Morgen!!quote:Op maandag 19 juli 2010 09:42 schreef Barretje80 het volgende:
nou.. het blijkt al weer..
de vrouwen zijn aan het werk en de mannen zitten te keuvelen
koffie en koekjes erbij heren??
Mja, blablabla.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Alleen omdat ik niet op grote tieten val......
Wel een beetje jammer dat die allemal 70+ zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 10:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Gelukkig zijn er ook vrouwen die mijn kunsten wel waarderen
Oud geld !quote:Op maandag 19 juli 2010 10:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat die allemal 70+ zijn
Moet dat? Ik heb net ontbetenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat die allemal 70+ zijn
wat was het ook al weer?? lemon party??quote:
Hoor af en toe ook verhalen van mn moeder (werkzaam in bejaardentehuis). Af en toe denk je toch wel briljant als je zo oud kan worden, aan de andere kant ieuw!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat was het ook al weer?? lemon party??
m'n ouders gingen gister tijdens het uit eten ook even vertellen dat ze 's ochtends nog "geknuffeld" hadden
wij natuurlijk " bleeeeghh!"
en m'n moeder in het reatsurant ook echt..: " tss.. bejaarden sex is echt niet vies hoor"
dus ik heb haar maar verteld dat ze moest googlen op die lemon party
nouja moeten moeten...quote:Op maandag 19 juli 2010 11:24 schreef WheeleE het volgende:
Ik moest van Barretje hier posten. Bij deze. Geboren Moerwijker, opgegroeid in Waldeck/Loosduinen, en over een paar maanden verkassen naar Transvaal
.
Ja, wij echte hagenezen lullen niet zoveelquote:Op maandag 19 juli 2010 11:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja moeten moeten...
als rasECHTE hagenaar moet je hier toch zijn..
zoveel ECHTE hagenaars/Hagenezen zijn er hier niet te vinden.. het zijn allemaal van die import westlanders
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:26 schreef Barretje80 het volgende:
nouja moeten moeten...
zoveel ECHTE hagenaars/Hagenezen zijn er hier niet te vinden.. het zijn allemaal van die import westlanders
naja.. echte westlanders, maar import hagenezen :pquote:
import ben ik wel jaquote:Op maandag 19 juli 2010 11:31 schreef Barretje80 het volgende:
naja.. echte westlanders, maar import hagenezen :p
Ik ben heul geen westlander... ik woon er nu alleen hahahaquote:Op maandag 19 juli 2010 11:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
naja.. echte westlanders, maar import hagenezen :p
Ik ben geboren en getogen in Den Haagquote:Op maandag 19 juli 2010 11:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja moeten moeten...
ik ben ook geboren en getogen in den haag!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:36 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Den Haagvolgens mij A_A ook en verder weet ik het niet meer
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:17 schreef Barretje80 het volgende:
dus ik heb haar maar verteld dat ze moest googlen op die lemon party
Ik kom heul niet uit het Westlandquote:Op maandag 19 juli 2010 11:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja moeten moeten...
Ik blijf de hele dag beledigd nav eerder gemaakte opmerkingenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:24 schreef MissMSX het volgende:
Zo, en nu ik ben ik klaar met beledigd zijn
Ik ben geboren in Betlehemquote:Op maandag 19 juli 2010 11:36 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Den Haagvolgens mij A_A ook en verder weet ik het niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ik ook.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben ook geboren en getogen in den haag!
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik ben geboren in BetlehemZiekenhuis Bethlehem ! Dat is nu een revalidatiecentrum toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:00 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ziekenhuis Bethlehem ! Dat is nu een revalidatiecentrum toch?
dat was het toen toch ook al??quote:Op maandag 19 juli 2010 13:00 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ziekenhuis Bethlehem ! Dat is nu een revalidatiecentrum toch?
*zucht*quote:Op maandag 19 juli 2010 13:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
27 jaar geleden iig niet :p
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bethlehem_ziekenhuis
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*zucht*
*gaat em ook niet uitleggen ook*
Misschien vrolijkt dit je nog op.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik blijf de hele dag beledigd nav eerder gemaakte opmerkingen
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien vrolijkt dit je nog op.
[ afbeelding ]
Ik snap hem nu welquote:Op maandag 19 juli 2010 13:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*zucht*
*gaat em ook niet uitleggen ook*
Als ik je buiten zie zitten bij het Klokhuis en je collega's zitten erbij kom ik wel ff vragen of jij nou admiraal anaal bent.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja ik ga nu werkentussen Appelstraat en Loosduinen
tot 2300
vakantie?? je bent net terug!quote:
Zeg, ga je nou zitten baas-boven-bazen?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben geboren in Utrecht en getogen in Nieuwegein. Ben met import getrouwd maar we hebben samen wel 4 Hagenezen op de wereld gezet om dat weer goed te maken.
Vieren ze carnaval?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:55 schreef Lovechild het volgende:
Overigens, zowel mijn oudste jongetjes- als mijn oudste meisjesexemplaar schijnt regelmatig de vraag te horen of ze uit België of Brabant komen (dat laatste zelfs eens door een Brabander). Ze schijnen met een zachte g te praten![]()
Het is mij echt nog nooit opgevallen.
Oeps sorryquote:Op maandag 19 juli 2010 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg, ga je nou zitten baas-boven-bazen?
quote:
Op zondag 18 juli omstreeks 18.00 uur kreeg de dierenambulance te
Wassenaar een melding binnen van een ernstig mishandelde duif. Een
oplettende dame die haar hond aan het uitlaten was op de Oostdorperweg
in Wassenaar, zag de duif op de grond zitten in het gezelschap van twee
afwachtende kraaien. Toen zij dichterbij kwam, vlogen de kraaien weg
maar de duif bleef zitten.
De duif - vermoedelijk een jonge wilde houtduif - was danig toegetakeld
dat hij niet meer kon vliegen. De dame nam de gewonde duif mee naar huis
en belde direct de dierenambulance te Wassenaar. Deze heeft de duif zo
snel mogelijk naar de dierenarts gebracht alwaar werd geconstateerd dat
beide vleugels tot op het bot waren afgeknipt. Ook van de staart was
weinig meer over. Er bestaat geen twijfel over dat dit door menselijk
toedoen is gebeurd. Helaas was de duif niet meer te redden en heeft de
dierenarts het dier uit zijn lijden verlost.
Heeft u gezien wie deze duif zo heeft toegetakeld? Neem dan contact op
met de politie Wassenaar op nummer: 0900-8844.
tuurlijk moeten mensen dat niet doen..quote:Op maandag 19 juli 2010 16:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Echt sommige mensen zouden ze ook een spuitje moeten geven:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |