Weet je wat veel erger is ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Godverdomme, ik kom net thuis en heb het boeiendste deel van de rit - nee, van de hele Tour - gemist
Curcus Nederlands?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat veel erger is ?
Ik mis de laatste twee uur door curcus
Nou, dan mis je de massasprint van het peleton voor de puntenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat voor cursusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op Betfair krijg je odds van 4.1 nuquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef JohnDDD het volgende:
Armstrong nu 2/1 om de etappe te winnen bij Skybet, net was hij nog 7/1.
En dat is het in principe ook. Ze hebben eventjes gereden, maar ze geven toch altijd wel weer snel op en laten het rijdenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef Falco het volgende:
Boogerd dacht van tevoren dat het saai zou zijn.
Ik verwacht ook dat McEwen en Petachie terugkomen en het met Husgovd gaan uitvechten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Nou, dan mis je de massasprint van het peleton voor de punten
Geen slechte odds toch.quote:
Met deze groep zou ik toch mijn geld op Cunego zetten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef JohnDDD het volgende:
Armstrong nu 2/1 om de etappe te winnen bij Skybet, net was hij nog 7/1.
Computercursus. Vrijwillig opgegeven bij werkgever in de vakantieperiode. Beetje dom achteraf.quote:
Bedankt! Kan ik nog even naar het strand. Veel plezier allemaal.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Rond 17:30, om 19:00 is het zeker afgelopen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef JohnDDD het volgende:
Een QUick-Step renner! Ik wist niet eens dat QS meedeed dit jaar!
Nee hoor, Contador was al in de reactie. Door de regie leek het alsof hij pas reageerde na die pech.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:51 schreef Omega3 het volgende:
Nee Boogie, hij reageerde pas nadat ie zag dat Andy problemen kreeg met zijn fiets
Hij kwam van ver maar hij was al in de tegen aanval.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:51 schreef Omega3 het volgende:
Nee Boogie, hij reageerde pas nadat ie zag dat Andy problemen kreeg met zijn fiets
Weet je nog dat van der Velden Joop omver reed ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:51 schreef Omega3 het volgende:
Als die erbij komt voor de tussensprints en daar punten pakt dan heeft hij gelijk de groene trui volgens mijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef Beregd het volgende:
cunego grootste kanshebber, lijkt me, tenzij hushovd erbij komt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:47 schreef Tompsen het volgende:
ik schakel net in, iemand een korte samenvatting van de etappe tot nu toe?
ik zit in Noorwegen dus kan ook het commentaar niet volgen...
Da's uitermate zinvol met nog een afdaling te gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
denk dat ze op de laatste berg sanchez nog wel ervan af willen gaan rijden
Ach, waarom risico nemen. Lekker plekje verdedigen is veel belangrijker.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's uitermate zinvol met nog een afdaling te gaan.
Maar idd hebben een aantal mannen uit de top 10 zwakten laten zien, daarvan zou ik proberen te profiteren als Menchov en VDB. Je zou mensen als Sanchez en Rodriguez nu definitief kunnen terugslaan.
Nadeel voor Rabo is alleen dat waarschijnlijk Gesink daar ook tussen zit, maar ik zou podium voor Menchov toch belangrijker vinden dan een 6e plek voor Gesink.
Dat komt er dan echt wel op de Tourmalet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:54 schreef Lann555 het volgende:
Nou, hopen op vuurwerk donderdag dan maar
dat begint toch vrijdag in Scheveningenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:54 schreef Lann555 het volgende:
Als jij nou eens in KLB gaat lopen zeikenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:54 schreef Lann555 het volgende:
Gesink is toch al zo goed als gezien?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's uitermate zinvol met nog een afdaling te gaan.
Maar idd hebben een aantal mannen uit de top 10 zwakten laten zien, daarvan zou ik proberen te profiteren als Menchov en VDB. Je zou mensen als Sanchez en Rodriguez nu definitief kunnen terugslaan.
Nadeel voor Rabo is alleen dat waarschijnlijk Gesink daar ook tussen zit, maar ik zou podium voor Menchov toch belangrijker vinden dan een 6e plek voor Gesink.
hij zit in noorwegenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/165282-tour-2010/tab/56/live/
live stream van de NOS?
ja die heeft ondertussen al 20 minutenquote:
Hij mocht hem niet zo volgens mijquote:
Mijn adoptierenner El Fares zit ook nog keurig in de groep gele trui.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:57 schreef Ericr het volgende:
Mijn adoptierenner maar weer eens in beeld, Geraint Thomas. Toch wel handig die Britse trui, dan val je op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |