quote:Op zondag 18 juli 2010 00:08 schreef dagdag het volgende:
Nu zie ik al een tijd deze reactie, maar ik weet niet wat dit betekent
tl;dr
Bio wat is dat?.
Ik was er niet, omdat ik gierige vrienden heb.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom was ik niet bij extrema outdoooor.
nee man de zwarte cross das pas tofquote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom was ik niet bij extrema outdoooor.
Ik was er niet omdat weet niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik was er niet, omdat ik gierige vrienden heb.
welke van de 4 ?quote:
Het is weekend, de weekendvriendin dusquote:
en ze ligt nu al te slapenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is weekend, de weekendvriendin dus
Neuh, ik vind het wel gezellig zoquote:Op zondag 18 juli 2010 00:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's geen goed teken. Zal ik Endegeest bellen?
Ja, ben net klaargekomen en ze zei dat ze dan wel naar bed kon gaanquote:
owoke dan is het goedquote:Op zondag 18 juli 2010 00:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het wel gezellig zo![]()
[..]
Ja, ben net klaargekomen en ze zei dat ze dan wel naar bed kon gaan
Ja, maar nu moet ik zelf bier pakkenquote:
heeft ze die niet klaargezetquote:Op zondag 18 juli 2010 00:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, maar nu moet ik zelf bier pakken
Die zijn al opquote:
Ook goeieavond!quote:
Ja, het leven is een hel en dan ga je dood.quote:
ze heeft er dus te weinig neergezetrquote:
Ja, maar ik voel niet de behoefte om dat met jou te delen, omdat jij nooit zegt wat ik wil horen.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, het leven is een hel en dan ga je dood.
Of had je iets extreem oppervlakkigs te vertellen?
Hallo.quote:
Afweging tussen genoeg bier, of lauw bier moeten drinken hequote:
zeg dan gewoon wat je wilt horen en wij zeggen hetquote:Op zondag 18 juli 2010 00:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel niet de behoefte om dat met jou te delen, omdat jij nooit zegt wat ik wil horen.
[..]
Hallo.
koelkast naast de bankquote:Op zondag 18 juli 2010 00:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Afweging tussen genoeg bier, of lauw bier moeten drinken he
Luurtje! Wat doe je vannacht?
Speak for yourself, ik ben niet getrouwd hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 00:54 schreef gers het volgende:
[..]
zeg dan gewoon wat je wilt horen en wij zeggen het
Ik ga zo naar de stad. Jij?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Afweging tussen genoeg bier, of lauw bier moeten drinken he
Luurtje! Wat doe je vannacht?
Never mind, ik ben gewoon 20 keer tot 10 aan het tellen.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:54 schreef gers het volgende:
[..]
zeg dan gewoon wat je wilt horen en wij zeggen het
Oh, Allure, je bent fantastisch en uniek en de wereld is je oester?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel niet de behoefte om dat met jou te delen, omdat jij nooit zegt wat ik wil horen.
maar meisje wat is er danquote:Op zondag 18 juli 2010 00:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Never mind, ik ben gewoon 20 keer tot 10 aan het tellen.
De afstand inschatten tot de koelkast, berekenen hoeveel tijd en moeite het kost om daarheen te gaan, of naar boven bellen en JB vragen of ze bier wil komen brengenquote:
HAHAHA ik moest echt hard lachen, oesterquote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, Allure, je bent fantastisch en uniek en de wereld is je oester?
No, never going to happen.
ik zou naar boven bellen je moet tenslotte wel laten zien wie de baas isquote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De afstand inschatten tot de koelkast, berekenen hoeveel tijd en moeite het kost om daarheen te gaan, of naar boven bellen en JB vragen of ze bier wil komen brengen
Ze baalt dat een ander haar voor is geweest om me klaar te maken vanavond...quote:
Dat heb ik haar gister al laten zienquote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef gers het volgende:
[..]
ik zou naar boven bellen je moet tenslotte wel laten zien wie de baas is
Ik wil je wel een gekoeld flesje komen brengenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De afstand inschatten tot de koelkast, berekenen hoeveel tijd en moeite het kost om daarheen te gaan, of naar boven bellen en JB vragen of ze bier wil komen brengen
Ik dacht de beste seks van m'n leven vannacht geregeld te hebben, is die pik gewoon fucking op vakantie. Natuurlijk minderharige sletten soa's gevenquote:
wat erg zegquote:Op zondag 18 juli 2010 01:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil je wel een gekoeld flesje komen brengen.
[..]
Ik dacht de beste seks van m'n leven vannacht geregeld te hebben, is die pik gewoon fucking op vakantie. Natuurlijk minderharige sletten soa's geven. EN IK WAS DAT VERGETEN!!@43 dat hij weg was dan
.
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil je wel een gekoeld flesje komen brengen.
Maak ik dit gelijk goed met jequote:[..]
Ik dacht de beste seks van m'n leven vannacht geregeld te hebben, is die pik gewoon fucking op vakantie. Natuurlijk minderharige sletten soa's geven. EN IK WAS DAT VERGETEN!!@43 dat hij weg was dan
.
Ik breng dat flesje, om 'm vervolgens in je oog te steken. Wat denk je wel niet, JB daarvoor bellenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]De sleutel ligt onder de mat
![]()
[..]
Maak ik dit gelijk goed met je
sexuele frustratiesquote:Op zondag 18 juli 2010 01:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IK WACHT AL ZO LANG OP HEM. God straft me gewoon.
Ik word non vanaf nu.
Nou ja zegquote:Op zondag 18 juli 2010 01:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik breng dat flesje, om 'm vervolgens in je oog te steken. Wat denk je wel niet, JB daarvoor bellen.
The world is your oyster, never heard of that expression, really?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHAHA ik moest echt hard lachen, oester!
Mensen hier kijken me raar aan maargoed, het is weekendddd.
Je dacht het geregeld te hebben maar hij is op vakantie? Dan zou hij dat toch wel hebben aangegeven?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Dat is aardig van je. Dan neem ik jou meequote:Op zondag 18 juli 2010 01:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Maar zij mag het lege flesje mee naar boven nemen!
Nahquote:Op zondag 18 juli 2010 01:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
The world is your oyster, never heard of that expression, really?
Vertel nou gewoon eens eerlijk wiens kloon je bent, dan hebben we dat gezeik ook weer gehad.
Hoe izt het met jouw seks danquote:
Ik heb hem lang niet gesproken, maar ik ben nu in Ehv en ik weet waar hij altijd uitgaat op zaterdag. Dus was dit eindelijk in the pocket. Maar nu hoor ik dat ie weg is.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je dacht het geregeld te hebben maar hij is op vakantie? Dan zou hij dat toch wel hebben aangegeven?
niet gefrustreerd in elk gevalquote:
Hij wil niet!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je dacht het geregeld te hebben maar hij is op vakantie? Dan zou hij dat toch wel hebben aangegeven?
Ow my... Now we're getting somewhere!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is aardig van je. Dan neem ik jou mee.
[..]
EHV! Ben ik eens een weekend niet daar, dan ben jij er...quote:Op zondag 18 juli 2010 01:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb hem lang niet gesproken, maar ik ben nu in Ehv en ik weet waar hij altijd uitgaat op zaterdag. Dus was dit eindelijk in the pocket. Maar nu hoor ik dat ie weg is.
En dat ene account was van jezelfquote:Op zondag 18 juli 2010 01:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Frankly my dear, I don't give a damn.
Als deze site van mij was had iedereen maar 1 account.
Het is God's wil. Mijn wil is al duidelijkquote:Op zondag 18 juli 2010 01:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
EHV! Ben ik eens een weekend niet daar, dan ben jij er...
Je wil me gewoon niet
Vraag het dan nietquote:Op zondag 18 juli 2010 01:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Frankly my dear, I don't give a damn.
Als deze site van mij was had iedereen maar 1 account.
Moh ik zei zo van "waarom accepteer je me niet?quote:
Ik snap het...quote:Op zondag 18 juli 2010 01:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is God's wil. Mijn wil is al duidelijk.
Wd is weer aan het hosselenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh ik zei zo van "waarom accepteer je me niet?"
Zegt ie: "oh daar let ik nooit zo op maar ik ken jou volgens mij toch niet? [ afbeelding ]"
Dus ik zei: "nee, klopt maar je bent wel leuk volgens mij en dan knoop ik wel een gesprek met je aan, how are you?"
Oh godquote:Op zondag 18 juli 2010 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh ik zei zo van "waarom accepteer je me niet?"
Zegt ie: "oh daar let ik nooit zo op maar ik ken jou volgens mij toch niet? [ afbeelding ]"
Dus ik zei: "nee, klopt maar je bent wel leuk volgens mij en dan knoop ik wel een gesprek met je aan, how are you?"
Anders kom je nu naar ehvquote:Op zondag 18 juli 2010 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik snap het...
* Adolecens druipt af...
Ik hossel niks.quote:
Gisteren gezien, hij is wel leuk maar niet heel leuk. Dus.quote:
Heb je gezien wat mn profielfoto is? Dat schrikt alleen maar af. Ik zou 'm tieten moeten sturen om het goed te maken.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh god. Volgens mij wordt dit 'm niet WD. Hij zou al verliefd moeten worden op het moment dat ie je foto ziet!
Je verdient iets beters.
[..]
Anders kom je nu naar ehv.
Nee?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je gezien wat mn profielfoto is? Dat schrikt alleen maar af. Ik zou 'm tieten moeten sturen om het goed te maken.
Dat gaat wat lastig met al die biertjesquote:
Vannacht zei je nog van wel!quote:
Pics to proofquote:Op zondag 18 juli 2010 01:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je gezien wat mn profielfoto is? Dat schrikt alleen maar af. Ik zou 'm tieten moeten sturen om het goed te maken.
Hierrrr.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee?
Maar je moet niet voor die arrogante pikken gaan.
Ik heb ook al veel gedronken, maar ik kom wel! Wat doet dat er toe, je hoeft niet naar m'n kleding te kijkenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat gaat wat lastig met al die biertjes
Kom jij maar hierheen! Wat heb je aan?
[..]
Vannacht zei je nog van wel!
[..]
Pics to proof
Ik vind die profielfoto nou niet echt afscrhikken maar kan aan mij liggen?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee?
Maar je moet niet voor die arrogante pikken gaan.
Dat kan altijd nog uitquote:Op zondag 18 juli 2010 01:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb ook al veel gedronken, maar ik kom wel! Wat doet dat er toe, je hoeft niet naar m'n kleding te kijken.
Ga je naar Mysteryland en Lowlands?quote:
yessirrrrquote:Op zondag 18 juli 2010 01:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat kan altijd nog uit
[..]
Ga je naar Mysteryland en Lowlands?
Daarom.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Onee, charmant ja.
Die pik je er toch meteen uit.
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:50 schreef NoelGallagher het volgende:
weheh, jij voldoet zeker wel aan het criterium![]()
Ja, bestquote:
ik kwam die ook tegen in een topic over een limburger en snapte het al nietquote:Op zondag 18 juli 2010 10:19 schreef Chai het volgende:
Haha ik kom er net achter dat 'tuut chips' josti is voor 'zakje chips'.
Understatement. Ik ben midden in de film in slaap gevallen, en zo moe was ik niet..quote:Op zondag 18 juli 2010 01:13 schreef wolvendagen het volgende:
Gisteren gezien, hij is wel leuk maar niet heel leuk. Dus.
Hoe is t?quote:
Oja je ging stoppen hè? Je bent toch al een keer eerder gestopt? Eindelijk wel geleerd hoe jequote:Op zondag 18 juli 2010 12:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, bestIk heb je al een week niet gerookt
Doeiquote:
Yeti. Ja, maar toen heb ik gefaaldquote:Op zondag 18 juli 2010 13:01 schreef Wiet het volgende:
[..]
Oja je ging stoppen hè? Je bent toch al een keer eerder gestopt? Eindelijk wel geleerd hoe je
moet draaien?
Haje alleen niks meer aan, dat draaien.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Yeti. Ja, maar toen heb ik gefaaldJazeker, draaien kan ik nu wel
Eindelijk je eigen sjekkies draaien dus ipv je maquote:Op zondag 18 juli 2010 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Yeti. Ja, maar toen heb ik gefaaldJazeker, draaien kan ik nu wel
Inderdaad. maar zo heel goed kan ik nou ook weer niet draaienquote:Op zondag 18 juli 2010 13:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haje alleen niks meer aan, dat draaien.
Nah, ik rook sigarettenquote:Op zondag 18 juli 2010 13:04 schreef Wiet het volgende:
[..]
Eindelijk je eigen sjekkies draaien dus ipv je ma
Hee wd.quote:
Aaron Winter? ( insertquote:Op zondag 18 juli 2010 13:12 schreef dagdag het volgende:
kutwinter,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond dit.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:27 schreef wolvendagen het volgende:Vond ik maar eens zoiets :-oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond dit.White Widow, Thai, Haze, Skunk, Northern Light, Shaman, Orange Bud, Afghaan, Pineapple Express....
Ik moet tien dagen achter elkaar werken met een dagje rust er tussenquote:Op zondag 18 juli 2010 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahahahaahah aan het werk![]()
werk op zondag
Dan nogquote:
Ben wel benieuwd hoe dat er nou uiteindelijk uit komt te zienquote:Op zondag 18 juli 2010 13:37 schreef wolvendagen het volgende:
Nieuwe layout. Tot 13:38.
Weer terug?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:40 schreef Silentalarm het volgende:
haai.
Ik moest om 8 uur beginnen........... Ik werd een uur geleden wakkerquote:Op zondag 18 juli 2010 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahahahaahah aan het werk![]()
werk op zondag
Hee dan ben je nu dus te laat.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik moest om 8 uur beginnen........... Ik werd een uur geleden wakker
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:27 schreef wolvendagen het volgende:
Had je die niet altijd in je fobo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond dit.
Vanwaar de break?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja een soort van. Zo nu en dan even.
quote:
Nee, dat was die met die gele muts.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had je die niet altijd in je fobo?
Volgens mij deze ook hoor.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat was die met die gele muts.
Je kent haar fotoboek beter dan wd zelf?quote:
Mwah gewoon geen zin. Eerst echt een break van een jaar, gewoon geen zin om in te loggen enzo. Waren ook veel leuke mensen weg en geband enzo. Toen was er zo'n dikke banspray. En paar maanden terug nog een paar keer langs geweest maar kwam er niet echt meer in, vond het niet zo gezellig. Maar nu vind ik het toch al wel weer een aantal dagen gezelligquote:
Die foto had ze eerst ook in haar fobo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Die foto had ze eerst ook in haar fobo.Nee, ik heb altijd die gele muts gehad. Dat ik die foto wel eens gepost heb staat daar los vannnn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Zotheid.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:55 schreef Silentalarm het volgende:
Er gaat zeker niemand uit de SC hier naar Sziget?
Nee je hebt deze zeker in je fobo gehad. En eentje met zon knuffel achtig beestje.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd die gele muts gehad. Dat ik die foto wel eens gepost heb staat daar los vannnn.
Neehee, deze stond niet in mijn fobo. Dat weet ik zelf toch wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee je hebt deze zeker in je fobo gehad. En eentje met zon knuffel achtig beestje.
Nee, wel veel vrienden van me gaan heen though!quote:Op zondag 18 juli 2010 13:55 schreef Silentalarm het volgende:
Er gaat zeker niemand uit de SC hier naar Sziget?
Ik weet echt 100 % zeker deze ook.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd die gele muts gehad. Dat ik die foto wel eens gepost heb staat daar los vannnn.
Nou ik weet het beter.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neehee, deze stond niet in mijn fobo. Dat weet ik zelf toch wel.
Ik weet zeker van niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, wel veel vrienden van me gaan heen though!
[..]
Ik weet echt 100 % zeker deze ook.
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neehee, deze stond niet in mijn fobo. Dat weet ik zelf toch wel.
quote:
Ja, die wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:58 schreef Silentalarm het volgende:
Hee maar WD die met dat roodwit geruite knuffelding had je wel in je fobo toch?
Inderdaad, je kan je maar beter gaan inschrijven bij het bejaardentehuis.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Altijd jammer om er weer eentje te verliezen aan Alzheimer.
Dat heb ik wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja maar dat betekent niet dat je gelijk hebt?
hm. Dan ben ik gelukkig niet degene met altzheimer, toch mooi dat je daar dan weer achterkomt op een doodgewone zondagmiddag.quote:
Ik weet echt zeker dat ik gelijk heb, deze had je vóór die mutsenfoto.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan je maar beter gaan inschrijven bij het bejaardentehuis.
Dan weet je dat zeker, heel fijn voor je.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet echt zeker dat ik gelijk heb, deze had je vóór die mutsenfoto.
Ik weet zeker van wel en niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:04 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahha mensen wat een gezeik over die foto van wd.
Nee hoor.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
hey wd, die foto he, die stond toch ook in je fobo?
jij hebt anne frank in foboquote:Op zondag 18 juli 2010 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
hey wd, die foto he, die stond toch ook in je fobo?
kaneel?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:21 schreef WillFerrell het volgende:
THIS AINT NOTHING BUT A SUMMERJAM
BRONZE SKIN AND CINNAMON TANS
quote:C. Ronaldo: me, you, fuck fuck?
Niet een glamourmodel of een bloedmooie miljonairsdochter, maar een straatarme serveerster is de moeder van het zoontje van stervoetballer Cristiano Ronaldo. Aangezien de oliedomme Ronaldo geen woord Engels spreekt, heeft hij de Amerikaanse verleid met het weinig subtiele zinnetje "me, you, fuck fuck."
Zijn openingszin bracht Cristiano Ronaldo - tegen alle verwachtingen in - wel degelijk succes. Ondanks dat de Amerikaanse in eerste instantie niet precies begreep wat Ronaldo bedoelde, belandde ze dezelfde nacht nog met de Portugese voetballer in bed.
Toen de vrouw zwanger bleek van de 25-jarige Ronaldo, heeft hij haar twaalf miljoen euro zwijggeld betaald. De Mirror heeft dat onthuld.
Je vergeet de wooohooohohoooquote:Op zondag 18 juli 2010 14:21 schreef WillFerrell het volgende:
BRONZE SKIN AND CINNAMON TANS
International business & management in Groningen!quote:Op zondag 18 juli 2010 14:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou ik vroeg me af waaaaaaaaar en wat?
Dat zijn geen backing vocalsquote:
Haha oke. Ik ga na de zomer communicatie wetenschap studeren in Amsterdam, aan de UvA. Maar ik wil een kamer maar het lukt niet:quote:Op zondag 18 juli 2010 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
International business & management in Groningen!
Wat?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:27 schreef Smart_ass het volgende:
Nice, voor 12 miljoen euro zou ik hem ook wel doen.
Moet je ook zijn kind hebben he.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:27 schreef Smart_ass het volgende:
Nice, voor 12 miljoen euro zou ik hem ook wel doen.
Al ingeschreven bij studentenwoningweb?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha oke. Ik ga na de zomer communicatie wetenschap studeren in Amsterdam, aan de UvA. Maar ik wil een kamer maar het lukt niet:
Boeiend, ik sta als een malle te breakdancefighting op dit nummer.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:27 schreef Wiet het volgende:
[..]
Dat zijn geen backing vocals
Dat is een vitaal deel van het nummer
Lijkt me ook erg moeilijk in Amsterdam.. Ken je al mensen die daar studeren? Je kunt het het best via via proberen denk ik..quote:Op zondag 18 juli 2010 14:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha oke. Ik ga na de zomer communicatie wetenschap studeren in Amsterdam, aan de UvA. Maar ik wil een kamer maar het lukt niet:
Neu gewoon als hij die 12 miljoen gepayed heeft. "Ik ben zwanger van Ronaldoquote:
Ik zou hem echt ongelofelijk snoeihard in z'n bakkus rammen.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu gewoon als hij die 12 miljoen gepayed heeft. "Ik ben zwanger van Ronaldo"
En dan gaat hij trippen en meer betalen.
Ahhhwquote:Op zondag 18 juli 2010 14:33 schreef Smart_ass het volgende:
Omg ik ben nog steeds zo pissed dat ik strafrecht niet heb gehaald. En dat ik er niet bij kon zijn bij inzage.
Verplaats je in zo een dame. Ze neukt Ronaldo, ze is zwanger van hem, hij geeft haar 12 miljoen. Heus zou jij hem voor twaalf miljoen niet neuken.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zou hem echt ongelofelijk snoeihard in z'n bakkus rammen.
Breakdancefighting?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boeiend, ik sta als een malle te breakdancefighting op dit nummer.
Nee.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Verplaats je in zo een dame. Ze neukt Ronaldo, ze is zwanger van hem, hij geeft haar 12 miljoen. Heus zou jij hem voor twaalf miljoen niet neuken.
Ik zit op mn laptop.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:37 schreef MouzurX het volgende:
Wd hoe doe jij dat handig op je mobiel van pagina veranderenp?
Hmja 2 die daar HBO doen die ik echt goed ken, maar die wonen er zelf nog niet, zoeken ook een kamer dus dat is best kut. En voorderest wel veel vage kennissen die er wonen, maar dat schiet ook niet erg opquote:Op zondag 18 juli 2010 14:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg moeilijk in Amsterdam.. Ken je al mensen die daar studeren? Je kunt het het best via via proberen denk ik..
OH COME ON. 12 miljoen euro. Hij komt toch na 10 minuten klaar.quote:
Ja klote is dat. Moet jij ook herkansen in augustus? Wij moeten echt álles wat we niet gehaald hebben herkansen in augustus, zo belachelijk vind ik dat. Ik heb liever gewoon telkens de periode daarop, nu moet ik iets gaan herkansen wat ik begin januari heb gemaakt..quote:Op zondag 18 juli 2010 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhhw![]()
ik heb twee vakken niet gehaald, godverdomme.
Ja maar toch ook weleens op je mobiel?quote:
Sporadisch.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar toch ook weleens op je mobiel?
Zeg dat dan! Tegen wie ben je aan het battelen dan?quote:
10? Ik zet in op 3.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OH COME ON. 12 miljoen euro. Hij komt toch na 10 minuten klaar.
De gedachte alleen al. Fucking Cristiano Ronaldo. Na de sex loopt ie er zeker zo bij.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OH COME ON. 12 miljoen euro. Hij komt toch na 10 minuten klaar.
Mezelf.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:40 schreef Wiet het volgende:
[..]
Zeg dat dan! Tegen wie ben je aan het battelen dan?
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De gedachte alleen al. Fucking Cristiano Ronaldo. Na de sex loopt ie er zeker zo bij.
[ afbeelding ]
Sadquote:
Lolwutquote:
Ooh dat is een beetje jammer ja.. Ik zou het alsnog gewoon aan die vage kennissen vragen, of ze nog een kamer weten.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hmja 2 die daar HBO doen die ik echt goed ken, maar die wonen er zelf nog niet, zoeken ook een kamer dus dat is best kut. En voorderest wel veel vage kennissen die er wonen, maar dat schiet ook niet erg op
Ooh dat is kut zegquote:Op zondag 18 juli 2010 14:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja klote is dat. Moet jij ook herkansen in augustus? Wij moeten echt álles wat we niet gehaald hebben herkansen in augustus, zo belachelijk vind ik dat. Ik heb liever gewoon telkens de periode daarop, nu moet ik iets gaan herkansen wat ik begin januari heb gemaakt..
Ja doe ik ook wel, maar voorlopig lukt het niet echt. Maar ik vraag alles en iedereen die ik ken, en ook ingeschreven op studentenwoningweb (Dat helpt volgens mij ook geen kut, maarja) en ook gewoon op internet zoeken enzo. Maar het is echt moeilijk. Het enige wat te vinden is zijn huis met een huur van 600 en hoger, maar dat kan ik nooit betalen.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh dat is een beetje jammer ja.. Ik zou het alsnog gewoon aan die vage kennissen vragen, of ze nog een kamer weten.
waarin?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:47 schreef MiVer het volgende:
geen wonder dat hij slecht trekt, er zit een gaatje in, dacht al
jij scheldtquote:Op zondag 18 juli 2010 14:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Stop nou eens met blowen verlepte kankerjunk. Werk je eigenlijk?
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 18 juli 2010 14:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Weet ik ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:18 schreef MouzurX het volgende:
Hoe sluit je internet eig af? Als ik op home klik dan blijft het op de achtergrond draaienhtc desire
Je moet even advanced task killer downloaden. Die sluit alle openstaande programma's af, spaart ook weer batterijquote:Op zondag 18 juli 2010 15:18 schreef MouzurX het volgende:
Hoe sluit je internet eig af? Als ik op home klik dan blijft het op de achtergrond draaienhtc desire
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Nou jongens, prepare voor hosselverhalen.
Ik was serieus. Ik wacht op je hosselverhalen.quote:
Er worden toch wel vraagtekens bij gezet. Maar eerst moet ik het één en ander gaan verifiëren bij mijn grote vriend Chriz2000.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was serieus. Ik wacht op je hosselverhalen.
Maar ik wil het nu horen.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er worden toch wel vraagtekens bij gezet. Maar eerst moet ik het één en ander gaan verifiëren bij mijn grote vriend Chriz2000.
3 skanks geregeld, 1je was de buurvrouw (geneukt ook), 1je heb ik in een club gevingerd (quote:
Je hebt d'r gevingerd én ontmaagd in die club?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
3 skanks geregeld, 1je was de buurvrouw (geneukt ook), 1je heb ik in een club gevingerd () en ontmaagd (
) en eentje is een kennis van Chriz2k.
Nee, ik had haar in de club gevingerd want ze WILDE stiekem op een bankje (club was al halfleeg) en daarna bij d'r thuis ontmaagd.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt d'r gevingerd én ontmaagd in die club?Echt gewoon in die club, gewoon op de dansvloer je pik d'r ingestoken?
Baas.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik had haar in de club gevingerd want ze WILDE stiekem op een bankje (club was al halfleeg) en daarna bij d'r thuis ontmaagd.
Oja, en ik heb een fucking chill gesprek gehad met de PARTYSQUAD en die kerel liet mij in hun lounge omdat hij mij chill vond en ik heb special edition cd van hem gekregen.!
Partysquad.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik had haar in de club gevingerd want ze WILDE stiekem op een bankje (club was al halfleeg) en daarna bij d'r thuis ontmaagd.
Oja, en ik heb een fucking chill gesprek gehad met de PARTYSQUAD en die kerel liet mij in hun lounge omdat hij mij chill vond en ik heb special edition cd van hem gekregen.!
Hoe kwam jij aan mijn nummer dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
Ik had rv je nummer trouwens nog gegeven, want dat was jij vergeten.
Otis is gebanned. For eternity.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb trouwens gehuild toen we de finale hadden verloren Otis![]()
.
Goeie vraag, eerst had ik geen e-mails bij berichten en nu ineens wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ik krijg ineens mailtjes als ik reacties heb in mijn fobo, maar ik weet niet hoe ik dat uit moet zetten.Eerst had ik dat nooit. Iemand ideeen? Zie het bij profiel of opties niet staan namelijk.
Ben er maar trots opquote:Op zondag 18 juli 2010 16:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
3 skanks geregeld, 1je was de buurvrouw (geneukt ook), 1je heb ik in een club gevingerd () en ontmaagd (
) en eentje is een kennis van Chriz2k.
Gevonden,quote:Op zondag 18 juli 2010 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ik krijg ineens mailtjes als ik reacties heb in mijn fobo, maar ik weet niet hoe ik dat uit moet zetten.Eerst had ik dat nooit. Iemand ideeen? Zie het bij profiel of opties niet staan namelijk.
Heldin.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gevonden,
bij fobo instellingen wijzigen > profiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |