ik kwam die ook tegen in een topic over een limburger en snapte het al nietquote:Op zondag 18 juli 2010 10:19 schreef Chai het volgende:
Haha ik kom er net achter dat 'tuut chips' josti is voor 'zakje chips'.
Understatement. Ik ben midden in de film in slaap gevallen, en zo moe was ik niet..quote:Op zondag 18 juli 2010 01:13 schreef wolvendagen het volgende:
Gisteren gezien, hij is wel leuk maar niet heel leuk. Dus.
Hoe is t?quote:
Oja je ging stoppen hè? Je bent toch al een keer eerder gestopt? Eindelijk wel geleerd hoe jequote:Op zondag 18 juli 2010 12:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, bestIk heb je al een week niet gerookt
Doeiquote:
Yeti. Ja, maar toen heb ik gefaaldquote:Op zondag 18 juli 2010 13:01 schreef Wiet het volgende:
[..]
Oja je ging stoppen hè? Je bent toch al een keer eerder gestopt? Eindelijk wel geleerd hoe je
moet draaien?
Haje alleen niks meer aan, dat draaien.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Yeti. Ja, maar toen heb ik gefaaldJazeker, draaien kan ik nu wel
Eindelijk je eigen sjekkies draaien dus ipv je maquote:Op zondag 18 juli 2010 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Yeti. Ja, maar toen heb ik gefaaldJazeker, draaien kan ik nu wel
Inderdaad. maar zo heel goed kan ik nou ook weer niet draaienquote:Op zondag 18 juli 2010 13:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haje alleen niks meer aan, dat draaien.
Nah, ik rook sigarettenquote:Op zondag 18 juli 2010 13:04 schreef Wiet het volgende:
[..]
Eindelijk je eigen sjekkies draaien dus ipv je ma
Hee wd.quote:
Aaron Winter? ( insertquote:Op zondag 18 juli 2010 13:12 schreef dagdag het volgende:
kutwinter,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond dit.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:27 schreef wolvendagen het volgende:Vond ik maar eens zoiets :-oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond dit.White Widow, Thai, Haze, Skunk, Northern Light, Shaman, Orange Bud, Afghaan, Pineapple Express....
Ik moet tien dagen achter elkaar werken met een dagje rust er tussenquote:Op zondag 18 juli 2010 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahahahaahah aan het werk![]()
werk op zondag
Dan nogquote:
Ben wel benieuwd hoe dat er nou uiteindelijk uit komt te zienquote:Op zondag 18 juli 2010 13:37 schreef wolvendagen het volgende:
Nieuwe layout. Tot 13:38.
Weer terug?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:40 schreef Silentalarm het volgende:
haai.
Ik moest om 8 uur beginnen........... Ik werd een uur geleden wakkerquote:Op zondag 18 juli 2010 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahahahaahah aan het werk![]()
werk op zondag
Hee dan ben je nu dus te laat.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik moest om 8 uur beginnen........... Ik werd een uur geleden wakker
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:27 schreef wolvendagen het volgende:
Had je die niet altijd in je fobo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond dit.
Vanwaar de break?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja een soort van. Zo nu en dan even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |