Kansloos tegen Cunego en Fedrigo iig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:30 schreef Zwansen het volgende:
Hoe snel zou Lance aan de streep nog zijn? Strijkijzer a la Boogerd?
Ik denk dat hij bestwel wat medestanders kan gebruiken. Zeker gezien de laatste 60 kilometer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:29 schreef Ambrosius het volgende:
Cunego wil hij er natuurlijk niet bij hebben.
Dan wint hij de etappe zeker niet, hetgeen toch z'n doel is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bestwel wat medestanders kan gebruiken. Zeker gezien de laatste 60 kilometer.
Die gaan idd lekker samenwerkenquote:
jammer dat armstrong moeite heeft met cunego en fedrigo op dit moment....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kansloos tegen Cunego en Fedrigo iig.
60km alleen rijden gaat ook niet werken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan wint hij de etappe zeker niet, hetgeen toch z'n doel is.
quote:
Vermoedelijk behoort hij tot de minste sprinters uit het peleton vandaag de dag. Die explosiviteit is echt al heel lang weg, zeker met een minder vormpeilquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:30 schreef Zwansen het volgende:
Hoe snel zou Lance aan de streep nog zijn? Strijkijzer a la Boogerd?
niet als vanouds...dan zou fedrigo / cunego niet terugkomenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef Zwansen het volgende:
Toch legendarisch dit.
Lance zoals vanouds weer op kop. Erg mooi.
Mwah, als hij op de top van de Aubisque anderhalve minuut heeft zien ze 'm niet meer terug denk ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
60km alleen rijden gaat ook niet werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |