Ja, dan prijs ik me gelukkig eigenlijk welquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, d'r borsten in ieder geval niet...Nee, daar zit een bikinitopje voor in de wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik heb nog een paar in de aanbieding.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dan prijs ik me gelukkig eigenlijk wel
Ik vind een goed stel toch wel een mooie feature eigenlijk
Hear hear!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dan prijs ik me gelukkig eigenlijk wel
Ik vind een goed stel toch wel een mooie feature eigenlijk
Die had je toch al aan iemand verkocht?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar in de aanbieding.
ja, dat was het risico dus met die post... :quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:55 schreef Qebbel het volgende:
Nou nou, zo erg is het nou ook weer niet.Ik heb geen gram meer tiet dan zij heeft en dat vind ik helemaal goed!
Ben jij verder ook zo dun?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:55 schreef Qebbel het volgende:
Nou nou, zo erg is het nou ook weer niet.Ik heb geen gram meer tiet dan zij heeft en dat vind ik helemaal goed!
Niet definitief.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die had je toch al aan iemand verkocht?
Ach ja. Years of insecureness zijn wel voorbij hoor. Heb nu zelfs vaak mn extra extra push up bh's vanuit mn pubertijd verruild voor helemaal niks. Heerlijk! En zo weinig zit er nou ook weer niet; ben ook niet zo groot gebouwd, dus iets anders zou raarder staan denk ik, of ik val omquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja, dat was het risico dus met die post... :![]()
Oh dat zat er wel aan te komen. Wat krijgen we nou, VVD-CDA-PvdA?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:58 schreef lezzer het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)rs-plus-mislukt.html![]()
Vaak is het toch wel in verhouding?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:58 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ach ja. Years of insecureness zijn wel voorbij hoor. Heb nu zelfs vaak mn extra extra push up bh's vanuit mn pubertijd verruild voor helemaal niks. Heerlijk! En zo weinig zit er nou ook weer niet; ben ook niet zo groot gebouwd, dus iets anders zou raarder staan denk ik, of ik val om.
Nou niet zo dat je mn ribbenkast ziet! We zijn allemaal nogal tenger en rank gebouwd in mijn familie, van 2 kanten.quote:
Ach het gaat om de verhoudingenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:00 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nou niet zo dat je mn ribbenkast ziet! We zijn allemaal nogal tenger en rank gebouwd in mijn familie, van 2 kanten.
Ja maar hee, smaken verschillen toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja, dat was het risico dus met die post... :![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef wonderer het volgende:
Groter dan B is volgens mij echt compleet nutteloos.
Dat scheelt nogal, deze foto ziet eruit alsof ze ooit wel meer gehad heeft, maar ze gewoon weggehongerd heeft.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:00 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nou niet zo dat je mn ribbenkast ziet! We zijn allemaal nogal tenger en rank gebouwd in mijn familie, van 2 kanten.
Jij bent echt een rare homo jij!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef wonderer het volgende:
Groter dan B is volgens mij echt compleet nutteloos.
Twijfel je?quote:
Ja zoiets denk ik. Jubelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh dat zat er wel aan te komen. Wat krijgen we nou, VVD-CDA-PvdA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |