Heb je huisdieren? Zo ja, hoe doe je dat met schoonmaken in de slaapkamer?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Slaapkamer - hoogpolig tapijt
Woonkamer - Laminaat
Hal+overloop - Laminaat
Logeerslaapkamers - tapijt
Keuken - laminaat
een bruiloftquote:Op zondag 18 juli 2010 21:24 schreef tuintegel het volgende:
Wat voor een feest wordt het Barretje? . Gefeliciteerd met je ouders
ohjaa.. 1 witte en 1 zwarte kater..quote:Op zondag 18 juli 2010 21:35 schreef SolidasRock het volgende:
Welkom Tuintegel en Den_Haag, jullie UIs staan nu wel in de OP
[..]
Heb je huisdieren? Zo ja, hoe doe je dat met schoonmaken in de slaapkamer?
Te Werve!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:18 schreef Barretje80 het volgende:
wij zijn vandaag bij te werve gaan kijken voor een feest en ik ben verliefd!![]()
![]()
erg mooi allemaal!
ohh!! wij willen er ook lunchenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te Werve!Daar hebben wij en onze gasten geluncht bij onze bruiloft.
*kuch* Lees even terugquote:Op zondag 18 juli 2010 21:43 schreef AirwiN het volgende:
Te Werve!Daar hebben wij en onze gasten geluncht bij onze bruiloft.
Ook dit jaar komt er weer carnavalquote:Op zondag 18 juli 2010 21:38 schreef tuintegel het volgende:
Spannend. Ik wil niet trouwen maar stiekem ben ik weleens benieuwd hoe zo een jurk mij zal staan
.
jij RB en LC??quote:
Nee hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij RB en LC??
en volgens mij was er ook nog een driehoeks verhouding met SaR Summer en.. ???
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij RB en LC??
Trouwen hebben wij gedaan in het Huygensmuseum in Voorburg. Een prachtige locatie, maar alleen als je niet teveel gasten hebt. Te Werve is ook een mooie locatie om foto's te maken, zowel binnen als buiten, maar dat zal je zelf ook al hebben geconstateerd.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:44 schreef Barretje80 het volgende:
ohh!! wij willen er ook lunchen
naja, trouwen, dan lunchen, taart en receptie..
moeten nu een offerte aan gaan vragen :p ben benieuwd
Ik lees nooit terug, de tietentopics in US en KPD uitgezonderd.quote:
Ik kan het niet vinden. Las ff terug maar er werd alleen maar geschreven over vloerbedekking/ laminaat....quote:Op zondag 18 juli 2010 22:11 schreef tuintegel het volgende:
Ik denk dat het allemaal voortkomt uit het vorige topic
En wie?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij RB en LC??
Je vroeg dan ook geen advies, maar je vroeg wat wij zouden doenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ziet duur uit. Kijk, als het een koophuis was zou het een investering zijn, nu wil ik een niet al te dure mooie resultaat. Dus niet te goedkoop maar wel iets waar ik (en prinsesje) blij mee zouden zijn.
Je mag de mijne wel eens passenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:38 schreef tuintegel het volgende:
Spannend. Ik wil niet trouwen maar stiekem ben ik weleens benieuwd hoe zo een jurk mij zal staan
.
Das waarquote:Op zondag 18 juli 2010 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je vroeg dan ook geen advies, maar je vroeg wat wij zouden doen
Niet dit jaarquote:Op zondag 18 juli 2010 21:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ook dit jaar komt er weer carnaval
140x200? Da's een eenpersoonsbedquote:Op zondag 18 juli 2010 22:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En wie?Dus dat verhaal met 40 verhuisdozen was gejokt om mijn adres en telnr te bemachtigen voor een stormachtige driehoeksverhouding?
![]()
![]()
![]()
* SolidasRock denkt nu dat een bed van 140x200 niet meer afdoende is....
Daarom. Ik ben vast aan het sparenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Das waarmaar is wel mooi hoor, ziet er sjiek uit vind ik en stevig en betrouwbaar.
Carnaval ??? februariquote:Op zondag 18 juli 2010 22:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Begint officieel toch op 11 november?
Even vervelend doen op de zondagquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Carnavalquote:Op 11 november (de elfde van de elfde), om precies 11:11u, begint het carnavalsseizoen. In Nederland wordt deze start van het seizoen in vrijwel iedere carnavalvierende plaats met een zekere ceremonie gevierd.
Jij bent niet de enige met een prinsesje.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:27 schreef SolidasRock het volgende:
Summer? Hoe kom jij aan de inloggegevens van MissMSX?
Ik merk hetquote:Op zondag 18 juli 2010 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige met een prinsesje.
Daarentegen heb ik haar wel beter onder de duim.quote:
Nee johquote:
Waarom alleen de hal tapijt? De logica ontgaat me ff?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:28 schreef GotC het volgende:
Slaapkamer - Laminaat
Woonkamer - Laminaat
Hal - Tapijt
Overloop - Laminaat
Logeerslaapkamers - Laminaat
Keuken - Laminaat
Lekker makkelijk, ziet er prachtig uit en niet zo koud als tegels (wat overigens hier niet mag in de flat maar toch wordt gedaan)
We are onequote:Op zondag 18 juli 2010 22:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Summer? Hoe kom jij aan de inloggegevens van MissMSX?
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarentegen heb ik haar wel beter onder de duim.
Voeten vegen enzoquote:Op zondag 18 juli 2010 22:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom alleen de hal tapijt? De logica ontgaat me ff?
Droom fijn, niemand krijgt mij onder de duim!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarentegen heb ik haar wel beter onder de duim.
Dan wil ik hem best eens passenquote:
Dan ben je gewoon nog nooit een echte kerel tegengekomen.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:35 schreef summer29 het volgende:
Droom fijn, niemand krijgt mij onder de duim!
Gekkie, dat doe je toch niet op tapijt maar op voetjeveegrollending of deurmat. Buiten mijn nieuwe huis heb ik al zo een rubberen gatending neergelegd en binnen komt een deurmat met welkom erop. Dus als je na 2 keren voetvegen nog steeds niet schoon genoeg ben weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 18 juli 2010 22:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Voeten vegen enzoSta je tenminste niet gelijk met natte schoenen op het laminaat.
Dus je tapijt in hal mag lekker vies worden... Als herfst weer is ga ik in plassen stampen en kom bij jou daarna op tapijt afvegen.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Voeten vegen enzoSta je tenminste niet gelijk met natte schoenen op het laminaat.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
en binnen komt een deurmat met welkom erop.
180x220quote:Op zondag 18 juli 2010 22:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Resistance is futile?![]()
Ennuh, wat was een 2 persoonsbed voor jou? 180x200? of groter?
Ach, wij lopen beneden in de lifthal eerst over een rubberen mat daar, en ik hoor net dat er hier een speciale inloopmat ligt zoals bij bedrijvenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gekkie, dat doe je toch niet op tapijt maar op voetjeveegrollending of deurmat. Buiten mijn nieuwe huis heb ik al zo een rubberen gatending neergelegd en binnen komt een deurmat met welkom erop. Dus als je na 2 keren voetvegen nog steeds niet schoon genoeg ben weet ik het ook niet meer
Waarschuw me even als je een echte man zietquote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon nog nooit een echte kerel tegengekomen.
Hij hangt hier alleen maar als huisje voor de motten, dus als het echt je droom is om eens zo;n jurk aan te hebben, be my guestquote:Op zondag 18 juli 2010 22:35 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan wil ik hem best eens passen. Nee hoor een bruidsjurk is toch meestal speciaal voor een vrouw of niet?
Iedere keer als ik in de spiegel kijk.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:41 schreef summer29 het volgende:
Waarschuw me even als je een echte man ziet
Schoenen uit bij de deurquote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gekkie, dat doe je toch niet op tapijt maar op voetjeveegrollending of deurmat. Buiten mijn nieuwe huis heb ik al zo een rubberen gatending neergelegd en binnen komt een deurmat met welkom erop. Dus als je na 2 keren voetvegen nog steeds niet schoon genoeg ben weet ik het ook niet meer
* SolidasRock noteert en combineert ff: echte mannen hebben een bed van 180x220quote:
Mag ik hem ook passen? Vraag me af hoe ik eruitzie in zo een jurk en hoeveel ik voor lul zal lopenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij hangt hier alleen maar als huisje voor de motten, dus als het echt je droom is om eens zo;n jurk aan te hebben, be my guest![]()
Neequote:Op zondag 18 juli 2010 22:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag ik hem ook passen? Vraag me af hoe ik eruitzie in zo een jurk en hoeveel ik voor lul zal lopen
Het gaat niet om de man. Het gaat om het ideequote:Op zondag 18 juli 2010 22:44 schreef summer29 het volgende:
[..]
Denk je dat ik met zo man wil?![]()
Solid ziet er veel beter uit.
Nee lieverd, het was alleen de bedoeling dat geen schoenen in slaapkamer als we vloerbedekking nemen. Maar oke dat we door hele huis in slippers en of sloffen door huis wandelen. Net als moslims mensen die altijd doen.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Dat waren we al van plan.
Dan kun je het moment suprême niet langer uitstellen zeg maar?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Als mannen zich gaan afvragen hoe ze eruit zullen zien in een jurk wordt het voor mij net even te veel
Moslims hebben wel schone vloerenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef summer29 het volgende:
[..]
Nee lieverd, het was alleen de bedoeling dat geen schoenen in slaapkamer als we vloerbedekking nemen. Maar oke dat we door hele huis in slippers en of sloffen door huis wandelen. Net als moslims mensen die altijd doen.
Wel zo verstandig. wat je allemaal wel niet mee naar binnen neemt van de straatquote:Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef summer29 het volgende:
[..]
Nee lieverd, het was alleen de bedoeling dat geen schoenen in slaapkamer als we vloerbedekking nemen. Maar oke dat we door hele huis in slippers en of sloffen door huis wandelen. Net als moslims mensen die altijd doen.
Ze heeft nog veel te leren.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef MissMSX het volgende:
Het gaat niet om de man. Het gaat om het idee
Welnee, die gaat gewoon over de knie en krijgt een hele hand.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:50 schreef SolidasRock het volgende:
Gebruik 2 duimen, dat heeft meer effekt!
De grootste antiheld die er bestaatquote:
Wait whut?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij RB en LC??
En Air verwelkomt toch?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wait whut?
Ik heb RB zeer recentelijk voorgoed mijn bed uitgemept hoor.
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:47 schreef Lovechild het volgende:
Van mij wel. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, jeweets
Duidelijk iemand die te weinig Doe Maar luistert / heeft geluisterd.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:38 schreef Flappekz het volgende:
Hebben jullie dat ook altijd?
De eerste werkdag na je zomervakantie (van dik 3 weken dit keer). Op weg naar je werk zit je nog te denken: "Ik ben benieuwd wat er allemaal veranderd is."
En dan kom je binnen op je werk, blijkt dat er helemaal nix anders dan anders is. En dan pas bedenk je je: 3 weken is eigenlijk best kort.
Nou, dat dus
Inderdaad. Ik heb nog nooit de behoefte gehad om eens ff lekker naar Doe Maar te luisteren. Niet bewust iigquote:Op maandag 19 juli 2010 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die te weinig Doe Maar luistert / heeft geluisterd.
Een hiaat in je leven tot nu toe.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:44 schreef Flappekz het volgende:
Inderdaad. Ik heb nog nooit de behoefte gehad om eens ff lekker naar Doe Maar te luisteren. Niet bewust iig
Hmm.. op weg naar m'n werk na een vakantie denk ik altijd:quote:Op maandag 19 juli 2010 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die te weinig Doe Maar luistert / heeft geluisterd.
Alleen omdat ik niet op grote tieten val......quote:Op zondag 18 juli 2010 23:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wait whut?
Ik heb RB zeer recentelijk voorgoed mijn bed uitgemept hoor.
Tsja... vrouwen he? Spreek je bijv een keer af om een beetje dirty te schelden tijdens de sex en ineens moet je op de bank slapen omdat ze het niet pikt.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Alleen omdat ik niet op grote tieten val......
Dan pik je gewoon de verkeerde vrouwen op.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:05 schreef SolidasRock het volgende:
Tsja... vrouwen he? Spreek je bijv een keer af om een beetje dirty te schelden tijdens te sex en ineens moet je op de bank slapen omdat ze het niet pikt.
Ik weet het, ik doe alles verkeerd...quote:Op maandag 19 juli 2010 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan pik je gewoon de verkeerde vrouwen op.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tsja... vrouwen he? Spreek je bijv een keer af om een beetje dirty te schelden tijdens de sex en ineens moet je op de bank slapen omdat ze het niet pikt.
Je bent gewoon te goed voor deze wereld.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:13 schreef SolidasRock het volgende:
Ik weet het, ik doe alles verkeerd...
O...quote:Op maandag 19 juli 2010 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent gewoon te goed voor deze wereld.
Morgen!!quote:Op maandag 19 juli 2010 09:42 schreef Barretje80 het volgende:
nou.. het blijkt al weer..
de vrouwen zijn aan het werk en de mannen zitten te keuvelen
koffie en koekjes erbij heren??
Mja, blablabla.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Alleen omdat ik niet op grote tieten val......
Wel een beetje jammer dat die allemal 70+ zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 10:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Gelukkig zijn er ook vrouwen die mijn kunsten wel waarderen
Oud geld !quote:Op maandag 19 juli 2010 10:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat die allemal 70+ zijn
Moet dat? Ik heb net ontbetenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat die allemal 70+ zijn
wat was het ook al weer?? lemon party??quote:
Hoor af en toe ook verhalen van mn moeder (werkzaam in bejaardentehuis). Af en toe denk je toch wel briljant als je zo oud kan worden, aan de andere kant ieuw!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat was het ook al weer?? lemon party??
m'n ouders gingen gister tijdens het uit eten ook even vertellen dat ze 's ochtends nog "geknuffeld" hadden
wij natuurlijk " bleeeeghh!"
en m'n moeder in het reatsurant ook echt..: " tss.. bejaarden sex is echt niet vies hoor"
dus ik heb haar maar verteld dat ze moest googlen op die lemon party
nouja moeten moeten...quote:Op maandag 19 juli 2010 11:24 schreef WheeleE het volgende:
Ik moest van Barretje hier posten. Bij deze. Geboren Moerwijker, opgegroeid in Waldeck/Loosduinen, en over een paar maanden verkassen naar Transvaal
.
Ja, wij echte hagenezen lullen niet zoveelquote:Op maandag 19 juli 2010 11:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja moeten moeten...
als rasECHTE hagenaar moet je hier toch zijn..
zoveel ECHTE hagenaars/Hagenezen zijn er hier niet te vinden.. het zijn allemaal van die import westlanders
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:26 schreef Barretje80 het volgende:
nouja moeten moeten...
zoveel ECHTE hagenaars/Hagenezen zijn er hier niet te vinden.. het zijn allemaal van die import westlanders
naja.. echte westlanders, maar import hagenezen :pquote:
import ben ik wel jaquote:Op maandag 19 juli 2010 11:31 schreef Barretje80 het volgende:
naja.. echte westlanders, maar import hagenezen :p
Ik ben heul geen westlander... ik woon er nu alleen hahahaquote:Op maandag 19 juli 2010 11:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
naja.. echte westlanders, maar import hagenezen :p
Ik ben geboren en getogen in Den Haagquote:Op maandag 19 juli 2010 11:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja moeten moeten...
ik ben ook geboren en getogen in den haag!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:36 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Den Haagvolgens mij A_A ook en verder weet ik het niet meer
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:17 schreef Barretje80 het volgende:
dus ik heb haar maar verteld dat ze moest googlen op die lemon party
Ik kom heul niet uit het Westlandquote:Op maandag 19 juli 2010 11:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja moeten moeten...
Ik blijf de hele dag beledigd nav eerder gemaakte opmerkingenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:24 schreef MissMSX het volgende:
Zo, en nu ik ben ik klaar met beledigd zijn
Ik ben geboren in Betlehemquote:Op maandag 19 juli 2010 11:36 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Den Haagvolgens mij A_A ook en verder weet ik het niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ik ook.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben ook geboren en getogen in den haag!
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik ben geboren in BetlehemZiekenhuis Bethlehem ! Dat is nu een revalidatiecentrum toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:00 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ziekenhuis Bethlehem ! Dat is nu een revalidatiecentrum toch?
dat was het toen toch ook al??quote:Op maandag 19 juli 2010 13:00 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ziekenhuis Bethlehem ! Dat is nu een revalidatiecentrum toch?
*zucht*quote:Op maandag 19 juli 2010 13:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
27 jaar geleden iig niet :p
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bethlehem_ziekenhuis
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*zucht*
*gaat em ook niet uitleggen ook*
Misschien vrolijkt dit je nog op.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik blijf de hele dag beledigd nav eerder gemaakte opmerkingen
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien vrolijkt dit je nog op.
[ afbeelding ]
Ik snap hem nu welquote:Op maandag 19 juli 2010 13:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*zucht*
*gaat em ook niet uitleggen ook*
Als ik je buiten zie zitten bij het Klokhuis en je collega's zitten erbij kom ik wel ff vragen of jij nou admiraal anaal bent.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja ik ga nu werkentussen Appelstraat en Loosduinen
tot 2300
vakantie?? je bent net terug!quote:
Zeg, ga je nou zitten baas-boven-bazen?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben geboren in Utrecht en getogen in Nieuwegein. Ben met import getrouwd maar we hebben samen wel 4 Hagenezen op de wereld gezet om dat weer goed te maken.
Vieren ze carnaval?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:55 schreef Lovechild het volgende:
Overigens, zowel mijn oudste jongetjes- als mijn oudste meisjesexemplaar schijnt regelmatig de vraag te horen of ze uit België of Brabant komen (dat laatste zelfs eens door een Brabander). Ze schijnen met een zachte g te praten![]()
Het is mij echt nog nooit opgevallen.
Oeps sorryquote:Op maandag 19 juli 2010 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg, ga je nou zitten baas-boven-bazen?
quote:
Op zondag 18 juli omstreeks 18.00 uur kreeg de dierenambulance te
Wassenaar een melding binnen van een ernstig mishandelde duif. Een
oplettende dame die haar hond aan het uitlaten was op de Oostdorperweg
in Wassenaar, zag de duif op de grond zitten in het gezelschap van twee
afwachtende kraaien. Toen zij dichterbij kwam, vlogen de kraaien weg
maar de duif bleef zitten.
De duif - vermoedelijk een jonge wilde houtduif - was danig toegetakeld
dat hij niet meer kon vliegen. De dame nam de gewonde duif mee naar huis
en belde direct de dierenambulance te Wassenaar. Deze heeft de duif zo
snel mogelijk naar de dierenarts gebracht alwaar werd geconstateerd dat
beide vleugels tot op het bot waren afgeknipt. Ook van de staart was
weinig meer over. Er bestaat geen twijfel over dat dit door menselijk
toedoen is gebeurd. Helaas was de duif niet meer te redden en heeft de
dierenarts het dier uit zijn lijden verlost.
Heeft u gezien wie deze duif zo heeft toegetakeld? Neem dan contact op
met de politie Wassenaar op nummer: 0900-8844.
tuurlijk moeten mensen dat niet doen..quote:Op maandag 19 juli 2010 16:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Echt sommige mensen zouden ze ook een spuitje moeten geven:
[..]
Ik denk dat ik het voor elk ander dier wel zielig had gevonden, maar duiven (en meeuwen)quote:Op maandag 19 juli 2010 16:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Echt sommige mensen zouden ze ook een spuitje moeten geven:
[..]
Ik wilde weten hoe je het ervaren hebt enzoquote:
Goed punt, maar toch....als ze dat al een bij een duif doen. Voor je het weet pakken ze de kippen op de kinderboederij. Je heb van die malloten (nog steeds een kindertrauma).quote:Op maandag 19 juli 2010 16:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het voor elk ander dier wel zielig had gevonden, maar duiven (en meeuwen)![]()
![]()
![]()
Gelijk dood maken OK, maar op zo'n manier martelen?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het voor elk ander dier wel zielig had gevonden, maar duiven (en meeuwen)![]()
![]()
![]()
GODNONDENJU!!!! nu zeg je het weer!!!quote:
Super, alleen wel erg hectisch en enorm duur. Goedkoop eten en drinken is bijna onmogelijkquote:Op maandag 19 juli 2010 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wilde weten hoe je het ervaren hebt enzo
Dat valt toch wel mee? Waar ben je geweest dan?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Super, alleen wel erg hectisch en enorm duur. Goedkoop eten en drinken is bijna onmogelijk
foto's volgen nog
omgekeerd gebeurd het toch ook?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:29 schreef tuintegel het volgende:
Mensen die dieren moeten pijnigen vind ik sowieso een beetje zielig. Ik ben ook geen vogelliefhebster maar dit is zo onnodig ..
Dat is ook wel weer waar .. Daar heb ik niets op te zeggen eigenlijk ..quote:
Je kan natuurlijk zeggen dat wij verheven zijn boven dieren en beter moeten weten.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:40 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar .. Daar heb ik niets op te zeggen eigenlijk ..
Nouja ik sommige animal-attacks best voorstellen. Neem nou die Grizzlyman, die vroeg er gewoon omquote:Op maandag 19 juli 2010 16:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk zeggen dat wij verheven zijn boven dieren en beter moeten weten.
Of dat dieren het voor levensbehoud doen en wij niet altijd :p
40euro pp voor een simpel lunchje ben je zo kwijt. 10 euro per biertje etc...quote:Op maandag 19 juli 2010 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Waar ben je geweest dan?
lijkt wel Noorwegen! :pquote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
40euro pp voor een simpel lunchje ben je zo kwijt. 10 euro per biertje etc...
Dan ben je echt op de verkeerde plekken geweestquote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
40euro pp voor een simpel lunchje ben je zo kwijt. 10 euro per biertje etc...
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik ben geboren in BetlehemMede-stalgenoot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
quote:
Was jij dan de os of de ezel?quote:
Ik mocht de ezel zijn. Toen ik het hoorde ginng ik uit mn dak.quote:
Ik heb tijdens het kerstspel op de basisschool de ezel moeten spelenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:00 schreef WheeleE het volgende:
Ik mocht de ezel zijn. Toen ik het hoorde ginng ik uit mn dak.
Moest je met Jos samen in 1 pak??quote:Op maandag 19 juli 2010 20:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het kerstspel op de basisschool de ezel moeten spelenMocht nog een liedje balken ook
Jos?quote:
Kinderen voor Kinderen, De Kerstezel, geschreven door Harrie Jekkers??quote:
Ah, ik had vroegah de schurft aan KvK vanwege hun dramatische accent dus ik ken deze nietquote:Op maandag 19 juli 2010 20:06 schreef WheeleE het volgende:
Kinderen voor Kinderen, De Kerstezel, geschreven door Harrie Jekkers??
Denk het nietquote:Op maandag 19 juli 2010 17:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan ben je echt op de verkeerde plekken geweest
Harrie Jekkersquote:Op maandag 19 juli 2010 20:06 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Kinderen voor Kinderen, De Kerstezel, geschreven door Harrie Jekkers??
Harrie zelf zingt hem ook...quote:Op maandag 19 juli 2010 20:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, ik had vroegah de schurft aan KvK vanwege hun dramatische accent dus ik ken deze niet
Verbouwing is alleen op de strandweg, dus daar merk je weinig aan. Geen idee eigenlijk wat het deurbeleid is bij de meeste dingen.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:10 schreef Overijsseljwz het volgende:
Binnenkort naar Scheveningen, vanuit Zwolle. Wanneer kan je er het best uitgaan?![]()
Vrijdag of zaterdag?
Ik heb gehoord dat ze het aan het verbouwen zijn.. Stoort dat echt als je daar bent? Ik ben 17 en een vriend die mee gaat ook. En we zoeken wat leuks voor een avond scheveningen!Alleen geen idee pf dat er is, en ik denk dat het meeste 18+ is....
Ik weet niet waar je geweest bent, maar voor 10000 yen moet je goed kunnen lunchen.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Denk het niet
waar had ik dan moeten zijn?
Altijd leuk, je kan meestal aan de motieven zien in welke jaren het erop is geplaktquote:Op maandag 19 juli 2010 21:45 schreef summer29 het volgende:we zijn weer thuis na zo vermoeiende dag!!
Door Mega stores en stad geslenterd voor behang en kijken voor vloer. We hebben behang uitgekozen en daarmee zijn we klaar.![]()
In nieuwe huis hebben we alle behang van woonkamer weg gehaald. Wat belachelijk is dat vorige bewoners wel 2 a 3 behang op dezelfde hebben geplakt en kreeg moeite er af te halen maar eindelijk klaar.
Tegenwoordig is 10000yen bijna 100 euroquote:Op maandag 19 juli 2010 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je geweest bent, maar voor 10000 yen moet je goed kunnen lunchen.
Heb overigens geen specifieke adresjes daarvoor.
Summer bedoelt 3 lagen hetzelfde behang op elkaar.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:26 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Altijd leuk, je kan meestal aan de motieven zien in welke jaren het erop is geplakt
Trouwens zag/hoorde vandaag een reclame van de Karwei, dat je daar op alles 12.5 procent kassakorting krijgt. En ze hadden ook iets van laminaat in de aanbieding dacht ik. Misschien hebben ze daar nog wat boeiends?
Maar dan weten we niet op welke vloer we onze outfits moeten afstemmenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Summer bedoelt 3 lagen hetzelfde behang op elkaar.
We hebben al wat meer laminaat gezien en hebben al een beter idee welke we gaan nemen maar dat verklappen we niet hier. Over 1 a 2 maanden is het open huis feestje. Uitnodigingen volgen nog...
We vonden ook een stukje langharige stofvloerbekleding in de woonkamer dat nog vast zat en die was fel blauw (kobaltblauw).quote:Op maandag 19 juli 2010 23:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Maar dan weten we niet op welke vloer we onze outfits moeten afstemmen
En serieus waarom 3 lagen hetzelfde behang over elkaar? Ow wacht dit was ook het paarse huis met de groene deuren he. Nevermind
Hij lijkt er wel wat op ja...quote:Op maandag 19 juli 2010 23:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik denk dat ik de vorige huurder heb gevonden:
[ afbeelding ]
Naar Miljonairs geweest??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:39 schreef Flappekz het volgende:
Goedemorgen allen. Gisteravond heerlijk de hele avond doorgebracht op het terras van een hele mooie nieuwe strandtent in Hoek van Holland. Moesten mee uit eten met mn schoonfamilie, maar dat was gisteren geen straf
Nee, we zijn bij The Bing geweest. GotC d'r broer is daar al weken de boel aan het helpen opbouwen enzo. Heerlijk eten daar trouwens!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Naar Miljonairs geweest??
Ik heb me gister weer heerlijk ontspannen in de sauna..
was met collegatjes.. maar die houden niet zo van bloot.. dus we gingen in onze bikini![]()
maar verder was het heerlijk!
Nulletje teveelquote:Op maandag 19 juli 2010 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Tegenwoordig is 10000yen bijna 100 euro
In mijn vorige huis zat er een laag stuc over 5 lagen behang in de gangquote:Op maandag 19 juli 2010 23:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
En serieus waarom 3 lagen hetzelfde behang over elkaar? Ow wacht dit was ook het paarse huis met de groene deuren he. Nevermind
Misschien scheen het behang wel door :pquote:Op maandag 19 juli 2010 23:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Das ook ernstig. Vind het best knap dat dat gewoon op de muur blijft zittenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In mijn vorige huis zat er een laag stuc over 5 lagen behang in de gang
WTF?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:08 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Das ook ernstig. Vind het best knap dat dat gewoon op de muur blijft zitten
Geloof niet dat we rare muurdingen hadden in dit huis. Er stond alleen een douche in het midden van een slaapkamer, half voor openslaande deuren en de afvoer was gewoon een pvc-pijpje naar het balkon
voor 1000 yen krijg je meestal 1 gerechtje. daar zit ik niet echt vol van. Goedkoopste pilsje was 600 yen, cola kost hetzelfde. word dus water of groene theequote:
Kan je een winkel in de Boekhorststraat aanbevelen, veel keuze en leukere behangetjes dan bijv praxis, gamma en dergelijke zaken. Er hangt een groot neonbord met "behang" erop en ik weet de naam van de winkel verder ook niet uit de hoofd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:16 schreef Barretje80 het volgende:
ohh.. wij moeten binnenkort ook het behang er af gaan trekken![]()
zit nu een vaag regenboog relief in het behang.. wel helemaal wit geverft ( het waren zalmkleurige muren)
maar toch, het relief zit me niet lekker.. dus...
binnenkrot het behang eraf! ( en ook maar meteen een ander kleurtje erop!)
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:17 schreef CaLeX het volgende:
Ze hadden bij mij thuis 3 lagen behang en daarover heen geverft.
En dan echt geverft, dikke laag van een smerig gele kleur latex over ALLES, Plafond, Houtwerk, Kozijnen, verlaagd plafond....
Toen ik het erafhaalde kwam de hele stuclaag mee, ik heb bijna staan huilen toen
Hey, toen was ik 12 dus toen mocht het nog!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
!
Liet je ook een traan toen Willy de baai overdook? Zeg eerlijk?
we gaan het verfen..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan je een winkel in de Boekhorststraat aanbevelen, veel keuze en leukere behangetjes dan bijv praxis, gamma en dergelijke zaken. Er hangt een groot neonbord met "behang" erop en ik weet de naam van de winkel verder ook niet uit de hoofd.
wat cutequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hey, toen was ik 12 dus toen mocht het nog!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Verder huil ik nooit
klussen, mijn favoriete bezigheidquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:16 schreef Barretje80 het volgende:
ohh.. wij moeten binnenkort ook het behang er af gaan trekken![]()
zit nu een vaag regenboog relief in het behang.. wel helemaal wit geverft ( het waren zalmkleurige muren)
maar toch, het relief zit me niet lekker.. dus...
binnenkrot het behang eraf! ( en ook maar meteen een ander kleurtje erop!)
ik ben echt een huiliequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Verder huil ik nooit
ahh das handig.. ik kan nog een handje gebruiken!quote:
Sorry, eerst bouwvakquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh das handig.. ik kan nog een handje gebruiken!
( en volgens mij SaR en Summer ookwel..)
Krijg weleens een brok in mijn keel, maar dat is alles.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben echt een huilie
als het de bedoeling is dat er gehuild moet worden om een film , dan doe ik dat..
Daar moest ik dan weer NIET van huilen.. ik vond het allemaal wel erg intressant.. deed ie z'n hand omhoog ging de hart-slag meter sneler! en het gerochel van de drainlijn vond ik ook intrigerend.. ( wat je allemaal leuk vind als je 13 bent ?!?!?)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Krijg weleens een brok in mijn keel, maar dat is alles.
De laatste keer dat ik echt huilde toen lag mijn pa aan allerlei draadjes in het ziekenhuis. En dat is 7 jaar geleden
CaleX, blijf cool man. Straks zijn onze reputaties als supermachos naar de knoppen en worden we gezien als Christiano Ronaldo's...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Krijg weleens een brok in mijn keel, maar dat is alles.
Alleen Melanie the Miss is op vakantie en komt de 25e terug. Voor de rest weet ik het niet. Ik dacht dat LoveChild de BBQ meet organiseerde en Flappekz de bowlingmeet, maar ik kan ernaast zitten. Geen zin om terug te lezenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:48 schreef Barretje80 het volgende:
Even off-topic:
wanneer is de meet??
ennuh.. in het weekend of op een doordeweekse avond??
Eerst maar eens een periode afspreken??
ik kan:
3 t/m 31 Augustus
1, 7 t/m 30 September
17 t/m 31 Oktober
En, wie zijn er op dit moement op vakantie ( ik ben het overzicht even kwijt)
ohh.. en als ik nu iemands projectje kaap moet je dat ook zeggen!
Gooi er een zielig kindje of zielig diertje in en ik jankquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben echt een huilie
als het de bedoeling is dat er gehuild moet worden om een film , dan doe ik dat..
Mietjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:02 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Gooi er een zielig kindje of zielig diertje in en ik jank
Dit roept alleen maar irritatie opquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:07 schreef SolidasRock het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 20 minuten praten heb ik die wel weer terug hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
CaleX, blijf cool man. Straks zijn onze reputaties als supermachos naar de knoppen en worden we gezien als Christiano Ronaldo's...
bowling toch? marv wilde die bij hem thuis en jullie wilden die in zuiderpark. Zo nee, wie organiseert de bowlingmeet dan wel?quote:
Weet ik het, maar ik organiseer nix. Ben meer van de spontane avondjes (bowlen), maar dat is al een paar keer mislukt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
bowling toch? marv wilde die bij hem thuis en jullie wilden die in zuiderpark. Zo nee, wie organiseert de bowlingmeet dan wel?
Zo lang?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Na 20 minuten praten heb ik die wel weer terug hoor
ga eens klussen jij!quote:
Kannie.... Ben overigens half bezig met dingen opzeggen en aanvragen...quote:
Ben ook een mooiboy hé kost wat meer moeitequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
je moet het wel helemaal opzeggen anders zit je er nog aan vastquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kannie.... Ben overigens half bezig met dingen opzeggen en aanvragen...
einde werkweek toch??quote:
Ja, maar ik weet niet welke i-net provider en energieleverancier ik dan wel wil. Ik probeer ze maar mee te laten verhuizen zonder een nieuwe contract te moeten aangaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je moet het wel helemaal opzeggen anders zit je er nog aan vast
je kan toch "gewoon" je adres wijzigen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet welke i-net provider en energieleverancier ik dan wel wil. Ik probeer ze maar mee te laten verhuizen zonder een nieuwe contract te moeten aangaan.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan toch "gewoon" je adres wijzigen?
WTF, 30 euro om een verhuizing door te geven.quote:Eenmalige kosten en tarieven
De verhuiskosten voor administratieve en technische werkzaamheden bedragen eenmalig ¤ 29,95. Deze kosten worden in rekening gebracht als je verhuist of als je je aanmeldt als nieuwe klant.
mja.. ook als je je aanmeld ald nieuwe klant.. een nieuw abbonement kost dus net zoveel..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
WTF, 30 euro om een verhuizing door te geven.
Mislukt in de vorm dat je verloor jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Weet ik het, maar ik organiseer nix. Ben meer van de spontane avondjes (bowlen), maar dat is al een paar keer mislukt.
Stom, want ik neem toch wel aan dat ze mij willen houden als klant. Als ik nu opzeg en een andere i-netprovider neem kost het mij geen administratiekosten of zo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. ook als je je aanmeld ald nieuwe klant.. een nieuw abbonement kost dus net zoveel..
Dat was met vaders erbij idd. Maar hier is het me nog nooit gelukt om een spontaan iets te fixenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:25 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Mislukt in de vorm dat je verloor ja
Wie weetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:37 schreef Perquisite het volgende:
Iemand die misschien een goed uitzendbureau kent in Den Haag? Of gewoon gelijk een baan voor me heeft?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik echt huilde toen lag mijn pa aan allerlei draadjes in het ziekenhuis. En dat is 7 jaar geleden
Zijn jullie broer en zus? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Daar moest ik dan weer NIET van huilen.. ik vond het allemaal wel erg intressant.. deed ie z'n hand omhoog ging de hart-slag meter sneler! en het gerochel van de drainlijn vond ik ook intrigerend.. ( wat je allemaal leuk vind als je 13 bent ?!?!?)
Mmm nee dan kunnen we je 'hier' niet gebruiken.....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:01 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Heb 4 jaar Horeca ervaring en net me VWO afgerond
hij vroeg wat je konquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:01 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Heb 4 jaar Horeca ervaring en net me VWO afgerond
Zij was 7 jaar geleden toch geen 13quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie broer en zus? Heb ik iets gemist?
Of hebben jullie gewoon allebei een vader aan allerlei draadjes in het ziekenhuis gehad?
Wat voor werk doen jullie "daar" eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mmm nee dan kunnen we je 'hier' niet gebruiken.....
Als je nog een secretaresse kent die werk zoekt..
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan toch "gewoon" je adres wijzigen?
Naar camping Ockenburg?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:36 schreef MissMSX het volgende:
Wij zitten tegenwoordig bij Eon
Van het verschil in prijs met Eneco kunnen we leuk op vakantie
Als we dat doen kunnen we ook nog eens zuur luxe uit etenquote:
Weet ik veel hoe oud ze is. Vergeleken bij mij is iedereen hier een broekie, kon iedereen 7 jaar geleden 13 zijnquote:
Dank je, ik hoor graag dat ik er 10 jaar jonger uitziequote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe oud ze is. Vergeleken bij mij is iedereen hier een broekie, kon iedereen 7 jaar geleden 13 zijn
jaartal staat in haar naamquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe oud ze is. Vergeleken bij mij is iedereen hier een broekie, kon iedereen 7 jaar geleden 13 zijn
Kom ik vanavond per pm wel ff op terugquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat voor werk doen jullie "daar" eigenlijk?
* Flappekz wil zn horizon verbreden
ik heb alleen een zusje..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie broer en zus? Heb ik iets gemist?
Of hebben jullie gewoon allebei een vader aan allerlei draadjes in het ziekenhuis gehad?
hier is nog plek voor process technologen en werk voorbereiders!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat voor werk doen jullie "daar" eigenlijk?
* Flappekz wil zn horizon verbreden
Waar is hier?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier is nog plek voor process technologen en werk voorbereiders!
*den_haag , jij een andere baan?? *
ik ben na 8 augustus tot je beschikking..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:01 schreef Lovechild het volgende:
Ow ja, een bbq meet. Dat had ik even geblockt toen ik hier even weg was![]()
Ik ga iig zondag op vakantie, t/m eerste week augustus. Daarna iets plannen? Vrij snel daarna wat mij betreft...
bij een olie en gas maatschappij in den haag :pquote:
uhuh.. jouw naam doet geen ouderdom vermoeden..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:51 schreef Love[b]child het volgende:[/b]
[..]
Ow, als het SHELL was geweest had ik meteen gesolliciteerdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bij een olie en gas maatschappij in den haag :p
( en nee.. NIET Shell)
Kan wel je baas wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier is nog plek voor process technologen en werk voorbereiders!
*den_haag , jij een andere baan?? *
Is er nou uberhaubt iemand op fok die wel weet waar je werkt?? (behalve ik natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bij een olie en gas maatschappij in den haag :p
( en nee.. NIET Shell)
Hier ook zoiets van Summer en haar ex. De rekeningen en brieven bleven op zijn naam binnenkomen en als we wat wilden vragen of regelen mocht dat niet, hij moest zelf contact opnemen terwijl hij al anderhalf jaar uit dat huis was gegaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:31 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
![]()
Na de scheiding van mn ouders is mn moeder eerst dik een jaar bezig geweest om de naam waaronder we aangemeld stonden bij Eneco omgezet te krijgen. Daarna kocht ze een nieuw huis en wilden we de verhuizing doorgeven, toen bestonden we ineens niet meer bij Eneco. Uiteindelijk heeft dat ook echt maanden geduurd voordat we weer "bestonden". En nu (5 jaar later) krijgen we nog steeds de rekeningen geadresseerd aan mn vader, terwijl hij niet eens in dit huis heeft gewoond
ehh ja.. want een andere maatschappij is niet goed genoeg??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ow, als het SHELL was geweest had ik meteen gesolliciteerd
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dank je, ik hoor graag dat ik er 10 jaar jonger uitzie
we zoeken een senior engineer ( en ik ben NET af eenjunior engineer) dus.. dat zou kunenn idd :pquote:
ehh hoe weet jij het dan??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Is er nou uberhaubt iemand op fok die wel weet waar je werkt?? (behalve ik natuurlijk)
Hehe, nee johquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehh ja.. want een andere maatschappij is niet goed genoeg??
geen engineer, gewoon leidinggevendequote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we zoeken een senior engineer ( en ik ben NET af eenjunior engineer) dus.. dat zou kunenn idd :p
Geeft niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben na 8 augustus tot je beschikking..
wil ook wel helpen met voorbereiden, of iedereen neemt lekker z'n eigen vlees en drinken mee en we snoepen een beetje van elkaar?? ( hoeft ook niet iemand het voor te schieten..)
Ohh!! ik bemoei me er weer mee.. sorry
Je postte toch een url voor Marvelous voor een baan bij je bedrijf?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehh hoe weet jij het dan??
ik heb nog wel zo m'n best gedaan om dat niette laten weten
* Barretje80 is graag mysterieus
en jah.. er zijn wel mensen die dat weten..
Ik neem satestokjes mee!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Geeft niet.
Ik denk dat het inderdaad wel het slimste is als iedereen iets meeneemt. Anders wordt het voor ons wel een hele dure meet en zo rijk zijn we niet, zeker niet net na de vakantie
Thanksquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
uhuh.. jouw naam doet geen ouderdom vermoeden..
true, maar ligt wel in de lijn van verwachting tochquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja nou, dat hoeft toch niet perse voor haar geboortejaar te staan?
Voor zoiets hoor je ook te sparen hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Geeft niet.
Ik denk dat het inderdaad wel het slimste is als iedereen iets meeneemt. Anders wordt het voor ons wel een hele dure meet en zo rijk zijn we niet, zeker niet net na de vakantie
Voor een bbqmeet?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor zoiets hoor je ook te sparen he
Sate op cocktailprikkersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen de stokjes ja, denk je dat ik rijk ben of zo?
Jah, als je zomaar op vakantie naar Tunesië kunt...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen de stokjes ja, denk je dat ik rijk ben of zo?
ons kantoor staat ook in den haag hoor!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, nee joh
Lijkt me wel ideaal om lekker in Den Haag te werken. Niet dat ik nu ver weg werk (Maasland), maar ik zou best gewoon eens naar mn werk willen fietsen op mn gemakkie
21/22 is Lowlands en missen er een aantal mensen hier de meetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb even gekeken wanneer we het dakterras nog beschikbaar hebben: het weekend van 14/15 en 21/22 augustus.
Ja, natuurlijk!quote:
Jah en nou is het geld dus op. Wil je nou die satestokjes of niet? Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken he...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jah, als je zomaaar op vakantie naar Tunesië kunt...![]()
ninja edit??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
geen engineer, gewoon leidinggevende
En nu trouwens net junior af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |