dat vind ik ook. word er niet echt vrolijk van.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:46 schreef Windigo het volgende:
Ooh man, wat zien die talentrees er kut uit zeg
Zou dat niet zo 123 vertellen op een openbaar forumquote:
het is om te huilen iddquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:46 schreef Windigo het volgende:
Ooh man, wat zien die talentrees er kut uit zeg
bij shaman bv staat er in de resto spec een talent die zegt: Your attunement to natureal energies causes your Lightning Bolt spell to restore mana equal to 20%(40%) of the damage dealt.quote:
bij kitty druid heb je ongeveer 10 punten die je ergens in moet duwen zonder dat het enige bonus geeft aan je cat dps oid omdat je nou eenmaal naar beneden moet in de talent tree.quote:
Dát soort hybrid talents vind ík juist weer vet, alleen het feit dat er zo veel talents weg gaan = minder keuze.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:04 schreef Olment het volgende:
[..]
bij shaman bv staat er in de resto spec een talent die zegt: Your attunement to natureal energies causes your Lightning Bolt spell to restore mana equal to 20%(40%) of the damage dealt.
Waarom zou ik als healer een lightning bolt gaan casten? k kan beter andere blijven healen.
Dit is ook geen talent voor een hybrid tree aangezien je er minimaal al 25 in resto moet hebben
meeste talents waren gewoon passive shit als 'increases your healing spells done by xx%', volgens mij willen ze dit toch in de masteries verwerken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dát soort hybrid talents vind ík juist weer vet, alleen het feit dat er zo veel talents weg gaan = minder keuze.
wut? hier niet hoor.quote:
Dan nog heb je het overgrote deel niet voor PvP én PvE nodig, of PvE specs onderling.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:10 schreef Salamando het volgende:
[..]
meeste talents waren gewoon passive shit als 'increases your healing spells done by xx%', volgens mij willen ze dit toch in de masteries verwerken?
Amen.. vorige week was dit ook al..quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:12 schreef SharQueDo het volgende:
Connecting......disconnected
Servers zijn heul niet up.
dan ben ik net op tijd geweest denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:14 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Amen.. vorige week was dit ook al..
same situationquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:15 schreef Reneuh het volgende:
Fuck, nu wil ik ook beginnen maar zit op werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |