ik kwam die ook tegen in een topic over een limburger en snapte het al nietquote:Op zondag 18 juli 2010 10:19 schreef Chai het volgende:
Haha ik kom er net achter dat 'tuut chips' josti is voor 'zakje chips'.
Understatement. Ik ben midden in de film in slaap gevallen, en zo moe was ik niet..quote:Op zondag 18 juli 2010 01:13 schreef wolvendagen het volgende:
Gisteren gezien, hij is wel leuk maar niet heel leuk. Dus.
Hoe is t?quote:
Oja je ging stoppen hè? Je bent toch al een keer eerder gestopt? Eindelijk wel geleerd hoe jequote:Op zondag 18 juli 2010 12:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, bestIk heb je al een week niet gerookt
Doeiquote:
Yeti. Ja, maar toen heb ik gefaaldquote:Op zondag 18 juli 2010 13:01 schreef Wiet het volgende:
[..]
Oja je ging stoppen hè? Je bent toch al een keer eerder gestopt? Eindelijk wel geleerd hoe je
moet draaien?
Haje alleen niks meer aan, dat draaien.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Yeti. Ja, maar toen heb ik gefaaldJazeker, draaien kan ik nu wel
Eindelijk je eigen sjekkies draaien dus ipv je maquote:Op zondag 18 juli 2010 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Yeti. Ja, maar toen heb ik gefaaldJazeker, draaien kan ik nu wel
Inderdaad. maar zo heel goed kan ik nou ook weer niet draaienquote:Op zondag 18 juli 2010 13:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haje alleen niks meer aan, dat draaien.
Nah, ik rook sigarettenquote:Op zondag 18 juli 2010 13:04 schreef Wiet het volgende:
[..]
Eindelijk je eigen sjekkies draaien dus ipv je ma
Hee wd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |