quote:Op zondag 18 juli 2010 00:08 schreef dagdag het volgende:
Nu zie ik al een tijd deze reactie, maar ik weet niet wat dit betekent
tl;dr
Bio wat is dat?.
Ik was er niet, omdat ik gierige vrienden heb.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom was ik niet bij extrema outdoooor.
nee man de zwarte cross das pas tofquote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom was ik niet bij extrema outdoooor.
Ik was er niet omdat weet niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik was er niet, omdat ik gierige vrienden heb.
welke van de 4 ?quote:
Het is weekend, de weekendvriendin dusquote:
en ze ligt nu al te slapenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is weekend, de weekendvriendin dus
Neuh, ik vind het wel gezellig zoquote:Op zondag 18 juli 2010 00:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's geen goed teken. Zal ik Endegeest bellen?
Ja, ben net klaargekomen en ze zei dat ze dan wel naar bed kon gaanquote:
owoke dan is het goedquote:Op zondag 18 juli 2010 00:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het wel gezellig zo![]()
[..]
Ja, ben net klaargekomen en ze zei dat ze dan wel naar bed kon gaan
Ja, maar nu moet ik zelf bier pakkenquote:
heeft ze die niet klaargezetquote:Op zondag 18 juli 2010 00:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, maar nu moet ik zelf bier pakken
Die zijn al opquote:
Ook goeieavond!quote:
Ja, het leven is een hel en dan ga je dood.quote:
ze heeft er dus te weinig neergezetrquote:
Ja, maar ik voel niet de behoefte om dat met jou te delen, omdat jij nooit zegt wat ik wil horen.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, het leven is een hel en dan ga je dood.
Of had je iets extreem oppervlakkigs te vertellen?
Hallo.quote:
Afweging tussen genoeg bier, of lauw bier moeten drinken hequote:
zeg dan gewoon wat je wilt horen en wij zeggen hetquote:Op zondag 18 juli 2010 00:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel niet de behoefte om dat met jou te delen, omdat jij nooit zegt wat ik wil horen.
[..]
Hallo.
koelkast naast de bankquote:Op zondag 18 juli 2010 00:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Afweging tussen genoeg bier, of lauw bier moeten drinken he
Luurtje! Wat doe je vannacht?
Speak for yourself, ik ben niet getrouwd hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 00:54 schreef gers het volgende:
[..]
zeg dan gewoon wat je wilt horen en wij zeggen het
Ik ga zo naar de stad. Jij?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Afweging tussen genoeg bier, of lauw bier moeten drinken he
Luurtje! Wat doe je vannacht?
Never mind, ik ben gewoon 20 keer tot 10 aan het tellen.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:54 schreef gers het volgende:
[..]
zeg dan gewoon wat je wilt horen en wij zeggen het
Oh, Allure, je bent fantastisch en uniek en de wereld is je oester?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel niet de behoefte om dat met jou te delen, omdat jij nooit zegt wat ik wil horen.
maar meisje wat is er danquote:Op zondag 18 juli 2010 00:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Never mind, ik ben gewoon 20 keer tot 10 aan het tellen.
De afstand inschatten tot de koelkast, berekenen hoeveel tijd en moeite het kost om daarheen te gaan, of naar boven bellen en JB vragen of ze bier wil komen brengenquote:
HAHAHA ik moest echt hard lachen, oesterquote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, Allure, je bent fantastisch en uniek en de wereld is je oester?
No, never going to happen.
ik zou naar boven bellen je moet tenslotte wel laten zien wie de baas isquote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De afstand inschatten tot de koelkast, berekenen hoeveel tijd en moeite het kost om daarheen te gaan, of naar boven bellen en JB vragen of ze bier wil komen brengen
Ze baalt dat een ander haar voor is geweest om me klaar te maken vanavond...quote:
Dat heb ik haar gister al laten zienquote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef gers het volgende:
[..]
ik zou naar boven bellen je moet tenslotte wel laten zien wie de baas is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |