En dat is het in principe ook. Ze hebben eventjes gereden, maar ze geven toch altijd wel weer snel op en laten het rijdenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef Falco het volgende:
Boogerd dacht van tevoren dat het saai zou zijn.
Ik verwacht ook dat McEwen en Petachie terugkomen en het met Husgovd gaan uitvechten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Nou, dan mis je de massasprint van het peleton voor de punten
Geen slechte odds toch.quote:
Met deze groep zou ik toch mijn geld op Cunego zetten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef JohnDDD het volgende:
Armstrong nu 2/1 om de etappe te winnen bij Skybet, net was hij nog 7/1.
Computercursus. Vrijwillig opgegeven bij werkgever in de vakantieperiode. Beetje dom achteraf.quote:
Bedankt! Kan ik nog even naar het strand. Veel plezier allemaal.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Rond 17:30, om 19:00 is het zeker afgelopen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef JohnDDD het volgende:
Een QUick-Step renner! Ik wist niet eens dat QS meedeed dit jaar!
Nee hoor, Contador was al in de reactie. Door de regie leek het alsof hij pas reageerde na die pech.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:51 schreef Omega3 het volgende:
Nee Boogie, hij reageerde pas nadat ie zag dat Andy problemen kreeg met zijn fiets
Hij kwam van ver maar hij was al in de tegen aanval.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:51 schreef Omega3 het volgende:
Nee Boogie, hij reageerde pas nadat ie zag dat Andy problemen kreeg met zijn fiets
Weet je nog dat van der Velden Joop omver reed ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:51 schreef Omega3 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |