quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik echt huilde toen lag mijn pa aan allerlei draadjes in het ziekenhuis. En dat is 7 jaar geleden
Zijn jullie broer en zus? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Daar moest ik dan weer NIET van huilen.. ik vond het allemaal wel erg intressant.. deed ie z'n hand omhoog ging de hart-slag meter sneler! en het gerochel van de drainlijn vond ik ook intrigerend.. ( wat je allemaal leuk vind als je 13 bent ?!?!?)
Mmm nee dan kunnen we je 'hier' niet gebruiken.....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:01 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Heb 4 jaar Horeca ervaring en net me VWO afgerond
hij vroeg wat je konquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:01 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Heb 4 jaar Horeca ervaring en net me VWO afgerond
Zij was 7 jaar geleden toch geen 13quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie broer en zus? Heb ik iets gemist?
Of hebben jullie gewoon allebei een vader aan allerlei draadjes in het ziekenhuis gehad?
Wat voor werk doen jullie "daar" eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mmm nee dan kunnen we je 'hier' niet gebruiken.....
Als je nog een secretaresse kent die werk zoekt..
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan toch "gewoon" je adres wijzigen?
Naar camping Ockenburg?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:36 schreef MissMSX het volgende:
Wij zitten tegenwoordig bij Eon
Van het verschil in prijs met Eneco kunnen we leuk op vakantie
Als we dat doen kunnen we ook nog eens zuur luxe uit etenquote:
Weet ik veel hoe oud ze is. Vergeleken bij mij is iedereen hier een broekie, kon iedereen 7 jaar geleden 13 zijnquote:
Dank je, ik hoor graag dat ik er 10 jaar jonger uitziequote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe oud ze is. Vergeleken bij mij is iedereen hier een broekie, kon iedereen 7 jaar geleden 13 zijn
jaartal staat in haar naamquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe oud ze is. Vergeleken bij mij is iedereen hier een broekie, kon iedereen 7 jaar geleden 13 zijn
Kom ik vanavond per pm wel ff op terugquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat voor werk doen jullie "daar" eigenlijk?
* Flappekz wil zn horizon verbreden
ik heb alleen een zusje..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie broer en zus? Heb ik iets gemist?
Of hebben jullie gewoon allebei een vader aan allerlei draadjes in het ziekenhuis gehad?
hier is nog plek voor process technologen en werk voorbereiders!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat voor werk doen jullie "daar" eigenlijk?
* Flappekz wil zn horizon verbreden
Waar is hier?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier is nog plek voor process technologen en werk voorbereiders!
*den_haag , jij een andere baan?? *
ik ben na 8 augustus tot je beschikking..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:01 schreef Lovechild het volgende:
Ow ja, een bbq meet. Dat had ik even geblockt toen ik hier even weg was![]()
Ik ga iig zondag op vakantie, t/m eerste week augustus. Daarna iets plannen? Vrij snel daarna wat mij betreft...
bij een olie en gas maatschappij in den haag :pquote:
uhuh.. jouw naam doet geen ouderdom vermoeden..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:51 schreef Love[b]child het volgende:[/b]
[..]
Ow, als het SHELL was geweest had ik meteen gesolliciteerdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bij een olie en gas maatschappij in den haag :p
( en nee.. NIET Shell)
Kan wel je baas wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier is nog plek voor process technologen en werk voorbereiders!
*den_haag , jij een andere baan?? *
Is er nou uberhaubt iemand op fok die wel weet waar je werkt?? (behalve ik natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bij een olie en gas maatschappij in den haag :p
( en nee.. NIET Shell)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |