Naja, leuk eerste uur. Maar dit gaat voor de rest weer een slaapverwekkende rit worden als mannen als Hushovd gaan demarreren bergop. Zelfs de Vuelta heeft nog meer spektacel dan ditquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:39 schreef Falco het volgende:
Jaja, Hushovd in de aanval. Er gaat niks meer gebeuren tussen de favorieten? Voor de rest toch een alleraardigst koersverloop.
Ik moet zeggen, vind hem wel een Baas, hij doet er tenminste wel wat voorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, in de afdaling kan hij nog flink wat goed maken.
Thor Hushovd, winnaar van een etappe over 2 x HC en 2 x 1e cat., dat zou wat zijn.
Ik kan me nog herinneren dat in de etappe waarin Boogerd zijn Grote Overwinning boekte hij in het begin vd etappe nog in een paar groepjes met O'Grady (toen nog sprinter) zat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, in de afdaling kan hij nog flink wat goed maken.
Thor Hushovd, winnaar van een etappe over 2 x HC en 2 x 1e cat., dat zou wat zijn.
Weet je wat veel erger is ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Godverdomme, ik kom net thuis en heb het boeiendste deel van de rit - nee, van de hele Tour - gemist
Curcus Nederlands?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat veel erger is ?
Ik mis de laatste twee uur door curcus
Nou, dan mis je de massasprint van het peleton voor de puntenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat voor cursusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op Betfair krijg je odds van 4.1 nuquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef JohnDDD het volgende:
Armstrong nu 2/1 om de etappe te winnen bij Skybet, net was hij nog 7/1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |