Als het maar niet zo smerig wordt als Fanta Zeroquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:12 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik bedoel, ze hebben nu ook Fanta Zero! Mentos kan niet langer achterblijven!
Wat is dat, een aanval van Abel? Zit je dan soms verstrikt in een kabelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
* lezzer heeft weer een aanval van Abel...
Ja, helaas erg weinig clipjes van.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:21 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Wat is dat, een aanval van Abel? Zit je dan soms verstrikt in een kabel
Ow, ruk ruk ruk ruk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:55 schreef NanKing het volgende:
Het was mijn beslissing, desalniettemin is het inderdaad heel erg zuur.
Zo dan, da's wel effe een verandering.quote:
ik heb 10 jaar geleden een zelfde beslissing genomen, en werkelijk waar, ik vind het nog steeds de beste beslissing ooit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:08 schreef NanKing het volgende:
Ja, we zijn echt uit elkaar. Ik heb haar nu ook al een paar weken niet gezien. Het is allemaal heel raar. Aan de ene kant heb ik 't gevoel dat mijn hele wereldje onder mijn voeten weg is gezakt en aan de andere kant ben ik opgelucht en heb ik veel plannen voor de toekomst en ben ik met iemand anders samen en gelukkiger dan ooit tevoren...Rare situatie ik weets.
Ah, da's fijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:15 schreef NanKing het volgende:
Ja al lang. Je bedoelt toch of ze het ook schlos had gemacht?. We zijn nu echt met zn 2en.
Ben ik enige die van deze conversatie geen woord begrijpt?quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:20 schreef Avey het volgende:
[..]
Ben ik enige die van deze conversatie geen woord begrijpt?
Ok. Ik snap er nog niets van maar dat komt dan omdat ik niet op gelet heb of wat gemist hebquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neh. We waren met zn 3en. En nu met zn 2en, D is de naam van de persoon waar ik ben weggegaan.
Heet die plaats zo of is dat de afkorting van de oosterburen? Google is your friendquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:20 schreef NanKing het volgende:
Hahaha!
Ik ga verhuizen naar Schland als mijn huis verkocht is.
Jeetje, wel heftig!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef NanKing het volgende:
Ah een edit. Mijn moeder heeft vanaf 't begin al gezegd dat het mijn relatie met D zou kosten. Maar ze zag me de laatste 7 maanden van een depressief kutkindje naar een opgebloeide vrouw veranderen door mijn nieuwe
. Mijn ouders vinden haar helemaal geweldig. Ze is ongeveer alles wat mijn ex niet is.
Niet dat ze ooit enige problemen hebben gehad met mijn ex, maar het is een erg introvert persoon. Tot in het extreme.
Maar goed ik zal hullie niet langer vervelen met mijn gezanik
Nou, het verveelt mij niet hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef NanKing het volgende:
Maar goed ik zal hullie niet langer vervelen met mijn gezanik
Wat wij dan hadden, m.n. de mrs, was dat mensen aan ons vroegen of we het wel zeker wisten, en of we niet een fout begaan hadden "wat we ons toch in ons hoofd haalden".quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:01 schreef NanKing het volgende:
Het is de eerste keer in mijn leven dat ik echt mijn hart volg en het voelt haske goed. Na inderdaad zeker een paar jaar tobben.
Heb ik geen tijd voorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:54 schreef Vanyel het volgende:
Rust nemen lezzer! Bent ook geen 18jarige stoeipoes meer.
Wat denk je dat ik de hele tijd naar mijn mrs zit te doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:56 schreef Vanyel het volgende:
Tijd maken.
Wat heerlijk om door te geven waar ik steeds mee word doodgegooid
nee, ik ben het nu aan het afrondenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:05 schreef Vanyel het volgende:
Dan kun je nu gewoon relaxen en iets anders gaan doen dus
Vet?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:31 schreef lezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Missen jullie ook iets bij haar?![]()
Gheghe, zie je, ik ben niet de enige die het opvaltquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:38 schreef Avey het volgende:
Mja ze heeft geen tieten, maar is dat zo bijzonder?
quote:
Ja, d'r borsten in ieder geval niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |