Verplaats je in zo een dame. Ze neukt Ronaldo, ze is zwanger van hem, hij geeft haar 12 miljoen. Heus zou jij hem voor twaalf miljoen niet neuken.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zou hem echt ongelofelijk snoeihard in z'n bakkus rammen.
Breakdancefighting?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boeiend, ik sta als een malle te breakdancefighting op dit nummer.
Nee.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Verplaats je in zo een dame. Ze neukt Ronaldo, ze is zwanger van hem, hij geeft haar 12 miljoen. Heus zou jij hem voor twaalf miljoen niet neuken.
Ik zit op mn laptop.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:37 schreef MouzurX het volgende:
Wd hoe doe jij dat handig op je mobiel van pagina veranderenp?
Hmja 2 die daar HBO doen die ik echt goed ken, maar die wonen er zelf nog niet, zoeken ook een kamer dus dat is best kut. En voorderest wel veel vage kennissen die er wonen, maar dat schiet ook niet erg opquote:Op zondag 18 juli 2010 14:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg moeilijk in Amsterdam.. Ken je al mensen die daar studeren? Je kunt het het best via via proberen denk ik..
OH COME ON. 12 miljoen euro. Hij komt toch na 10 minuten klaar.quote:
Ja klote is dat. Moet jij ook herkansen in augustus? Wij moeten echt álles wat we niet gehaald hebben herkansen in augustus, zo belachelijk vind ik dat. Ik heb liever gewoon telkens de periode daarop, nu moet ik iets gaan herkansen wat ik begin januari heb gemaakt..quote:Op zondag 18 juli 2010 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhhw![]()
ik heb twee vakken niet gehaald, godverdomme.
Ja maar toch ook weleens op je mobiel?quote:
Sporadisch.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar toch ook weleens op je mobiel?
Zeg dat dan! Tegen wie ben je aan het battelen dan?quote:
10? Ik zet in op 3.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OH COME ON. 12 miljoen euro. Hij komt toch na 10 minuten klaar.
De gedachte alleen al. Fucking Cristiano Ronaldo. Na de sex loopt ie er zeker zo bij.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OH COME ON. 12 miljoen euro. Hij komt toch na 10 minuten klaar.
Mezelf.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:40 schreef Wiet het volgende:
[..]
Zeg dat dan! Tegen wie ben je aan het battelen dan?
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De gedachte alleen al. Fucking Cristiano Ronaldo. Na de sex loopt ie er zeker zo bij.
[ afbeelding ]
Sadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |