quote:
We kunnen ook eerst een mini-meet doenquote:
We zitten wel erg verspreid over het land, niet? Lijkt me wel tof opzich overigens.quote:
In het midden meeten danquote:Op zondag 18 juli 2010 21:26 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
We zitten wel erg verspreid over het land, niet? Lijkt me wel tof opzich overigens.
En dat andere onderwerp?quote:
Ook yes, maar wel women only. Geen ervaring though, alleen vvm, wat eigenlijk gewoon vv was, maar die vent moest er zo nodig bij van haarquote:
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ook yes, maar wel women only. Geen ervaring though, alleen vvm, wat eigenlijk gewoon vv was, maar die vent moest er zo nodig bij van haar![]()
.
Amsterdamse of Utrechtse grachten??quote:Op zondag 18 juli 2010 21:56 schreef Brittie het volgende:
[..]
grinnik.
Met pride meeten is niet onmogelijk, maar wel een beetje lastig...
( Net dat weekend komen medewerkers van een van onze grootste klanten naar NL, en wat wilden ze gaan doen op zaterdag? Yep, boottocht door de grachtenmaar da's toch maar naar zondag verplaatst
. Maar ja, ik moet er wel voor een deel bij zijn zowel zaterdag als zondag
![]()
)
Nicequote:Op zondag 18 juli 2010 22:00 schreef Vanyel het volgende:
Nah ik vind vvm anders helemaal niks mis mee (gebaseerd op 1 toffe ervaring, maar toch)
Amsterdamsequote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:00 schreef Vanyel het volgende:
Nah ik vind vvm anders helemaal niks mis mee (gebaseerd op 1 toffe ervaring, maar toch)
Ach, ik ben gewoon niet zo dichtgetiktquote:
Mja dan moet je dus wel enigszins aangetrokken zijn tot mannen om dat een succes te laten worden denk ikquote:Op zondag 18 juli 2010 22:09 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind vvm alleen al aantrekkelijker omdat het een stuk minder complicaties meebrengt of kan brengen. Drie vrouwen is een perfect recept voor allerlei poespas.
Dat heb je dus niet altijd in de hand.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef Avey het volgende:
En 3 vrouwen gaat prima hoor, als je zoals ik zei het maar niet te serieus neemt.
Tja als we dan toch met vooroordelen gaan strooien...quote:
Je eerste zin snap ik niet (waar zit mijn vooroordeel, ik heb het over mijn ervaring) en over de tweede zal ik het maar niet eens hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:13 schreef Avey het volgende:
[..]
Tja als we dan toch met vooroordelen gaan strooien...
Die kerel wil dan natuurlijk ook 1 op 1
quote:
Dan is het maar goed dat ze die dag op zondag hebben gezet. De pride is toch zaterdag? Goede indruk krijgen de mensen dan van NLquote:Op zondag 18 juli 2010 22:02 schreef Brittie het volgende:
[..]
Amsterdamse. Lekker snugger he?
M'n baas woont in Amsterdam, vandaar. Moet het hele bedrijf bij haar thuis gaan eten enzo (tenminste, dat is geloof ik het plan
)
Dat 3 vrouwen minder goed zou werken dan 2 mannen en een vrouwquote:Op zondag 18 juli 2010 22:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je eerste zin snap ik niet (waar zit mijn vooroordeel, ik heb het over mijn ervaring)
Is dat juist niet minder zo dan? Ik bedoel 3 lesbo's lijkt mij minder complicated dan 2 bi's en een heteroman. Of ben ik nu heel bekrompen?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:19 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat 3 vrouwen minder goed zou werken dan 2 mannen en een vrouwOf dat je er meer gezeik mee zou krijgen.
Maar waarom zou je dan überhaupt een man erbij nemen?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:22 schreef Vanyel het volgende:
Minder goed dan 2 vrouwen en 1 man. Om de simpele reden dat de vrouwen in dit geval op vrouwen vallen en emotioneel dus minder risico lopen met een man.
Niet echt hmquote:Op zondag 18 juli 2010 22:17 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ze die dag op zondag hebben gezet. De pride is toch zaterdag? Goede indruk krijgen de mensen dan van NL![]()
![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:23 schreef Avey het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan überhaupt een man erbij nemen?
Straatfeest bij vive la viequote:Op zondag 18 juli 2010 22:25 schreef Brittie het volgende:
[..]
Niet echt hm. Naja, ff kijken. Ik weet overigens ook helemaal niet waar ik wezen moet met de Pride, naar bloteriken op boten kijken trekt me niet zo. Maar leuke feestjes dan weer wel
dus als iemand nog tips heeft...
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:23 schreef Avey het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan überhaupt een man erbij nemen?
Algeheel niet de laatste tijd. Maar dat gaat volgende week weer goed komenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:25 schreef Brittie het volgende:
[..]
Aww. Niet op dit specifieke moment
of gewoon algeheel niet?
Dinnetje weer terug van weggeweest dan?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:27 schreef Avey het volgende:
[..]
Algeheel niet de laatste tijd. Maar dat gaat volgende week weer goed komen
Uh-huhquote:Op maandag 19 juli 2010 14:36 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dinnetje weer terug van weggeweest dan?nice!
Nais! Mijnes is ook net weer terug - was maar een weekje weg, maar toch, wel fijnquote:
Als ze terug is sleep ik haar meteen weer mee naar Berlijnquote:Op maandag 19 juli 2010 14:42 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nais! Mijnes is ook net weer terug - was maar een weekje weg, maar toch, wel fijn![]()
Ik ergerde me er ook al aan ja! Mediaquote:Op maandag 19 juli 2010 18:27 schreef lezzer het volgende:
Artikel roze maandag op nu.nl...
Wat zien we als foto bij het artikel?
1. Een dragqueen
2. Een homo in leer
3. Een leuk doorsnee pottenstel
In de begeleidende slideshow zien we?
1. 7 foto's van dragqueens
2. Leuke doorsnee pottenstellen
3. 5 foto's van dragqueens en 2 van Luv
Ja en toen presteerden ze het nog om die éne(!) vrolijkerd in roze tutu, plateauzolen en verentooi op 't hoofd uitgebreid in mediabeeld te brengen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:33 schreef lezzer het volgende:
daarom was ik zo blij dat er vorig jaar op de roze zaterdag geen parade was, eindelijk een keer andere beelden.
Aww... gaat het nu ietsje beter? Dokter is wellicht geen slecht ideequote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:07 schreef Vanyel het volgende:
Wat een kutnacht. Halve nacht wakker gelegen van hoofdpijn en misselijkheid. Toch maar eens de huisarts bellen, ik ben (vrijwel) elke dag pijn in mijn kop echt meer dan zat.
Daarom dus wel de wekker anderhalf uur later, mocht niet gewoon gaan werken van mijn lief.
@brittie: eerste reactie is zeker politie bellen, maar hij weet dan ws ook dat jij dat was. Wat voor problemen levert jou dat als ie in je huis woont?
Nope... zitten in gekochte studio's.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:54 schreef lezzer het volgende:
Kan je die huisgenoot er niet aan naaien bij je huisbaas?
Ja we vormen een woonvereniging met 6 man...quote:
Da's toch 5 tegen 1 dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:13 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ja we vormen een woonvereniging met 6 man...werkt allemaal heel goed behalve dat er dus 1 rotte appel tussen zit en we kunnen alleen maar hopen dat of wij onze studio snel doorverkopen, of hij
.
Ik vind hem zelf ook best wel goedquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:29 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet opeens weer een beetje grijnzen om je signature.
Wat een waarheid!
Mja, ik weet niet of we hem echt kunnen verplichten om per direct ergens anders te gaan wonen. Misschien toch eens informerenquote:
Verrrek, daar heb ik in mijn foonfrustratie gewoon overheen gekekenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf ook best wel goed![]()
Had je dit gezien? [Lesbeau] #267 - Skunky's eerste keer
Nou, misschien niet verhuizen, maar er zijn toch wel iets van regels/afspraken ofzo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:35 schreef Brittie het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of we hem echt kunnen verplichten om per direct ergens anders te gaan wonen. Misschien toch eens informeren.
Yea... die zijn er wel, maar dat gaat meer over de schoonmaak enzo weetjewel, niks constructiefs ofzo dus. Ik hoop een dezer dagen met iedereen om de tafel te kunnen om het eens uit te praten, want het is al 2 jaar gezeik met dat jong. Hij is 24 maar gedraagt zich als een kind van 5...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, misschien niet verhuizen, maar er zijn toch wel iets van regels/afspraken ofzo?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:52 schreef lezzer het volgende:
Lijkt mij heel verstandig
Ik begin trouwens een aardige verslaving op te bouwen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:00 schreef Brittie het volgende:
Je zou toch denken dat ze dat best een keertje uit konden gaan vinden he?
Ik bedoel, ze hebben nu ook Fanta Zero! Mentos kan niet langer achterblijven!quote:
Als het maar niet zo smerig wordt als Fanta Zeroquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:12 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik bedoel, ze hebben nu ook Fanta Zero! Mentos kan niet langer achterblijven!
Wat is dat, een aanval van Abel? Zit je dan soms verstrikt in een kabelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
* lezzer heeft weer een aanval van Abel...
Ja, helaas erg weinig clipjes van.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:21 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Wat is dat, een aanval van Abel? Zit je dan soms verstrikt in een kabel
Ow, ruk ruk ruk ruk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:55 schreef NanKing het volgende:
Het was mijn beslissing, desalniettemin is het inderdaad heel erg zuur.
Zo dan, da's wel effe een verandering.quote:
ik heb 10 jaar geleden een zelfde beslissing genomen, en werkelijk waar, ik vind het nog steeds de beste beslissing ooit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:08 schreef NanKing het volgende:
Ja, we zijn echt uit elkaar. Ik heb haar nu ook al een paar weken niet gezien. Het is allemaal heel raar. Aan de ene kant heb ik 't gevoel dat mijn hele wereldje onder mijn voeten weg is gezakt en aan de andere kant ben ik opgelucht en heb ik veel plannen voor de toekomst en ben ik met iemand anders samen en gelukkiger dan ooit tevoren...Rare situatie ik weets.
Ah, da's fijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:15 schreef NanKing het volgende:
Ja al lang. Je bedoelt toch of ze het ook schlos had gemacht?. We zijn nu echt met zn 2en.
Ben ik enige die van deze conversatie geen woord begrijpt?quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:20 schreef Avey het volgende:
[..]
Ben ik enige die van deze conversatie geen woord begrijpt?
Ok. Ik snap er nog niets van maar dat komt dan omdat ik niet op gelet heb of wat gemist hebquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neh. We waren met zn 3en. En nu met zn 2en, D is de naam van de persoon waar ik ben weggegaan.
Heet die plaats zo of is dat de afkorting van de oosterburen? Google is your friendquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:20 schreef NanKing het volgende:
Hahaha!
Ik ga verhuizen naar Schland als mijn huis verkocht is.
Jeetje, wel heftig!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef NanKing het volgende:
Ah een edit. Mijn moeder heeft vanaf 't begin al gezegd dat het mijn relatie met D zou kosten. Maar ze zag me de laatste 7 maanden van een depressief kutkindje naar een opgebloeide vrouw veranderen door mijn nieuwe
. Mijn ouders vinden haar helemaal geweldig. Ze is ongeveer alles wat mijn ex niet is.
Niet dat ze ooit enige problemen hebben gehad met mijn ex, maar het is een erg introvert persoon. Tot in het extreme.
Maar goed ik zal hullie niet langer vervelen met mijn gezanik
Nou, het verveelt mij niet hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef NanKing het volgende:
Maar goed ik zal hullie niet langer vervelen met mijn gezanik
Wat wij dan hadden, m.n. de mrs, was dat mensen aan ons vroegen of we het wel zeker wisten, en of we niet een fout begaan hadden "wat we ons toch in ons hoofd haalden".quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:01 schreef NanKing het volgende:
Het is de eerste keer in mijn leven dat ik echt mijn hart volg en het voelt haske goed. Na inderdaad zeker een paar jaar tobben.
Heb ik geen tijd voorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:54 schreef Vanyel het volgende:
Rust nemen lezzer! Bent ook geen 18jarige stoeipoes meer.
Wat denk je dat ik de hele tijd naar mijn mrs zit te doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:56 schreef Vanyel het volgende:
Tijd maken.
Wat heerlijk om door te geven waar ik steeds mee word doodgegooid
nee, ik ben het nu aan het afrondenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:05 schreef Vanyel het volgende:
Dan kun je nu gewoon relaxen en iets anders gaan doen dus
Vet?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:31 schreef lezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Missen jullie ook iets bij haar?![]()
Gheghe, zie je, ik ben niet de enige die het opvaltquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:38 schreef Avey het volgende:
Mja ze heeft geen tieten, maar is dat zo bijzonder?
quote:
Ja, d'r borsten in ieder geval niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dan prijs ik me gelukkig eigenlijk welquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, d'r borsten in ieder geval niet...Nee, daar zit een bikinitopje voor in de wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik heb nog een paar in de aanbieding.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dan prijs ik me gelukkig eigenlijk wel
Ik vind een goed stel toch wel een mooie feature eigenlijk
Hear hear!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dan prijs ik me gelukkig eigenlijk wel
Ik vind een goed stel toch wel een mooie feature eigenlijk
Die had je toch al aan iemand verkocht?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar in de aanbieding.
ja, dat was het risico dus met die post... :quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:55 schreef Qebbel het volgende:
Nou nou, zo erg is het nou ook weer niet.Ik heb geen gram meer tiet dan zij heeft en dat vind ik helemaal goed!
Ben jij verder ook zo dun?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:55 schreef Qebbel het volgende:
Nou nou, zo erg is het nou ook weer niet.Ik heb geen gram meer tiet dan zij heeft en dat vind ik helemaal goed!
Niet definitief.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die had je toch al aan iemand verkocht?
Ach ja. Years of insecureness zijn wel voorbij hoor. Heb nu zelfs vaak mn extra extra push up bh's vanuit mn pubertijd verruild voor helemaal niks. Heerlijk! En zo weinig zit er nou ook weer niet; ben ook niet zo groot gebouwd, dus iets anders zou raarder staan denk ik, of ik val omquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja, dat was het risico dus met die post... :![]()
Oh dat zat er wel aan te komen. Wat krijgen we nou, VVD-CDA-PvdA?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:58 schreef lezzer het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)rs-plus-mislukt.html![]()
Vaak is het toch wel in verhouding?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:58 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ach ja. Years of insecureness zijn wel voorbij hoor. Heb nu zelfs vaak mn extra extra push up bh's vanuit mn pubertijd verruild voor helemaal niks. Heerlijk! En zo weinig zit er nou ook weer niet; ben ook niet zo groot gebouwd, dus iets anders zou raarder staan denk ik, of ik val om.
Nou niet zo dat je mn ribbenkast ziet! We zijn allemaal nogal tenger en rank gebouwd in mijn familie, van 2 kanten.quote:
Ach het gaat om de verhoudingenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:00 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nou niet zo dat je mn ribbenkast ziet! We zijn allemaal nogal tenger en rank gebouwd in mijn familie, van 2 kanten.
Ja maar hee, smaken verschillen toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja, dat was het risico dus met die post... :![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef wonderer het volgende:
Groter dan B is volgens mij echt compleet nutteloos.
Dat scheelt nogal, deze foto ziet eruit alsof ze ooit wel meer gehad heeft, maar ze gewoon weggehongerd heeft.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:00 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nou niet zo dat je mn ribbenkast ziet! We zijn allemaal nogal tenger en rank gebouwd in mijn familie, van 2 kanten.
Jij bent echt een rare homo jij!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef wonderer het volgende:
Groter dan B is volgens mij echt compleet nutteloos.
Twijfel je?quote:
Ja zoiets denk ik. Jubelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh dat zat er wel aan te komen. Wat krijgen we nou, VVD-CDA-PvdA?
Wrom dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij bent echt een rare homo jij!
Bij groter dan B begint het grote plezier!
Vind ik dus he, persoonlijk, mening enzo, en ja, heb exen met heel wat minder dan B waar ik niet mindere seks mee had of graag naar keek, maar ik kijk én voel nou eenmaal graag aan meer.
Nee, er kwam een overlijdensgeval tussendoor waardoor ik er niet echt met Brad verder over kon praten.quote:Twijfel je?
Plaats tvp stond er bij mij gisteren. Onder het reactievak.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:11 schreef Vanyel het volgende:
Doe mij trouwens tussendoor nou eens inlichten over de volgknop bij mobiel internet?
Ik ben blind of hij staat er bij mij niet. En het staat niet voor niks in je sig he!
Zicht en gevoel. Ik vind wat grotere borsten mooi om naar te kijken.quote:
Kan ik me ook wel wat bij voorstellen eerlijk gezegd.quote:[..]
Nee, er kwam een overlijdensgeval tussendoor waardoor ik er niet echt met Brad verder over kon praten.
Is ook niks nee. Nou ja beter dan dat paars+ in ieder geval.quote:
Hoe mannelijker, hoe geiler we het hier vindenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef wonderer het volgende:
http://www.facebook.com/home.php#!/album.php?aid=22073&id=100000444626885&ref=mf
Geile (pre-T) foto's
Kan jij niet een boek gaan schrijven ofzo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zicht en gevoel. Ik vind wat grotere borsten mooi om naar te kijken.
Enn ik vind ze helemaal fijn voelen als er zeg maar genoeg vlees aan zit om je handen er helemaal omheen te vouwen, je gezicht ertegenaan te vlijen, ze over je lijf te voelen glijden als de ander 'door het bed beweegt'.
Je lachte, ik zag het welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef wonderer het volgende:
http://www.facebook.com/home.php#!/album.php?aid=22073&id=100000444626885&ref=mf
Geile (pre-T) foto's
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kan jij niet een boek gaan schrijven ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja, strawberry-blonde. Maar het valt hier wel meer op, geloof ik :s Het is wel mijn eigen kleur in ieder geval. En er zit een shitlading wax in, dan wordt het ook donkerderquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe mannelijker, hoe geiler we het hier vinden
Heb je ook vergelijkingsmateriaal met T?
Jij bent rood![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]Boobies!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet toch zichzellef.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:26 schreef lezzer het volgende:
Sjezus Wonderer, wordt je kop nou gewoon hoekiger van dat spul ofzo?
Veel minder rond.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:23 schreef wonderer het volgende:
ister zag ik er zo uit:
[ afbeelding ]
en als je die naast
[ afbeelding ]
zet (13 april) is er best wat veranderd...
Da's mijn neutrale blikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Veel minder rond.
Je kijkt zo treurig op al die foto's.
Ik heb ook een plaats tvp link op mijn mobiel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu op een dag nog naar een andere layout op de computer, dan hoor ik er helemaal bij
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, strawberry-blonde. Maar het valt hier wel meer op, geloof ik :s Het is wel mijn eigen kleur in ieder geval. En er zit een shitlading wax in, dan wordt het ook donkerder![]()
Ik heb nog niet echt iets recents, maar ik zit erover te denken in oktober/november dezelfde man te bellen (alleen moet ik het dan wel zelf betalen) om dezelfde shoot te doen. Ter vergelijking.
Gister zag ik er zo uit:
[ afbeelding ]
en als je die naast
[ afbeelding ]
zet (13 april) is er best wat veranderd...
Je kunt alles helemaal zelf instellen. Ik vond het heel tof. Ik neem misschien wel een abo zelfs dat ik 'm dan eerder heb.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je kunt alles helemaal zelf instellen. Ik vond het heel tof. Ik neem misschien wel een abo zelfs dat ik 'm dan eerder heb.
Dat zat ik ook te overwegenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je kunt alles helemaal zelf instellen. Ik vond het heel tof. Ik neem misschien wel een abo zelfs dat ik 'm dan eerder heb.
bikkelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Medio volgende week (je weet maar nooit wie er meeleest).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef wonderer het volgende:
Wat zou je zonder ons moeten...
Wanneer ga je nou op vakantie?
En gelijk heeft zequote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Internet was een vereiste, anders ging mijn vrouw niet mee
Aangezien ze tegenwoordig de enige directeur in haar bedrijf is, wilde ik er deze keer niet flauw over doenquote:
Tot het dwangmatig wordt is dat leuk ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:40 schreef wonderer het volgende:
Toch lekker om in een verloren uurtje op het balkon even je mail te checken?
Oh ja, dwangmatig is niet goed...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Tot het dwangmatig wordt is dat leuk ja.
Maar, dat hoort er bij als je eigen baas bent.
Wat er ook bij hoort, is dat je eigenlijk geen vakantie hebt, maar gewoon vooruit werkt en weer inhaalt achteraf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How come?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:13 schreef Vanyel het volgende:
Maar heb, om een onderwerp van een paar dagen geleden terug te halen waar ik helaas niet op kon reageren, alweer veel te lang veel te weinig seks!
Ooh. Dan waren het gewone sperziebonen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:08 schreef Vanyel het volgende:
Nee. Snijbonen zijn plat en meestal langer.
Mmmm, dat is rot.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:22 schreef Vanyel het volgende:
Seks is niet zo aantrekkelijk als je al misselijk wordt als je elkaar een zoen geeft, of als je zo'n koppijn hebt dat je ogen ervan gaan tranen.
Op vakantie is t wel gelukt hoor, maar verder al niet sinds ik me niet lekker voel.
Vrouw vindt dat niet zo leuk.....
Mmm, die lust ik welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh. Dan waren het gewone sperziebonen.
Ik wist niet dat die dingen zo anders smaakten...quote:
Jaren, dat kan ik me (gelukkig) niet voorstellen. Ik heb t nu 7 weken en ik ben al bijna klaar om van een brug te springen.. En ik ga er wel vanuit dat het daarvan komt, zou anders wel heeeel toevallig zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:26 schreef lezzer het volgende:
Ik ben trouwens jaren ziek geweest, dus ik snap het wel hoor.
Gelukkig is het ook een afzienbare tijd. Tenminste als het van je zwangerschap komt.
Totaal andere boonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die dingen zo anders smaakten...
Zo leer je nog eens wat!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Totaal andere boon
Snijboon
[ afbeelding ]
Sperzieboon
[ afbeelding ]
quote:
Daar kan idd alleen dit opquote:
quote:
De middelste van 6quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:17 schreef Qebbel het volgende:
Die middelste. Kweet nog niet of ik 'r eigenlijk irritant vind, of toch wel heel leuk, maar men; she's hot. Die rechter ook trouwens.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De middelste van 6
Ik gok dat je die rechts van het midden bedoelt?
Spuit 11quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
Het zijn er zes...
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:49 schreef lezzer het volgende:
Oh hallo majsjes!* lezzer zwaait naar de foto meisjes
Zo, en nu ga ik naar bed. Project is weer terug naar de opdrachtgever gekiept en bijna af (denk ik)
The Real L-Word; ofwel de real-life versie van the L-Word. Komt zondagavond bij jou op tv.quote:
Dat is dezelfde als de eerste.. alleen dan met make-up op. (Kristen Steward)quote:
Oh. Misschien moet ik die toch maar eens gaan kijken dan, ik heb ze tot nu toe zoveel mogelijk genegeerdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:01 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Dat is dezelfde als de eerste.. alleen dan met make-up op. (Kristen Steward)
Als je weg wilt kwijlen.. ze speelt in de Twilight films.
Showtime kunnen we niet ontvangenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:54 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Congrats. Lekker slapen!
[..]
The Real L-Word; ofwel de real-life versie van the L-Word. Komt zondagavond bij jou op tv.
Maar zij is al bezetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Dat zijn veel mooie vrouwen niet
Maar... er is hoop:
[ afbeelding ]
Twilight?? *runs away screaming*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Woesh. Eerst gaat het over relaties, waar ik niet zo heel veel verstand van heb, dan over boobies, die ik ook niet heb en vervolgens beginnen we over Twilight.
I know!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Dat zijn veel mooie vrouwen niet
Maar... er is hoop:
[ afbeelding ]
quote:
Waar wil jij het over hebben dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Woesh. Eerst gaat het over relaties, waar ik niet zo heel veel verstand van heb, dan over boobies, die ik ook niet heb en vervolgens beginnen we over Twilight.
Eten. Of het scheren van schapen. Of mensen met rood haar. Of eten.quote:
Ja, waarom kunnen vampiers en weerwolven niet gewoon lief naast elkaar bestaan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Bah. Die hele hype er om heen vind ik niks. De hele serie gaat over het kiezen tussen wat er overheerst. Necrofilie(de vampiers) of Zoöfilie(de wolven). Al moet ik zeggen dat het wel heel leuk is om langs de eerste de beste basisschool te lopen en Twilight af te gaan zeiken. Dan kijken alle kindjes van 8 je heel boos aan.
Mmmm bonbonsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:07 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Dan... uh... *geeft grote doos bonbon^*
Ik heb rood haar!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Eten. Of het scheren van schapen. Of mensen met rood haar. Of eten.
Ik ook.quote:
We have no soul!quote:
Dat wist ik ook alquote:
Ja, ik eigenlijk ookquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Eten. Of het scheren van schapen. Of mensen met rood haar. Of eten.
quote:
Shaun the Sheep al helemaal. Daar smelt ik helemaal van weg.quote:
Shaun is echt geniaalquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:37 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Shaun the Sheep al helemaal. Daar smelt ik helemaal van weg.![]()
Ik hou van schaapjes.
Glucose. Staat los van mijn klachten, maar met eerste prik was mijn suikergehalte te hoog, dus moest ik het nu nuchter gaan proberen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:37 schreef lezzer het volgende:
Waar hebben ze nou op geprikt Vanyel? Is dat vanwege je klachten?
Ja, voorbereiden vast, en dan over een schutting gooien zodat een ander er verder mee kan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:58 schreef Vanyel het volgende:
Ander project? En je vakantie dan?
Ik ben inmiddels bijna op mijn werk...
Hoop dat het allemaal meevalt!quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:41 schreef Vanyel het volgende:
Nooit gehad, maar wie weet. Ben wel benieuwd naar de uitslag.
Hi Brittie
Stiekem elke 10 min je hoofd even laten 'rusten' als het goed is merken ze dat niet als je kantoor baan hebtquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:02 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hoop dat het allemaal meevalt!![]()
Pff ik ben echt dood. Tot 4 uur zitten ouwehoeren met huisgenoot (niet die achterlijke gladiool maar 1 van de leuke). Niet zo'n goed idee als je om 9 uur weer op kantoor moet zitten. Ahwell
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:10 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Stiekem elke 10 min je hoofd even laten 'rusten' als het goed is merken ze dat niet als je kantoor baan hebt
Hmm dat gaat wat moeilijk, ben projectmanager dus moet wel wakker blijven en bovenop onze inbox zitten, bij wijze vanquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:10 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Stiekem elke 10 min je hoofd even laten 'rusten' als het goed is merken ze dat niet als je kantoor baan hebt
Wat een absurde tijden! Arme jijquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wel lief doen hè! Ik heb gisteren van 7.00 - 23.15 op kantoor gezeten....
Prince2 prinses?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:16 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hmm dat gaat wat moeilijk, ben projectmanager dus moet wel wakker blijven en bovenop onze inbox zitten, bij wijze van. Ahwell. Gaat goed komen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |