Hij is er allang.quote:
Dat zijn 60 punten nog?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij vraagt of 'ie zeker is, er komt vandaag nog 2 x HC en donderdag ook nog maar zat punten. De punten die er nog te halen zijn, staat hij LANG niet voor, dus nog niet zeker.
Dat zijn er 133, er kunnen dus nog een man of 60 de bollen pakken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat zijn 60 punten nog?
En donderdag 73
Als ik ff snel gerekent heb
En dan 60 km alleen rijden? Denk het niet, ik weet eigenlijk wel zeker van niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:14 schreef Flappekz het volgende:
Ik denk dat Contador straks nog wel wat gaat doen, om te laten zien dat ie de gele trui wel degelijk verdient ondanks de manier waarop ie hem heeft verkregen
Je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
4 Lotto's op kop van het peloton en in Evans-tijden zat hij altijd alleen. Zou het dan toch aan de figuur Evans zelf liggen?
Als het klopt dat de laatste berg van de dag dubbele punten zijn dan welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zijn er 133, er kunnen dus nog een man of 60 de bollen pakken.
Je zou het bijna denken. Ik denk dat de Belgen wel meer motivatie hebben om voor een Belg te rijden dan voor een Evans.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
4 Lotto's op kop van het peloton en in Evans-tijden zat hij altijd alleen. Zou het dan toch aan de figuur Evans zelf liggen?
Misschien Aerts, ja, maar de anderen zijn Lloyd en Moreno (en daarvoor Lang). Ik denk gewoon dat het een ondankbare kopman was (misschien niet omdat het een lul is, maar omdat hij zich niet goed in zijn vel voelde, bij BMC lijken ze 'm toffer te vinden)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken. Ik denk dat de Belgen wel meer motivatie hebben om voor een Belg te rijden dan voor een Evans.
Ik kan me er iets bij voorstellen hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:17 schreef Ambrosius het volgende:
Maarten is Herbert wel zat, dat is duidelijk.
Yepquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:17 schreef marcodej het volgende:
Gesink is nu gezien, als hij met achterstand aan de Tourmalet gaat beginnen.
Ik denk dat hij ook meer een Einzelganger was.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien Aerts, ja, maar de anderen zijn Lloyd en Moreno (en daarvoor Lang). Ik denk gewoon dat het een ondankbare kopman was (misschien niet omdat het een lul is, maar omdat hij zich niet goed in zijn vel voelde)
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:12 schreef Ambrosius het volgende:
Aan de voet van de Tourmalet Casar alleen op kop, rest samen lijkt het.
Heeft hij nog knechten? Anders kan 'ie goed drinken aan het halen zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:19 schreef Dos37 het volgende:
Schleck zit in ieder geval niet meer in het wiel van Contador.
precies. Die vieze Herbie denk gelijk dat Gesink wel even zal winnenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:17 schreef Ericr het volgende:
Ducrot heeft gelijk, vrije rol had beter gepast in zijn eerste tour.
Nee, was samen met Menchov kopman.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar Gesink heeft toch een vrije rol?
Ik denk dat er nu ook een tijdje niet zoveel meer gaat gebeuren, deze mannen zijn niet gevaarlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:21 schreef Felagund het volgende:
We moeten nog 140 km. Ik heb het gevoel dat we al een hele etappe erop hebben zitten.
Was al gelost.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:21 schreef Atreidez het volgende:
Waarom is niet Garate even blijven wachten op Gesink.. Die was er toch ook nog bij?
Waarom noem je Garate in dat rijtje?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zijn Evans, Garate en Basso eigenlijk aan het doen vandaag. Die liggen nu al minuten achter terwijl die normaal toch wel redelijk mee zouden moeten kunnen.
ligt er al een tijdje af hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:21 schreef Atreidez het volgende:
Waarom is niet Garate even blijven wachten op Gesink.. Die was er toch ook nog bij?
Hij rijdt toch meer als klassementsrenner, jezelf kapot rijden voor een 8ste plek kan ook wel eens desastreus uitpakken. Gelet op de uitlatingen van Gesink gaat het al dagen minder en dan moet je als ploegleider een jonge renner tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar Gesink heeft toch een vrije rol?
Kan me voorstellen dat die bij de podiumkandidaat moet blijven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:21 schreef Atreidez het volgende:
voor Menchov ja..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:21 schreef Venga_II het volgende:
Herbert helemaal in paniek om Gesink.
Rabo-auto zat vlak achter peleton dus Gesink ook
Maar het was wel geen goed moment om lek te rijden. Nu moet hij nog echt doorrijden om terug te komen, daarnaast is dit niet zijn sterke punt om meteen na een afdaling weer hard te gaan klimmen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:21 schreef Venga_II het volgende:
Herbert helemaal in paniek om Gesink.
Rabo-auto zat vlak achter peleton dus Gesink ook
Ja goed op die manier. Had jullie even verkeert begrepen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij rijdt toch meer als klassementsrenner, jezelf kapot rijden voor een 8ste plek kan ook wel eens desastreus uitpakken. Gelet op de uitlatingen van Gesink gaat het al dagen minder en dan moet je als ploegleider een jonge renner tegen zichzelf in bescherming nemen.
Het was hem wel.quote:
Hoe vaak heeft die de Tour gewonnen ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er is maar één oude krijger: Andrea Noé (© Renaat Schotte).
Je hebt duidelijk niet zo vaak de Giro gekeken in de topjaren van Noé, dan snap je deze grap.quote:
Ik dacht ook dat het gesink was, Menchov heeft andere tred.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was hem wel.
De eerste keer dat Maarten het goed heeft en wij niet.
Tissuetje nodig?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:24 schreef KoningKlabanus het volgende:
GesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesinkGesink
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Commentators die Gesink nooit kunnen vinden![]()
MAAR WAAR IS GESINK JONGENS?
IS GESINK ALWEER TERUG?
JA DAAR IS GESINK GELUKKIG
Als die groep erachter bij elkaar blijft en er zitten nog wat Cervelo's bij, dan gaan ze gewoon knallen voor Hushovd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:27 schreef Falco het volgende:
Als Fuglsang drbij kan komen, geven ze Armstrong de zege.
Volgelsang uitstekende renner, die ken jij misschien niet, maar die kan zo in het rijtje Tamarae en Hedjesal.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:27 schreef Falco het volgende:
Als Fuglsang drbij kan komen, geven ze Armstrong de zege.
Ze hebben 60km 2 bergen keihard geknald. Nu valt het 5 minuten stil en je gaat gelijk klagen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar het leuke is inmiddels wel weer van de etappe af, het wandelen omhoog heeft een aanvang genomen
Niet onverwacht, maar toch ... je hoopt op meer na zo'n begin.
quote:'Petacchi doelwit dopingonderzoek'
MILAAN - Alessandro Petacchi lijkt in eigen land opnieuw het doelwit van een dopingonderzoek. Italiaanse media brachten dinsdag naar buiten dat justitie de 36-jarige renner van Lampre op de korrel zou hebben genomen.
Een woordvoerder van Lampre verklaarde dinsdag rond de zestiende etappe van de Tour de France dat Petacchi zijn advocaten heeft ingeschakeld en mogelijk later met een officiële verklaring zal komen. Petacchi won in de 97e editie van de Tour twee ritten.
De Italiaanse sprinter zou volgens de media de dopingwetgeving hebben overtreden. Overigens liet een woordvoerder van het Italiaans olympisch comité (CONI), in Italië belast met de bestrijding van dopegebruik, weten dat er bij CONI niets bekend is van een onderzoek naar Petacchi. De renner stond het grootste deel van 2008 aan de kant omdat hij de dopingregels had overtreden.
Kansloos tegen Cunego en Fedrigo iig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:30 schreef Zwansen het volgende:
Hoe snel zou Lance aan de streep nog zijn? Strijkijzer a la Boogerd?
Ik denk dat hij bestwel wat medestanders kan gebruiken. Zeker gezien de laatste 60 kilometer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:29 schreef Ambrosius het volgende:
Cunego wil hij er natuurlijk niet bij hebben.
Dan wint hij de etappe zeker niet, hetgeen toch z'n doel is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bestwel wat medestanders kan gebruiken. Zeker gezien de laatste 60 kilometer.
Die gaan idd lekker samenwerkenquote:
jammer dat armstrong moeite heeft met cunego en fedrigo op dit moment....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kansloos tegen Cunego en Fedrigo iig.
60km alleen rijden gaat ook niet werken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan wint hij de etappe zeker niet, hetgeen toch z'n doel is.
quote:
Vermoedelijk behoort hij tot de minste sprinters uit het peleton vandaag de dag. Die explosiviteit is echt al heel lang weg, zeker met een minder vormpeilquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:30 schreef Zwansen het volgende:
niet als vanouds...dan zou fedrigo / cunego niet terugkomenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef Zwansen het volgende:
Toch legendarisch dit.
Lance zoals vanouds weer op kop. Erg mooi.
Mwah, als hij op de top van de Aubisque anderhalve minuut heeft zien ze 'm niet meer terug denk ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
60km alleen rijden gaat ook niet werken.
Ik zie het niet meer zo enorm in gang trekken ..... wat er hierboven staat over Hushovd zou nog best eens kunnenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ze hebben 60km 2 bergen keihard geknald. Nu valt het 5 minuten stil en je gaat gelijk klagen?
Als je zo naar de Tour kijkt, kun je nooit genieten.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:30 schreef Zwansen het volgende:
Toen was Michael op zijn top en had ie zeker nog wel wat explosiviteit.quote:
Denk ik ook, zou me niet verwonderen als hij er zo af moetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:34 schreef sven23456 het volgende:
armstrong bluft..hij kan niet beter op dit moment denk ik
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:36 schreef buzz1291 het volgende:
Die Armstrong wil zeker voor de doping controle thuis zijn vandaag.........
Dan mag je nog wel meewerken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:36 schreef Beregd het volgende:
[..]
bergpunten voor zijn ploeggenoten?
cunego kan een bedrijging zijn
njaa..ze zullen denk ik nu wel doorrijden met een groepje tot op de laatste col en daar gaat het ontploffenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Denk ik ook, zou me niet verwonderen als hij er zo af moet
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:36 schreef Beregd het volgende:
[..]
bergpunten voor zijn ploeggenoten?
cunego kan een bedrijging zijn
Lance was toen niet op z'n top? Beide waren/zijn gewoon geen sprintwonders.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toen was Michael op zijn top en had ie zeker nog wel wat explosiviteit.
Plus dat Boogerd vrijwel geen kopwerk deed.
Twee sprints na de laatste top. Weet alleen niet wie de koplopers gaat halen.quote:
het is gewoon weer hetzelfde liedje...hopelijk gebeurt er op die laatste col nog iets....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:37 schreef Yonjuuni het volgende:
Hushovd rijdt rustig Schleck en Menchov voorbij in het peloton op de Tourmalet.
Thor zelf dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Twee sprints na de laatste top. Weet alleen niet wie de koplopers gaat halen.
10 minutenquote:
Nou ja, in de afdaling kan hij nog flink wat goed makenquote:
Naja, leuk eerste uur. Maar dit gaat voor de rest weer een slaapverwekkende rit worden als mannen als Hushovd gaan demarreren bergop. Zelfs de Vuelta heeft nog meer spektacel dan ditquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:39 schreef Falco het volgende:
Jaja, Hushovd in de aanval. Er gaat niks meer gebeuren tussen de favorieten? Voor de rest toch een alleraardigst koersverloop.
Ik moet zeggen, vind hem wel een Baas, hij doet er tenminste wel wat voorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, in de afdaling kan hij nog flink wat goed maken.
Thor Hushovd, winnaar van een etappe over 2 x HC en 2 x 1e cat., dat zou wat zijn.
Ik kan me nog herinneren dat in de etappe waarin Boogerd zijn Grote Overwinning boekte hij in het begin vd etappe nog in een paar groepjes met O'Grady (toen nog sprinter) zat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, in de afdaling kan hij nog flink wat goed maken.
Thor Hushovd, winnaar van een etappe over 2 x HC en 2 x 1e cat., dat zou wat zijn.
Weet je wat veel erger is ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Godverdomme, ik kom net thuis en heb het boeiendste deel van de rit - nee, van de hele Tour - gemist
Curcus Nederlands?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat veel erger is ?
Ik mis de laatste twee uur door curcus
Nou, dan mis je de massasprint van het peleton voor de puntenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat voor cursusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op Betfair krijg je odds van 4.1 nuquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef JohnDDD het volgende:
Armstrong nu 2/1 om de etappe te winnen bij Skybet, net was hij nog 7/1.
En dat is het in principe ook. Ze hebben eventjes gereden, maar ze geven toch altijd wel weer snel op en laten het rijdenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef Falco het volgende:
Boogerd dacht van tevoren dat het saai zou zijn.
Ik verwacht ook dat McEwen en Petachie terugkomen en het met Husgovd gaan uitvechten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Nou, dan mis je de massasprint van het peleton voor de punten
Geen slechte odds toch.quote:
Met deze groep zou ik toch mijn geld op Cunego zetten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef JohnDDD het volgende:
Armstrong nu 2/1 om de etappe te winnen bij Skybet, net was hij nog 7/1.
Computercursus. Vrijwillig opgegeven bij werkgever in de vakantieperiode. Beetje dom achteraf.quote:
Bedankt! Kan ik nog even naar het strand. Veel plezier allemaal.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Rond 17:30, om 19:00 is het zeker afgelopen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef JohnDDD het volgende:
Een QUick-Step renner! Ik wist niet eens dat QS meedeed dit jaar!
Nee hoor, Contador was al in de reactie. Door de regie leek het alsof hij pas reageerde na die pech.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:51 schreef Omega3 het volgende:
Nee Boogie, hij reageerde pas nadat ie zag dat Andy problemen kreeg met zijn fiets
Hij kwam van ver maar hij was al in de tegen aanval.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:51 schreef Omega3 het volgende:
Nee Boogie, hij reageerde pas nadat ie zag dat Andy problemen kreeg met zijn fiets
Weet je nog dat van der Velden Joop omver reed ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:51 schreef Omega3 het volgende:
Als die erbij komt voor de tussensprints en daar punten pakt dan heeft hij gelijk de groene trui volgens mijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef Beregd het volgende:
cunego grootste kanshebber, lijkt me, tenzij hushovd erbij komt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:47 schreef Tompsen het volgende:
ik schakel net in, iemand een korte samenvatting van de etappe tot nu toe?
ik zit in Noorwegen dus kan ook het commentaar niet volgen...
Da's uitermate zinvol met nog een afdaling te gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
denk dat ze op de laatste berg sanchez nog wel ervan af willen gaan rijden
Ach, waarom risico nemen. Lekker plekje verdedigen is veel belangrijker.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's uitermate zinvol met nog een afdaling te gaan.
Maar idd hebben een aantal mannen uit de top 10 zwakten laten zien, daarvan zou ik proberen te profiteren als Menchov en VDB. Je zou mensen als Sanchez en Rodriguez nu definitief kunnen terugslaan.
Nadeel voor Rabo is alleen dat waarschijnlijk Gesink daar ook tussen zit, maar ik zou podium voor Menchov toch belangrijker vinden dan een 6e plek voor Gesink.
Dat komt er dan echt wel op de Tourmalet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:54 schreef Lann555 het volgende:
Nou, hopen op vuurwerk donderdag dan maar
dat begint toch vrijdag in Scheveningenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:54 schreef Lann555 het volgende:
Als jij nou eens in KLB gaat lopen zeikenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:54 schreef Lann555 het volgende:
Gesink is toch al zo goed als gezien?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's uitermate zinvol met nog een afdaling te gaan.
Maar idd hebben een aantal mannen uit de top 10 zwakten laten zien, daarvan zou ik proberen te profiteren als Menchov en VDB. Je zou mensen als Sanchez en Rodriguez nu definitief kunnen terugslaan.
Nadeel voor Rabo is alleen dat waarschijnlijk Gesink daar ook tussen zit, maar ik zou podium voor Menchov toch belangrijker vinden dan een 6e plek voor Gesink.
hij zit in noorwegenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/165282-tour-2010/tab/56/live/
live stream van de NOS?
ja die heeft ondertussen al 20 minutenquote:
Hij mocht hem niet zo volgens mijquote:
Mijn adoptierenner El Fares zit ook nog keurig in de groep gele trui.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:57 schreef Ericr het volgende:
Mijn adoptierenner maar weer eens in beeld, Geraint Thomas. Toch wel handig die Britse trui, dan val je op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |