WTF?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:08 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Das ook ernstig. Vind het best knap dat dat gewoon op de muur blijft zitten
Geloof niet dat we rare muurdingen hadden in dit huis. Er stond alleen een douche in het midden van een slaapkamer, half voor openslaande deuren en de afvoer was gewoon een pvc-pijpje naar het balkon
voor 1000 yen krijg je meestal 1 gerechtje. daar zit ik niet echt vol van. Goedkoopste pilsje was 600 yen, cola kost hetzelfde. word dus water of groene theequote:
Kan je een winkel in de Boekhorststraat aanbevelen, veel keuze en leukere behangetjes dan bijv praxis, gamma en dergelijke zaken. Er hangt een groot neonbord met "behang" erop en ik weet de naam van de winkel verder ook niet uit de hoofd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:16 schreef Barretje80 het volgende:
ohh.. wij moeten binnenkort ook het behang er af gaan trekken![]()
zit nu een vaag regenboog relief in het behang.. wel helemaal wit geverft ( het waren zalmkleurige muren)
maar toch, het relief zit me niet lekker.. dus...
binnenkrot het behang eraf! ( en ook maar meteen een ander kleurtje erop!)
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:17 schreef CaLeX het volgende:
Ze hadden bij mij thuis 3 lagen behang en daarover heen geverft.
En dan echt geverft, dikke laag van een smerig gele kleur latex over ALLES, Plafond, Houtwerk, Kozijnen, verlaagd plafond....
Toen ik het erafhaalde kwam de hele stuclaag mee, ik heb bijna staan huilen toen
Hey, toen was ik 12 dus toen mocht het nog!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
!
Liet je ook een traan toen Willy de baai overdook? Zeg eerlijk?
we gaan het verfen..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan je een winkel in de Boekhorststraat aanbevelen, veel keuze en leukere behangetjes dan bijv praxis, gamma en dergelijke zaken. Er hangt een groot neonbord met "behang" erop en ik weet de naam van de winkel verder ook niet uit de hoofd.
wat cutequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hey, toen was ik 12 dus toen mocht het nog!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Verder huil ik nooit
klussen, mijn favoriete bezigheidquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:16 schreef Barretje80 het volgende:
ohh.. wij moeten binnenkort ook het behang er af gaan trekken![]()
zit nu een vaag regenboog relief in het behang.. wel helemaal wit geverft ( het waren zalmkleurige muren)
maar toch, het relief zit me niet lekker.. dus...
binnenkrot het behang eraf! ( en ook maar meteen een ander kleurtje erop!)
ik ben echt een huiliequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Verder huil ik nooit
ahh das handig.. ik kan nog een handje gebruiken!quote:
Sorry, eerst bouwvakquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh das handig.. ik kan nog een handje gebruiken!
( en volgens mij SaR en Summer ookwel..)
Krijg weleens een brok in mijn keel, maar dat is alles.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben echt een huilie
als het de bedoeling is dat er gehuild moet worden om een film , dan doe ik dat..
Daar moest ik dan weer NIET van huilen.. ik vond het allemaal wel erg intressant.. deed ie z'n hand omhoog ging de hart-slag meter sneler! en het gerochel van de drainlijn vond ik ook intrigerend.. ( wat je allemaal leuk vind als je 13 bent ?!?!?)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Krijg weleens een brok in mijn keel, maar dat is alles.
De laatste keer dat ik echt huilde toen lag mijn pa aan allerlei draadjes in het ziekenhuis. En dat is 7 jaar geleden
CaleX, blijf cool man. Straks zijn onze reputaties als supermachos naar de knoppen en worden we gezien als Christiano Ronaldo's...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Krijg weleens een brok in mijn keel, maar dat is alles.
Alleen Melanie the Miss is op vakantie en komt de 25e terug. Voor de rest weet ik het niet. Ik dacht dat LoveChild de BBQ meet organiseerde en Flappekz de bowlingmeet, maar ik kan ernaast zitten. Geen zin om terug te lezenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:48 schreef Barretje80 het volgende:
Even off-topic:
wanneer is de meet??
ennuh.. in het weekend of op een doordeweekse avond??
Eerst maar eens een periode afspreken??
ik kan:
3 t/m 31 Augustus
1, 7 t/m 30 September
17 t/m 31 Oktober
En, wie zijn er op dit moement op vakantie ( ik ben het overzicht even kwijt)
ohh.. en als ik nu iemands projectje kaap moet je dat ook zeggen!
Gooi er een zielig kindje of zielig diertje in en ik jankquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben echt een huilie
als het de bedoeling is dat er gehuild moet worden om een film , dan doe ik dat..
Mietjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:02 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Gooi er een zielig kindje of zielig diertje in en ik jank
Dit roept alleen maar irritatie opquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:07 schreef SolidasRock het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 20 minuten praten heb ik die wel weer terug hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
CaleX, blijf cool man. Straks zijn onze reputaties als supermachos naar de knoppen en worden we gezien als Christiano Ronaldo's...
bowling toch? marv wilde die bij hem thuis en jullie wilden die in zuiderpark. Zo nee, wie organiseert de bowlingmeet dan wel?quote:
Weet ik het, maar ik organiseer nix. Ben meer van de spontane avondjes (bowlen), maar dat is al een paar keer mislukt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
bowling toch? marv wilde die bij hem thuis en jullie wilden die in zuiderpark. Zo nee, wie organiseert de bowlingmeet dan wel?
Zo lang?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Na 20 minuten praten heb ik die wel weer terug hoor
ga eens klussen jij!quote:
Kannie.... Ben overigens half bezig met dingen opzeggen en aanvragen...quote:
Ben ook een mooiboy hé kost wat meer moeitequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
je moet het wel helemaal opzeggen anders zit je er nog aan vastquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kannie.... Ben overigens half bezig met dingen opzeggen en aanvragen...
einde werkweek toch??quote:
Ja, maar ik weet niet welke i-net provider en energieleverancier ik dan wel wil. Ik probeer ze maar mee te laten verhuizen zonder een nieuwe contract te moeten aangaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je moet het wel helemaal opzeggen anders zit je er nog aan vast
je kan toch "gewoon" je adres wijzigen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet welke i-net provider en energieleverancier ik dan wel wil. Ik probeer ze maar mee te laten verhuizen zonder een nieuwe contract te moeten aangaan.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan toch "gewoon" je adres wijzigen?
WTF, 30 euro om een verhuizing door te geven.quote:Eenmalige kosten en tarieven
De verhuiskosten voor administratieve en technische werkzaamheden bedragen eenmalig ¤ 29,95. Deze kosten worden in rekening gebracht als je verhuist of als je je aanmeldt als nieuwe klant.
mja.. ook als je je aanmeld ald nieuwe klant.. een nieuw abbonement kost dus net zoveel..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
WTF, 30 euro om een verhuizing door te geven.
Mislukt in de vorm dat je verloor jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Weet ik het, maar ik organiseer nix. Ben meer van de spontane avondjes (bowlen), maar dat is al een paar keer mislukt.
Stom, want ik neem toch wel aan dat ze mij willen houden als klant. Als ik nu opzeg en een andere i-netprovider neem kost het mij geen administratiekosten of zo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. ook als je je aanmeld ald nieuwe klant.. een nieuw abbonement kost dus net zoveel..
Dat was met vaders erbij idd. Maar hier is het me nog nooit gelukt om een spontaan iets te fixenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:25 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Mislukt in de vorm dat je verloor ja
Wie weetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:37 schreef Perquisite het volgende:
Iemand die misschien een goed uitzendbureau kent in Den Haag? Of gewoon gelijk een baan voor me heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |