Ik wil je wel een gekoeld flesje komen brengenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De afstand inschatten tot de koelkast, berekenen hoeveel tijd en moeite het kost om daarheen te gaan, of naar boven bellen en JB vragen of ze bier wil komen brengen
Ik dacht de beste seks van m'n leven vannacht geregeld te hebben, is die pik gewoon fucking op vakantie. Natuurlijk minderharige sletten soa's gevenquote:
wat erg zegquote:Op zondag 18 juli 2010 01:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil je wel een gekoeld flesje komen brengen.
[..]
Ik dacht de beste seks van m'n leven vannacht geregeld te hebben, is die pik gewoon fucking op vakantie. Natuurlijk minderharige sletten soa's geven. EN IK WAS DAT VERGETEN!!@43 dat hij weg was dan
.
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil je wel een gekoeld flesje komen brengen.
Maak ik dit gelijk goed met jequote:[..]
Ik dacht de beste seks van m'n leven vannacht geregeld te hebben, is die pik gewoon fucking op vakantie. Natuurlijk minderharige sletten soa's geven. EN IK WAS DAT VERGETEN!!@43 dat hij weg was dan
.
Ik breng dat flesje, om 'm vervolgens in je oog te steken. Wat denk je wel niet, JB daarvoor bellenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]De sleutel ligt onder de mat
![]()
[..]
Maak ik dit gelijk goed met je
sexuele frustratiesquote:Op zondag 18 juli 2010 01:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IK WACHT AL ZO LANG OP HEM. God straft me gewoon.
Ik word non vanaf nu.
Nou ja zegquote:Op zondag 18 juli 2010 01:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik breng dat flesje, om 'm vervolgens in je oog te steken. Wat denk je wel niet, JB daarvoor bellen.
The world is your oyster, never heard of that expression, really?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHAHA ik moest echt hard lachen, oester!
Mensen hier kijken me raar aan maargoed, het is weekendddd.
Je dacht het geregeld te hebben maar hij is op vakantie? Dan zou hij dat toch wel hebben aangegeven?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Dat is aardig van je. Dan neem ik jou meequote:Op zondag 18 juli 2010 01:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Maar zij mag het lege flesje mee naar boven nemen!
Nahquote:Op zondag 18 juli 2010 01:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
The world is your oyster, never heard of that expression, really?
Vertel nou gewoon eens eerlijk wiens kloon je bent, dan hebben we dat gezeik ook weer gehad.
Hoe izt het met jouw seks danquote:
Ik heb hem lang niet gesproken, maar ik ben nu in Ehv en ik weet waar hij altijd uitgaat op zaterdag. Dus was dit eindelijk in the pocket. Maar nu hoor ik dat ie weg is.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je dacht het geregeld te hebben maar hij is op vakantie? Dan zou hij dat toch wel hebben aangegeven?
niet gefrustreerd in elk gevalquote:
Hij wil niet!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je dacht het geregeld te hebben maar hij is op vakantie? Dan zou hij dat toch wel hebben aangegeven?
Ow my... Now we're getting somewhere!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is aardig van je. Dan neem ik jou mee.
[..]
EHV! Ben ik eens een weekend niet daar, dan ben jij er...quote:Op zondag 18 juli 2010 01:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb hem lang niet gesproken, maar ik ben nu in Ehv en ik weet waar hij altijd uitgaat op zaterdag. Dus was dit eindelijk in the pocket. Maar nu hoor ik dat ie weg is.
En dat ene account was van jezelfquote:Op zondag 18 juli 2010 01:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Frankly my dear, I don't give a damn.
Als deze site van mij was had iedereen maar 1 account.
Het is God's wil. Mijn wil is al duidelijkquote:Op zondag 18 juli 2010 01:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
EHV! Ben ik eens een weekend niet daar, dan ben jij er...
Je wil me gewoon niet
Vraag het dan nietquote:Op zondag 18 juli 2010 01:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Frankly my dear, I don't give a damn.
Als deze site van mij was had iedereen maar 1 account.
Moh ik zei zo van "waarom accepteer je me niet?quote:
Ik snap het...quote:Op zondag 18 juli 2010 01:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is God's wil. Mijn wil is al duidelijk.
Wd is weer aan het hosselenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh ik zei zo van "waarom accepteer je me niet?"
Zegt ie: "oh daar let ik nooit zo op maar ik ken jou volgens mij toch niet? [ afbeelding ]"
Dus ik zei: "nee, klopt maar je bent wel leuk volgens mij en dan knoop ik wel een gesprek met je aan, how are you?"
Oh godquote:Op zondag 18 juli 2010 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh ik zei zo van "waarom accepteer je me niet?"
Zegt ie: "oh daar let ik nooit zo op maar ik ken jou volgens mij toch niet? [ afbeelding ]"
Dus ik zei: "nee, klopt maar je bent wel leuk volgens mij en dan knoop ik wel een gesprek met je aan, how are you?"
Anders kom je nu naar ehvquote:Op zondag 18 juli 2010 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik snap het...
* Adolecens druipt af...
Ik hossel niks.quote:
Gisteren gezien, hij is wel leuk maar niet heel leuk. Dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |