na 5 keer is het echt niet leuk meerquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:17 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm, als ik eerlijk mag kiezen ga ik voor die 2e
Het is geen addon volgens mij.. je moet bij interface combat text aanzetten.. ik geloof bijna alles.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef CraniuM het volgende:
Weet iemand toevallig hoe deze addon nog eens heet, als je opeens als fury de slam buff krijgt dat je in het midden van het beeld het icoon van slam krijgt te zien?
Zo mijn Alliance is eindelijk 80.
Scrolling Combat Text of Mik's Combat Text volgens mij?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef CraniuM het volgende:
Weet iemand toevallig hoe deze addon nog eens heet, als je opeens als fury de slam buff krijgt dat je in het midden van het beeld het icoon van slam krijgt te zien?
Zo mijn Alliance is eindelijk 80.
is/was toch maintenance?quote:
k geloof je dan maarquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:30 schreef Amnistia het volgende:
Alleen warrior hebben fury
Zal eens kijken.. moment
dan zou je verwachten dat het drukker was hier aangezien niemand op wow kanquote:
gohh, de laatste 2 maanden klopt er al geen ruk van. verwacht maar dat die server niet voor 12 ofzo online komt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:55 schreef Zokunen het volgende:
nog 6 minuten officieel, gaan ze niet redden dus, want de loginservers zijn nog down.
Ja dat heb ik ook maar zon icoontje is imo wat handiger.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:31 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Het is geen addon volgens mij.. je moet bij interface combat text aanzetten.. ik geloof bijna alles.
Ik heb dat namelijk ook tijdje gehad dat ik dat kwijt was.. en toen ik dat aanzetten kreeg ik de 'slam' melding weer.
tot hoelaat? (tenminste als ze het op de inlogpage hebben geupdate)quote:
Wat je zelf wilt, in principe heb je niks nodig. Als je net begint zou ik maar met de basic interface spelen, en dan zo leren wat je wel / niet wilt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:07 schreef Waterflesje het volgende:
Wat voor addons kan ik het best gebruiken? Ik weet er echt niets vanaf.
Soon TMquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:07 schreef Olment het volgende:
[..]
tot hoelaat? (tenminste als ze het op de inlogpage hebben geupdate)
Zo ben ik ook begonnen, en dan 1 voor 1 addons toevoegen. Anders kan je nog wel eens problemen krijgen met het instellen ervan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
Wat je zelf wilt, in principe heb je niks nodig. Als je net begint zou ik maar met de basic interface spelen, en dan zo leren wat je wel / niet wilt.
Inderdaad. Eerst een beetje leren spelen, daarna kom je er achter wat misschien wel handig zou zijn om te hebben op je scherm en ga je daar addons voor zoeken. Eerste paar levels heb je sowieso geen addons nodig eigenlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
Wat je zelf wilt, in principe heb je niks nodig. Als je net begint zou ik maar met de basic interface spelen, en dan zo leren wat je wel / niet wilt.
staat niks bij. alleen maar dat het voor alle realms geldt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:07 schreef Olment het volgende:
[..]
tot hoelaat? (tenminste als ze het op de inlogpage hebben geupdate)
Wel meerderequote:Op woensdag 21 juli 2010 11:13 schreef Olment het volgende:
ff offtopic.
Lifeblind, zit jij in een bandje?
Laten we hopen dat er geen niggers gaan whinen. Er zijn al genoeg whiners op wow.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:18 schreef Cassolt het volgende:
Gehe, zit ff te lezen, ik heb zelf 3 jaar wow gespeelt, ben sins februari gestopt. over de guild naam, kijken hoelang het duurdt voor er een nigger is die het gaat reporten
voor mij wordt het misschien pas morgen. k heb vanavond ook niet belachelijk veel tijd om te levelen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:20 schreef Windigo het volgende:
En weer extended maintenance.. Dat word dan pas eind van de middag, dat ik saffire naar 15 kan gooien
Er is nog een andere Wipe Power@Emeriss . Daar zitten wat lvl 80's in en lijkt me dat daar nog niet over geklaagd is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:18 schreef Cassolt het volgende:
Gehe, zit ff te lezen, ik heb zelf 3 jaar wow gespeelt, ben sins februari gestopt. over de guild naam, kijken hoelang het duurd voor er een nigger is die het gaat reporten
Ik zie op de inlogpagina nog steeds van 3 tot 11 ?quote:
Hihi, Ik had 24 titelsquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:15 schreef Olment het volgende:
Btw,, ik heb gister dan eindelijk de titel Crusader gekregen. nu is het Crusader Olment
Kan jij al inloggen dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:45 schreef farscapevr8 het volgende:
maar eens een char aanmaken daar dan met de naam
Dat was mijn eerste gedachte ook.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt wle een beetje op White Power.
MMO-Champion of andere wow-gerelateerde sites wss.quote:Op woensdag 21 juli 2010 06:34 schreef Windigo het volgende:
Bwuh, ik heb n scam email gekregen *hoop ik* over dat mijn password gewijzigd zou zijn.. Ik hoop het niet maar kan t nu natuurlijk niet checken met maintenance.
Edit: Het is en scam email, gelukkig. Vraag me alleen wel af hoe die lui aan mn emailadres komen![]()
lijkt me best lachen als iemand ons reportquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:04 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte ook.Een persoon hoeft maar een GM ticket te maken en we kunnen een nieuwe naam bedenken (forced rename).
[..]
MMO-Champion of andere wow-gerelateerde sites wss.
Wehehe brb m'n eigen guildnaam reporten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
lijkt me best lachen als iemand ons report
zijn we ook weer van die kutnaam af
Ik kreeg ze ook nooit de afgelopen 5 jaar, tot vandaag. En ik zit helemaal niet op zulke websites, en heb ervaring in het beveiligen van mn persoonsgegevens. Ik vind het dus ook best verontrustend dat ik nu zo'n email hebquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:09 schreef SharQueDo het volgende:
Dat soort mailtjes krijg ik dus nooit he, ik geeft mijn echte mail nooit op bij wowhead/curse/mmochamp/etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |