Hier ook zoiets van Summer en haar ex. De rekeningen en brieven bleven op zijn naam binnenkomen en als we wat wilden vragen of regelen mocht dat niet, hij moest zelf contact opnemen terwijl hij al anderhalf jaar uit dat huis was gegaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:31 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
![]()
Na de scheiding van mn ouders is mn moeder eerst dik een jaar bezig geweest om de naam waaronder we aangemeld stonden bij Eneco omgezet te krijgen. Daarna kocht ze een nieuw huis en wilden we de verhuizing doorgeven, toen bestonden we ineens niet meer bij Eneco. Uiteindelijk heeft dat ook echt maanden geduurd voordat we weer "bestonden". En nu (5 jaar later) krijgen we nog steeds de rekeningen geadresseerd aan mn vader, terwijl hij niet eens in dit huis heeft gewoond
ehh ja.. want een andere maatschappij is niet goed genoeg??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ow, als het SHELL was geweest had ik meteen gesolliciteerd
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dank je, ik hoor graag dat ik er 10 jaar jonger uitzie
we zoeken een senior engineer ( en ik ben NET af eenjunior engineer) dus.. dat zou kunenn idd :pquote:
ehh hoe weet jij het dan??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Is er nou uberhaubt iemand op fok die wel weet waar je werkt?? (behalve ik natuurlijk)
Hehe, nee johquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehh ja.. want een andere maatschappij is niet goed genoeg??
geen engineer, gewoon leidinggevendequote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we zoeken een senior engineer ( en ik ben NET af eenjunior engineer) dus.. dat zou kunenn idd :p
Geeft niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben na 8 augustus tot je beschikking..
wil ook wel helpen met voorbereiden, of iedereen neemt lekker z'n eigen vlees en drinken mee en we snoepen een beetje van elkaar?? ( hoeft ook niet iemand het voor te schieten..)
Ohh!! ik bemoei me er weer mee.. sorry
Je postte toch een url voor Marvelous voor een baan bij je bedrijf?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehh hoe weet jij het dan??
ik heb nog wel zo m'n best gedaan om dat niette laten weten
* Barretje80 is graag mysterieus
en jah.. er zijn wel mensen die dat weten..
Ik neem satestokjes mee!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Geeft niet.
Ik denk dat het inderdaad wel het slimste is als iedereen iets meeneemt. Anders wordt het voor ons wel een hele dure meet en zo rijk zijn we niet, zeker niet net na de vakantie
Thanksquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
uhuh.. jouw naam doet geen ouderdom vermoeden..
true, maar ligt wel in de lijn van verwachting tochquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja nou, dat hoeft toch niet perse voor haar geboortejaar te staan?
Voor zoiets hoor je ook te sparen hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Geeft niet.
Ik denk dat het inderdaad wel het slimste is als iedereen iets meeneemt. Anders wordt het voor ons wel een hele dure meet en zo rijk zijn we niet, zeker niet net na de vakantie
Voor een bbqmeet?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor zoiets hoor je ook te sparen he
Sate op cocktailprikkersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen de stokjes ja, denk je dat ik rijk ben of zo?
Jah, als je zomaar op vakantie naar Tunesië kunt...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen de stokjes ja, denk je dat ik rijk ben of zo?
ons kantoor staat ook in den haag hoor!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, nee joh
Lijkt me wel ideaal om lekker in Den Haag te werken. Niet dat ik nu ver weg werk (Maasland), maar ik zou best gewoon eens naar mn werk willen fietsen op mn gemakkie
21/22 is Lowlands en missen er een aantal mensen hier de meetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb even gekeken wanneer we het dakterras nog beschikbaar hebben: het weekend van 14/15 en 21/22 augustus.
Ja, natuurlijk!quote:
Jah en nou is het geld dus op. Wil je nou die satestokjes of niet? Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken he...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jah, als je zomaaar op vakantie naar Tunesië kunt...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |