Heb je huisdieren? Zo ja, hoe doe je dat met schoonmaken in de slaapkamer?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Slaapkamer - hoogpolig tapijt
Woonkamer - Laminaat
Hal+overloop - Laminaat
Logeerslaapkamers - tapijt
Keuken - laminaat
een bruiloftquote:Op zondag 18 juli 2010 21:24 schreef tuintegel het volgende:
Wat voor een feest wordt het Barretje? . Gefeliciteerd met je ouders
ohjaa.. 1 witte en 1 zwarte kater..quote:Op zondag 18 juli 2010 21:35 schreef SolidasRock het volgende:
Welkom Tuintegel en Den_Haag, jullie UIs staan nu wel in de OP
[..]
Heb je huisdieren? Zo ja, hoe doe je dat met schoonmaken in de slaapkamer?
Te Werve!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:18 schreef Barretje80 het volgende:
wij zijn vandaag bij te werve gaan kijken voor een feest en ik ben verliefd!![]()
![]()
erg mooi allemaal!
ohh!! wij willen er ook lunchenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te Werve!Daar hebben wij en onze gasten geluncht bij onze bruiloft.
*kuch* Lees even terugquote:Op zondag 18 juli 2010 21:43 schreef AirwiN het volgende:
Te Werve!Daar hebben wij en onze gasten geluncht bij onze bruiloft.
Ook dit jaar komt er weer carnavalquote:Op zondag 18 juli 2010 21:38 schreef tuintegel het volgende:
Spannend. Ik wil niet trouwen maar stiekem ben ik weleens benieuwd hoe zo een jurk mij zal staan
.
jij RB en LC??quote:
Nee hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij RB en LC??
en volgens mij was er ook nog een driehoeks verhouding met SaR Summer en.. ???
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij RB en LC??
Trouwen hebben wij gedaan in het Huygensmuseum in Voorburg. Een prachtige locatie, maar alleen als je niet teveel gasten hebt. Te Werve is ook een mooie locatie om foto's te maken, zowel binnen als buiten, maar dat zal je zelf ook al hebben geconstateerd.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:44 schreef Barretje80 het volgende:
ohh!! wij willen er ook lunchen
naja, trouwen, dan lunchen, taart en receptie..
moeten nu een offerte aan gaan vragen :p ben benieuwd
Ik lees nooit terug, de tietentopics in US en KPD uitgezonderd.quote:
Ik kan het niet vinden. Las ff terug maar er werd alleen maar geschreven over vloerbedekking/ laminaat....quote:Op zondag 18 juli 2010 22:11 schreef tuintegel het volgende:
Ik denk dat het allemaal voortkomt uit het vorige topic
En wie?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij RB en LC??
Je vroeg dan ook geen advies, maar je vroeg wat wij zouden doenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ziet duur uit. Kijk, als het een koophuis was zou het een investering zijn, nu wil ik een niet al te dure mooie resultaat. Dus niet te goedkoop maar wel iets waar ik (en prinsesje) blij mee zouden zijn.
Je mag de mijne wel eens passenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:38 schreef tuintegel het volgende:
Spannend. Ik wil niet trouwen maar stiekem ben ik weleens benieuwd hoe zo een jurk mij zal staan
.
Das waarquote:Op zondag 18 juli 2010 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je vroeg dan ook geen advies, maar je vroeg wat wij zouden doen
Niet dit jaarquote:Op zondag 18 juli 2010 21:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ook dit jaar komt er weer carnaval
140x200? Da's een eenpersoonsbedquote:Op zondag 18 juli 2010 22:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En wie?Dus dat verhaal met 40 verhuisdozen was gejokt om mijn adres en telnr te bemachtigen voor een stormachtige driehoeksverhouding?
![]()
![]()
![]()
* SolidasRock denkt nu dat een bed van 140x200 niet meer afdoende is....
Daarom. Ik ben vast aan het sparenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Das waarmaar is wel mooi hoor, ziet er sjiek uit vind ik en stevig en betrouwbaar.
Carnaval ??? februariquote:Op zondag 18 juli 2010 22:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Begint officieel toch op 11 november?
Even vervelend doen op de zondagquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Carnavalquote:Op 11 november (de elfde van de elfde), om precies 11:11u, begint het carnavalsseizoen. In Nederland wordt deze start van het seizoen in vrijwel iedere carnavalvierende plaats met een zekere ceremonie gevierd.
Jij bent niet de enige met een prinsesje.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:27 schreef SolidasRock het volgende:
Summer? Hoe kom jij aan de inloggegevens van MissMSX?
Ik merk hetquote:Op zondag 18 juli 2010 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige met een prinsesje.
Daarentegen heb ik haar wel beter onder de duim.quote:
Nee johquote:
Waarom alleen de hal tapijt? De logica ontgaat me ff?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:28 schreef GotC het volgende:
Slaapkamer - Laminaat
Woonkamer - Laminaat
Hal - Tapijt
Overloop - Laminaat
Logeerslaapkamers - Laminaat
Keuken - Laminaat
Lekker makkelijk, ziet er prachtig uit en niet zo koud als tegels (wat overigens hier niet mag in de flat maar toch wordt gedaan)
We are onequote:Op zondag 18 juli 2010 22:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Summer? Hoe kom jij aan de inloggegevens van MissMSX?
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarentegen heb ik haar wel beter onder de duim.
Voeten vegen enzoquote:Op zondag 18 juli 2010 22:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom alleen de hal tapijt? De logica ontgaat me ff?
Droom fijn, niemand krijgt mij onder de duim!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarentegen heb ik haar wel beter onder de duim.
Dan wil ik hem best eens passenquote:
Dan ben je gewoon nog nooit een echte kerel tegengekomen.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:35 schreef summer29 het volgende:
Droom fijn, niemand krijgt mij onder de duim!
Gekkie, dat doe je toch niet op tapijt maar op voetjeveegrollending of deurmat. Buiten mijn nieuwe huis heb ik al zo een rubberen gatending neergelegd en binnen komt een deurmat met welkom erop. Dus als je na 2 keren voetvegen nog steeds niet schoon genoeg ben weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 18 juli 2010 22:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Voeten vegen enzoSta je tenminste niet gelijk met natte schoenen op het laminaat.
Dus je tapijt in hal mag lekker vies worden... Als herfst weer is ga ik in plassen stampen en kom bij jou daarna op tapijt afvegen.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Voeten vegen enzoSta je tenminste niet gelijk met natte schoenen op het laminaat.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
en binnen komt een deurmat met welkom erop.
180x220quote:Op zondag 18 juli 2010 22:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Resistance is futile?![]()
Ennuh, wat was een 2 persoonsbed voor jou? 180x200? of groter?
Ach, wij lopen beneden in de lifthal eerst over een rubberen mat daar, en ik hoor net dat er hier een speciale inloopmat ligt zoals bij bedrijvenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gekkie, dat doe je toch niet op tapijt maar op voetjeveegrollending of deurmat. Buiten mijn nieuwe huis heb ik al zo een rubberen gatending neergelegd en binnen komt een deurmat met welkom erop. Dus als je na 2 keren voetvegen nog steeds niet schoon genoeg ben weet ik het ook niet meer
Waarschuw me even als je een echte man zietquote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon nog nooit een echte kerel tegengekomen.
Hij hangt hier alleen maar als huisje voor de motten, dus als het echt je droom is om eens zo;n jurk aan te hebben, be my guestquote:Op zondag 18 juli 2010 22:35 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan wil ik hem best eens passen. Nee hoor een bruidsjurk is toch meestal speciaal voor een vrouw of niet?
Iedere keer als ik in de spiegel kijk.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:41 schreef summer29 het volgende:
Waarschuw me even als je een echte man ziet
Schoenen uit bij de deurquote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gekkie, dat doe je toch niet op tapijt maar op voetjeveegrollending of deurmat. Buiten mijn nieuwe huis heb ik al zo een rubberen gatending neergelegd en binnen komt een deurmat met welkom erop. Dus als je na 2 keren voetvegen nog steeds niet schoon genoeg ben weet ik het ook niet meer
* SolidasRock noteert en combineert ff: echte mannen hebben een bed van 180x220quote:
Mag ik hem ook passen? Vraag me af hoe ik eruitzie in zo een jurk en hoeveel ik voor lul zal lopenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij hangt hier alleen maar als huisje voor de motten, dus als het echt je droom is om eens zo;n jurk aan te hebben, be my guest![]()
Neequote:Op zondag 18 juli 2010 22:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag ik hem ook passen? Vraag me af hoe ik eruitzie in zo een jurk en hoeveel ik voor lul zal lopen
Het gaat niet om de man. Het gaat om het ideequote:Op zondag 18 juli 2010 22:44 schreef summer29 het volgende:
[..]
Denk je dat ik met zo man wil?![]()
Solid ziet er veel beter uit.
Nee lieverd, het was alleen de bedoeling dat geen schoenen in slaapkamer als we vloerbedekking nemen. Maar oke dat we door hele huis in slippers en of sloffen door huis wandelen. Net als moslims mensen die altijd doen.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Dat waren we al van plan.
Dan kun je het moment suprême niet langer uitstellen zeg maar?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Als mannen zich gaan afvragen hoe ze eruit zullen zien in een jurk wordt het voor mij net even te veel
Moslims hebben wel schone vloerenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef summer29 het volgende:
[..]
Nee lieverd, het was alleen de bedoeling dat geen schoenen in slaapkamer als we vloerbedekking nemen. Maar oke dat we door hele huis in slippers en of sloffen door huis wandelen. Net als moslims mensen die altijd doen.
Wel zo verstandig. wat je allemaal wel niet mee naar binnen neemt van de straatquote:Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef summer29 het volgende:
[..]
Nee lieverd, het was alleen de bedoeling dat geen schoenen in slaapkamer als we vloerbedekking nemen. Maar oke dat we door hele huis in slippers en of sloffen door huis wandelen. Net als moslims mensen die altijd doen.
Ze heeft nog veel te leren.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef MissMSX het volgende:
Het gaat niet om de man. Het gaat om het idee
Welnee, die gaat gewoon over de knie en krijgt een hele hand.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:50 schreef SolidasRock het volgende:
Gebruik 2 duimen, dat heeft meer effekt!
De grootste antiheld die er bestaatquote:
Wait whut?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij RB en LC??
En Air verwelkomt toch?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wait whut?
Ik heb RB zeer recentelijk voorgoed mijn bed uitgemept hoor.
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:47 schreef Lovechild het volgende:
Van mij wel. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, jeweets
Duidelijk iemand die te weinig Doe Maar luistert / heeft geluisterd.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:38 schreef Flappekz het volgende:
Hebben jullie dat ook altijd?
De eerste werkdag na je zomervakantie (van dik 3 weken dit keer). Op weg naar je werk zit je nog te denken: "Ik ben benieuwd wat er allemaal veranderd is."
En dan kom je binnen op je werk, blijkt dat er helemaal nix anders dan anders is. En dan pas bedenk je je: 3 weken is eigenlijk best kort.
Nou, dat dus
Inderdaad. Ik heb nog nooit de behoefte gehad om eens ff lekker naar Doe Maar te luisteren. Niet bewust iigquote:Op maandag 19 juli 2010 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die te weinig Doe Maar luistert / heeft geluisterd.
Een hiaat in je leven tot nu toe.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:44 schreef Flappekz het volgende:
Inderdaad. Ik heb nog nooit de behoefte gehad om eens ff lekker naar Doe Maar te luisteren. Niet bewust iig
Hmm.. op weg naar m'n werk na een vakantie denk ik altijd:quote:Op maandag 19 juli 2010 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die te weinig Doe Maar luistert / heeft geluisterd.
Alleen omdat ik niet op grote tieten val......quote:Op zondag 18 juli 2010 23:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wait whut?
Ik heb RB zeer recentelijk voorgoed mijn bed uitgemept hoor.
Tsja... vrouwen he? Spreek je bijv een keer af om een beetje dirty te schelden tijdens de sex en ineens moet je op de bank slapen omdat ze het niet pikt.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Alleen omdat ik niet op grote tieten val......
Dan pik je gewoon de verkeerde vrouwen op.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:05 schreef SolidasRock het volgende:
Tsja... vrouwen he? Spreek je bijv een keer af om een beetje dirty te schelden tijdens te sex en ineens moet je op de bank slapen omdat ze het niet pikt.
Ik weet het, ik doe alles verkeerd...quote:Op maandag 19 juli 2010 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan pik je gewoon de verkeerde vrouwen op.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tsja... vrouwen he? Spreek je bijv een keer af om een beetje dirty te schelden tijdens de sex en ineens moet je op de bank slapen omdat ze het niet pikt.
Je bent gewoon te goed voor deze wereld.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:13 schreef SolidasRock het volgende:
Ik weet het, ik doe alles verkeerd...
O...quote:Op maandag 19 juli 2010 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent gewoon te goed voor deze wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |