal energies causes your Lightning Bolt spell to restore mana equal to 20%(40%) of the damage dealt.
Waarom zou ik als healer een lightning bolt gaan casten? k kan beter andere blijven healen.
Dit is ook geen talent voor een hybrid tree aangezien je er minimaal al 25 in resto moet hebben
meeste talents waren gewoon passive shit als 'increases your healing spells done by xx%', volgens mij willen ze dit toch in de masteries verwerken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dát soort hybrid talents vind ík juist weer vet, alleen het feit dat er zo veel talents weg gaan = minder keuze.
wut? hier niet hoor.quote:
Dan nog heb je het overgrote deel niet voor PvP én PvE nodig, of PvE specs onderling.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:10 schreef Salamando het volgende:
[..]
meeste talents waren gewoon passive shit als 'increases your healing spells done by xx%', volgens mij willen ze dit toch in de masteries verwerken?
Amen.. vorige week was dit ook al..quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:12 schreef SharQueDo het volgende:
Connecting......disconnected
Servers zijn heul niet up.
dan ben ik net op tijd geweest denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:14 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Amen.. vorige week was dit ook al..
same situationquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:15 schreef Reneuh het volgende:
Fuck, nu wil ik ook beginnen maar zit op werk
We spelen wel af en toe Unreal Tournament via LANquote:
Ben jij dit?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:19 schreef Junglebeast het volgende:
jaaaa kan weer spelen..
(het zweten en bibberen wordt al minder)
buiten het feit dat je met extra talent points gruwelijk lelijke combo's krijgtquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dan nog heb je het overgrote deel niet voor PvP én PvE nodig, of PvE specs onderling.
Echt, laat die 51 pointers gewoon, voeg leuke talents toe zoals Star Surge en Solar Beam in Balance tree en geef ons tri- or quad-spec. Er is niets mis met de huidige talents.![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
buiten het feit dat je met extra talent points gruwelijk lelijke combo's krijgt
warriors met bladestorm en death wish?
unholy DK's die ook Mark of blood kunnen halen?
beastmaster hunters die aimed shot en scatter shot hebben
frostmages met presence of mind
retri paladins met reckoning
mutilate rogues met shadowstep
kan nog leuk worden als er al zoveel mensen op chroma gaan spelen =)quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:05 schreef xynix het volgende:
net even dit topic door zitten te lezen, en denk dat ik vanavond ook maar een gastje op chromaggus ga makenen gelukkig geen last van de maintance. zit saai op me kantoortje te wachten tot dat ik naar huis kan
Ghostfish niet, das een takke eind vliegenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef Olment het volgende:
Denk dat ik dadleijk hier op mijn werk even mijn fishingdaily doe
die is meestal wel snel en easy
Ik werk hier in een 1mans bedrijf samen met de baas. Denk niet dat die het apericieert (ofzo) als ik ga lannenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:19 schreef Reneuh het volgende:
[..]
We spelen wel af en toe Unreal Tournament via LAN
5 min ofzo jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:27 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ghostfish niet, das een takke eind vliegen
haha dat wil iedereen wel die Recuit a Friend mountquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:48 schreef Olment het volgende:
moeilijk voor mij om te zeggen, ik heb het bij een kameraad van me even meegekeken terwijl ik aan het queuen was voor een random dungeon. heb er dus niet veel van meegekregen.
Ik zou zeggen, ga de trail van 10 dagen spelen ( k kan je evt een guestpass fixen) en beoordeel het zelf daarna wat je wilt blijven spelen
mij maakt het niet uit. ben van plan om een 2de wow account te kopen hiervoor bij de volgende storting van mijn loon =)quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:50 schreef MarkyB het volgende:
[..]
haha dat wil iedereen wel die Recuit a Friend mount
Die heb ik gedaan, maar 10min ofzo gespeeld. Ik zag niet wat er anders was dan Runes of magic. :pquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:48 schreef Olment het volgende:
moeilijk voor mij om te zeggen, ik heb het bij een kameraad van me even meegekeken terwijl ik aan het queuen was voor een random dungeon. heb er dus niet veel van meegekregen.
Ik zou zeggen, ga de trail van 10 dagen spelen ( k kan je evt een guestpass fixen) en beoordeel het zelf daarna wat je wilt blijven spelen
Laat maar weten als het zover is, dan stuur ik je wel een invite.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:51 schreef Olment het volgende:
[..]
mij maakt het niet uit. ben van plan om een 2de wow account te kopen hiervoor bij de volgende storting van mijn loon =)
haha,, ik invite mezelf natuurlijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:54 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Laat maar weten als het zover is, dan stuur ik je wel een invite.
Nee lekker is dat, dan krijg ik hem nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:58 schreef Olment het volgende:
[..]
haha,, ik invite mezelf natuurlijkanders krijg ik die mount nog niet ^^
dan koop je ook een 2de accountquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:59 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Nee lekker is dat, dan krijg ik hem niet
dat maakt niet uitquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:02 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat ik met een 2e account zou moeten. Ik heb niet eens een alt
d8 het wel, maar weet het niet 100% zeker.quote:
Mana op een hunter?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:27 schreef Blistering het volgende:
Whehe, ben m'n hunter niet meer gewend. Ga in instances echt om de 5 mobs oom ofzo, ben ook nog maar level 70, maar damned, echt opschieten doet het niet zoAspect of the Viper gimped m'n dps als een motherfucker
yup voor die aanvallen allemaal. zou aan de ene kant logischer zijn als een hunter energy zou gebruikenquote:
Eh, ik speel een beetje Synthesizer, hoezo?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef Olment het volgende:
(ff HELEMAAL offtopic)
toevallig hier nog iemand die in een band/alleen muziek maakt en tijd heeft op 31 juli / 1 augustus?
/train ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef Olment het volgende:
(ff HELEMAAL offtopic)
toevallig hier nog iemand die in een band/alleen muziek maakt en tijd heeft op 31 juli / 1 augustus?
dat is 1 van de voordelenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:09 schreef Berend.. het volgende:
Wat is dat invite a friend? Dan krijgen jullie zeker een mount als ik betaal..?
Stalk lifeblind maarquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef Olment het volgende:
(ff HELEMAAL offtopic)
Proest.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:24 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Stalk lifeblind maar![]()
Zou hij leuk vinden
Trompet => niks te doen, hoezo?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef Olment het volgende:
(ff HELEMAAL offtopic)
al geprobeerd ma hij trapte er niet inquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:24 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Stalk lifeblind maar![]()
Zou hij leuk vinden
Wat voor soort muziek moet het zijn?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:34 schreef Olment het volgende:
[..]
al geprobeerd ma hij trapte er niet in
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:50 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Mana op een hunter?
Hmm google zegt ook jawazig, wist ik helemaal niet
ik zoek 2 bands/personen, 1tje rock en 1tje ... (overig)quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:37 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek moet het zijn?
Ik kan wel langskomen met een pan en een lepel... voor 50 euro ga ik er een half uurtje op rossenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:58 schreef Olment het volgende:
[..]
ik zoek 2 bands/personen, 1tje rock en 1tje ... (overig)
voor een mini festival
50 euri is ok, pan en lepel wat minderquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:11 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ik kan wel langskomen met een pan en een lepel... voor 50 euro ga ik er een half uurtje op rossen
Kan geen instrument bespelen dus je zal verder moeten zoeken helaas..quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:17 schreef Olment het volgende:
[..]
50 euri is ok, pan en lepel wat minder
oke np. Terug naar WoW voordat ik dadelijk ban krijg ofzo omdat ik in een wow topic andere dinge vraagquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:23 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Kan geen instrument bespelen dus je zal verder moeten zoeken helaas..
Er veranderd elke dag wel iets aan Cataclysm, heeft niet zoveel zin om elke dag je post aan te passenquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:34 schreef drumstickNL het volgende:
Het topic zit bijna vol en nog niemand heeft het over Cataclysm of de TT gehad.
Over de TT wel. We zijn allemaal een alt begonnen op chroma en we zijn een hordie geworden =)quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:34 schreef drumstickNL het volgende:
Het topic zit bijna vol en nog niemand heeft het over Cataclysm of de TT gehad.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Over de TT wel. We zijn allemaal een alt begonnen op chroma en we zijn een hordie geworden =)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:57 schreef Dibble het volgende:
Chroma?
Ik zal eens vragen aan mijn broertje. Ik denk dat die van alles wel kan spelen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef Olment het volgende:
(ff HELEMAAL offtopic)
zou te gek zijn. stuur me ff een pm erover aubquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:04 schreef joyvke het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen aan mijn broertje. Ik denk dat die van alles wel kan spelen.
die zit ook hier in dit topicquote:
Als je zo ff wacht.. ik heb ook ud warr.. kan je me mooi ff helpenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:39 schreef Shoombak het volgende:
Jaja m'n UD Warrior is alweer bijna lvl 8, ik mis mn heirlooms
Mijn UD warlock is lvl 9 nu, dus schiet op!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:02 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Als je zo ff wacht.. ik heb ook ud warr.. kan je me mooi ff helpen
ja, zodra je shadow benquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:36 schreef Dibble het volgende:
Man wat duurt het tyfuslang om een priest te levellen. Lvl 12 en ik moet serieus ruim een halve minuut besteden aan het doden van een mob. Ik hoop dat dit later veranderd
ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:46 schreef MarkyB het volgende:
Wie is Ferdii?
Fokjemodderquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ikpost alleen niet zo vaak hier, lurk alleen mee
aardig snelquote:
Nee, zodra ja level 20 bent. En dan als holy levelen. Holy Fire -> Smite en de mob is dan in 2 hits dood. En dan glyph of Smite er ook bijnemen.quote:
mwoah kan ook, al word later holy gezien als een tergend langzame spec om te levelen, al ligt het ook aan je gear.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:08 schreef ufopiloot het volgende:
Damn, de Paladin Cataclysm changes klinken heel erg vet! Ik ben op dit moment protection mainspec, maar daar verandert weinig aan in Cataclysm, dus ik ga de overstap maken naar retribution of holy. Ik twijfel tussen ret/holy of holy/ret. Ik denk Retribution mainspec, kan ik al die noobs laten zien hoe het moet, want na de veranderingen snappen ze er natuurlijk niks meer van, dan kunnen ze niet meer facerollenKut retribution noobs tegenwoordig
[..]
Nee, zodra ja level 20 bent. En dan als holy levelen. Holy Fire -> Smite en de mob is dan in 2 hits dood. En dan glyph of Smite er ook bijnemen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Lekker boeiend? Guilds die zichzelf net iets te serieus nemen zijn er al genoeg.
Met je RAF.quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:02 schreef Sapstengel het volgende:
24 inmiddels, maar eens in Hillsbrad Foothills kijken morgen. Nu even erheen lopen en dan loggen denk ik.
lolquote:Op donderdag 22 juli 2010 05:08 schreef Windigo het volgende:
Zo, ik ben heel vroeg wakker, dus ik ga maar even voor ik moet werken naar 15 levellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |