Ik denk dat ik het voor elk ander dier wel zielig had gevonden, maar duiven (en meeuwen)quote:Op maandag 19 juli 2010 16:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Echt sommige mensen zouden ze ook een spuitje moeten geven:
[..]
Ik wilde weten hoe je het ervaren hebt enzoquote:
Goed punt, maar toch....als ze dat al een bij een duif doen. Voor je het weet pakken ze de kippen op de kinderboederij. Je heb van die malloten (nog steeds een kindertrauma).quote:Op maandag 19 juli 2010 16:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het voor elk ander dier wel zielig had gevonden, maar duiven (en meeuwen)![]()
![]()
![]()
Gelijk dood maken OK, maar op zo'n manier martelen?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het voor elk ander dier wel zielig had gevonden, maar duiven (en meeuwen)![]()
![]()
![]()
GODNONDENJU!!!! nu zeg je het weer!!!quote:
Super, alleen wel erg hectisch en enorm duur. Goedkoop eten en drinken is bijna onmogelijkquote:Op maandag 19 juli 2010 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wilde weten hoe je het ervaren hebt enzo
Dat valt toch wel mee? Waar ben je geweest dan?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Super, alleen wel erg hectisch en enorm duur. Goedkoop eten en drinken is bijna onmogelijk
foto's volgen nog
omgekeerd gebeurd het toch ook?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:29 schreef tuintegel het volgende:
Mensen die dieren moeten pijnigen vind ik sowieso een beetje zielig. Ik ben ook geen vogelliefhebster maar dit is zo onnodig ..
Dat is ook wel weer waar .. Daar heb ik niets op te zeggen eigenlijk ..quote:
Je kan natuurlijk zeggen dat wij verheven zijn boven dieren en beter moeten weten.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:40 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar .. Daar heb ik niets op te zeggen eigenlijk ..
Nouja ik sommige animal-attacks best voorstellen. Neem nou die Grizzlyman, die vroeg er gewoon omquote:Op maandag 19 juli 2010 16:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk zeggen dat wij verheven zijn boven dieren en beter moeten weten.
Of dat dieren het voor levensbehoud doen en wij niet altijd :p
40euro pp voor een simpel lunchje ben je zo kwijt. 10 euro per biertje etc...quote:Op maandag 19 juli 2010 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Waar ben je geweest dan?
lijkt wel Noorwegen! :pquote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
40euro pp voor een simpel lunchje ben je zo kwijt. 10 euro per biertje etc...
Dan ben je echt op de verkeerde plekken geweestquote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
40euro pp voor een simpel lunchje ben je zo kwijt. 10 euro per biertje etc...
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik ben geboren in BetlehemMede-stalgenoot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
quote:
Was jij dan de os of de ezel?quote:
Ik mocht de ezel zijn. Toen ik het hoorde ginng ik uit mn dak.quote:
Ik heb tijdens het kerstspel op de basisschool de ezel moeten spelenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:00 schreef WheeleE het volgende:
Ik mocht de ezel zijn. Toen ik het hoorde ginng ik uit mn dak.
Moest je met Jos samen in 1 pak??quote:Op maandag 19 juli 2010 20:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het kerstspel op de basisschool de ezel moeten spelenMocht nog een liedje balken ook
Jos?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |